Waldo Plantenbakken

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Adriaan60
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2018 19:13

Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Adriaan60 »

Vorig jaar plantenbak besteld bij Waldo Plantenbakken.
Tot op heden niks geleverd.
Mail gestuurd gebeld wel 2uur lang.
Helaas geen contact.
Wie weten er meer van.
Krijg deze onderwerp ook aandacht bij programma radar.
Zodat niet meer mensen een bestelling doen.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zie bv dit laatste bericht in een al bestaand topic over Waldo-plantenbakken.

MarlousvR
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2022 16:41

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door MarlousvR »

Helaas heb ik de zelfde ervaring!!

Waldoplantenbakken is heel goed als het gaat om de "verkoop" van hun product. Bij getoonde interesse in hun producten was de communicatie heel vlot en vriendelijk, na afronding van de bestelling en volledige aanbetaling begon het nu te noemen "Horror traject"

1ste Levering datum wordt niet behaald.
Geen communicatie vanuit Waldoplantenbakken
Wanneer je zelf contact gaat zoeken wordt het heel moeilijk gemaakt. Op e-mails wordt niet gereageerd, gewoon niet. Telefonisch sta je minstens 40 min in de wacht om daarna en onervaren medewerker aan de lijn krijgt die het intern gaat overleggen en met een gestandaardiseerd antwoord komt dat de bakken in 2 weken in productie gaat en binnen 4 weken levert worden.

Dit verhaald heeft zich 4x gehaald. Elke keer wordt je weg gestuurd met reden materiaal tekort, maar dat je echt de volgende in de productie bent. Of je toch nog 3a4 weken geduld wilt hebben.

We zijn ondertussen 20 weken later en nog steeds hebben wij geen bakken mogen ontvangen.

Mensen ga niet in zee met deze partij. Doe het niet.

Wij zijn zover dat onze rechtsbijstand het juridische traject richting deze partij start.

En daarbij zal ik alle mogelijke kanalen gebruiken om mensen te waarschuwen voor deze partij. Radar, opgelicht en boos programma's moeten op de hoogte gesteld worden. Wij zijn helaas niet de enige.

Ordernummer: 30694

capellma
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:25

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door capellma »

Ik baal dat ik voorafgaand aan mijn bestelling november vorig jaar niet beter gezocht heb op reviews. Ik heb dezelfde ervaring. In november een plantenbak besteld van 232,=, maar nooit geleverd. Telefonisch niet te bereiken. Berichtje ontvangen dat ik uiterlijk 25 januari gebeld zou worden, maar nooit wat gehoord. Deze week aangetekende brief verstuurd aan de eigenaar in Gorinchem obv uitreksel kamer van koophandel, maar de aangetekende is geweigerd. Vraag me dan ook af waarom ik eigenlijk een aangetekende brief stuur als deze toch geweigerd kan worden.

Nu vanmiddag informatie opgevraagd bij een incassobedrijf om na te gaan of ik via dat kanaal nog aan een deel van mijn geld kan komen.

MAAR WIE OVERWEEGT TE KOPEN: NIET DOEN.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Moneyman »

capellma schreef:
10 feb 2022 12:49
Vraag me dan ook af waarom ik eigenlijk een aangetekende brief stuur als deze toch geweigerd kan worden.
Stuur dan gelijk een deurwaarder langs met een sommatie-exploot. Zekerheid dat je boodschap op de juiste plek terecht komt (want: KvK/ BRP-check), en je maakt veel meer indruk. Nadeel is alleen dat het 10x zo duur is als een aangetekende brief.

Chris van der Molen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2022 14:49

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Chris van der Molen »

Ook wij hebben een aangetekende brief gestuurd, waarbij Waldo In gebreke wordt gesteld vanwege het niet leveren van een bestelling gedaan in augustus 2021. Geen enkele reactie tot nu toe, ben bijna een week verder. in hoeverre kan Radar iets voor ons betekenen?

capellma
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:25

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door capellma »

Ik heb inderdaad inmiddels een incassobureau in de arm genomen die voor mij het aankoopbedrag probeert terug te krijgen - uiteraard verhoogd met de kosten van incasso.

Onbegrijpelijk dat dit bedrijf overigens nog steeds op internet actief is met de vermelding dat zij alleen nog maar uit voorraad leveren. Hoe kan je uberhaupt voorraad hebben als je je klanten wel orders laat plaatsen, laat betalen en vervolgens niet levert.

Het bedrijf laat alle correspondentie onbeantwoord.

RUTMAR
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2022 14:32

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door RUTMAR »

Ik heb in september een bak besteld en niks ontvangen. Na een half jaar van beloftes de koop geannuleerd. Inmiddels alweer 2 maanden geleden. Nog steeds geen geld ontvangen en op berichten wordt niet meer gereageerd. Inmiddels kan ik er niet meer van slapen en heb ik slachtofferhulp ingeschakeld omdat ik er niet meer tegen kan Dat ze zo met je omgaan.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het schijnt afgelopen maandag in de uitzending behandeld te zijn.

Mammaloe99
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2022 07:01

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Mammaloe99 »

En er is niemand die denkt; er was niet aan staal te komen, dus het geld wat ik vooruit betaald heb zou er nog moeten zijn? Of is het ergens in een neus terecht gekomen of in een gokhal? Ze betalen hun personeel zwart, de meeste mensen die daar werken hebben een uitkering. Het is firma list en bedrog, heeft hij van zijn vader geleerd. De belastingdienst zou eens een kijkje moeten gaan nemen!

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nou, dat zijn stevige beschuldigingen, of is het "gewoon" lasterpraat. Heeft u bewijzen voor uw aantijgingen?

handoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2022 18:59

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door handoek »

Oud werknemer van Waldo hier.
Niet alleen de klanten maar ook ik en nog vele andere werknemers zijn gedupeerd,
De eigenaar is een pathologische leugenaar die de ene leugen aan de andere breid dus zelfs met de uitzending van radar nu geloof ik er helemaal niks meer van dat dit opgelost gaat worden.

handoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2022 18:59

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door handoek »

Erthanax schreef:
15 apr 2022 11:01
Nou, dat zijn stevige beschuldigingen, of is het "gewoon" lasterpraat. Heeft u bewijzen voor uw aantijgingen?
niet 100% waar maar zit er niet heel ver vanaf

RuudDiks
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2022 16:59

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door RuudDiks »

Ook wij hebben in september 2021 5 plantenbakken besteld bij Waldo voor een bedrag van 1635 euro! T/m heden alleen maar reacties op onze vele mails dat het goed komt en dat er binnen 3 weken contact wordt opgenomen over de levering! Ook de eigenaar telefonisch gesproken en deze gaf aan maak je geen zorgen we hebben levering problemen, maar de plantenbakken worden snel uitgeleverd!
Deze uitspraak was op 10 Maart jl. maar uiteraard niets meer vernomen!!
Treurig 😞 Geld terug storten doen ze ook niet! Het is treurig.

Sebas83
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2022 09:33

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Sebas83 »

Ik voeg mij toe aan de lijst gedupeerde.

19 november voor 1200 euro aan plantenbakken besteld. Maandenlang uitstel, keer op keer nieuwe beloftes. Helaas, uren aan de lijn bij de klanten'service' maar niemand neemt op. Nog steeds geen bakken ontvangen.

Ik wil de bakken het liefst alsnog krijgen, ik wil contact met Waldo, ik wil dat er snel geleverd gaat worden.

Ik ga aangifte doen. Reviews plaatsen, kassa contacteren (die al een item gedaan hebben en Waldo blijven monitoren).

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Bij de naam Waldo moet ik steeds denken aan Waldo van Dungen (ook bekend als Sjef van Oekel) en het rosse programma Waldolalala. Met zo'n naam zou ik drie keer me bedenken alvorens ik een tevoren betaalde bestelling doe.

riddert
Berichten: 2116
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door riddert »

Ik moet steeds aan kangoeroes denken bij de naam Waldo.

Methusalah
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik moet juist denken aan de Engelse variant van Waar is Wally cq Where is Waldo.

Karenf
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2022 16:26

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Karenf »

In oktober 2021 twee witte stalen bakken besteld. Levering zou na enkele weken plaatsvinden. Dit werd per mail verzet naar december, januari, februari, maart, april en toen eindelijk in mei. Mijn man is nog naar Vlijmen gereden en daar werd gezegd: ik kijk u nu aan het beloof dat de bakken deze maand worden geleverd…….. daarna telefonisch contact gehad met R.N. want er werd niks geleverd. Hij beloofde uiterlijk vrijdag 6 mei de bakken te leveren. Tot op heden zijn er GEEN bakken geleverd. Telefonisch en per mail niet meer te bereiken, per app ook niet en ook Waldo is niet te bereiken per telefoon, je wordt direct in de wacht gezet met een muziekje……….Waardeloos! Geld weg en geen bakken!!!!!!! Ze adverteerden bij een RTL 4 progamma en dan denk je dat je goed zit en het vertrouwd is……. Ze beloofden veel maar maakten er niets van waar! En nu……… Radar help! Geef hier nogmaals aandacht aan, er zijn zoveel gedupeerden!!!!

Peter de gelukkige
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mei 2022 18:20

Re: Waldo Plantenbakken

Ongelezen bericht door Peter de gelukkige »

Ook wij hebben 5 bakken in bestelling sinds december.
Bijna 1000 euro betaald maar zoals zo velen alleen maar uitstel en vragen om begrip mails .
Inmiddels is de laatste belofte van maximaal 8 tot 10 weken ook weer verlopen.
Op mails wordt niet meer gereageerd.
Ik heb geen vertrouwen meer.

Plaats reactie