Pas op voor dure rekening van Schoorsteen Kuijpers

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Pas op voor dure rekening van Schoorsteen Kuijpers

Ongelezen bericht door moederslink »

Moneyman schreef:
25 feb 2022 09:11
Los daarvan: je kunt je schoorsteen laten vegen "vanaf 40 euro". Ben wel benieuwd in welke situatie iemand daadwerkelijk slechts 40 euro zou hoeven af te rekenen...
Op pakjesavond? 🤭

Judithvanstraten
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2022 11:10

Re: Pas op voor dure rekening van Schoorsteen Kuijpers

Ongelezen bericht door Judithvanstraten »

Ik heb van de week via Kuijpers mijn schoorsteen laten vegen. Ik moest 496 euro betalen ;-0 dat is bizar, maar ik ben er in gestonken. Het probleem is echter dat ik een factuur heb ontvangen van Junta Services en dat er nog een enorme bos oud hout van vogels in de pijp zit. Hier hebben we naderhand een foto van kunnen maken. Stom natuurlijk dat ik dat niet direct gecontroleerd heb, maar ik vertrouwde op de visie van de veger. De factuur geldt voor de verzekering, maar ik denk dat als ik mn kachel aansteek mn huis in de as gelegd wordt. Telefonisch heb ik dhr kuijpers aan de lijn gehad om mijn klacht door te geven. Hij beloofde dat diezelfde dag, de volgende dag en de dag erop de veger terug zou komen. Nooit iemand gezien en vanaf donderdag wordt de telefoon niet meer opgenomen en doet hij dat per ongeluk wel omdat ik met een ander nummer bel vraagt hij naar postcode en huisnummer en hangt hij op. Schoorsteen kuijpers is niet ingeschreven bij KVK, schijnt gevestigd te zijn bij Goeman bedrijfsverzamelgebouw in Utrecht. Echter na bellen met deze firma, blijkt dat Dhr kuijpers daar niet gevestigd is en dus misbruik maakt van hun firma. Junta services, wat op de factuur staat is wel ingeschreven bij KvK echter het mailadres ontvangt niet en het mobiele nummer wat hij daar in zijn inschrijving achter liet is van een student, blijkt na bellen. De arme jongen zijn telefoonnummer wordt dus ook misbruikt door Junta. De veger die bij mij kwam was in de Ramadam en de student is een Aziaat ...... Ik heb het advies gekregen van KVK om aangifte te doen en met die aangifte gaan zij met Junta aan de slag en de Firma Goeman gaat met Dhr kuipers aan de slag. Anyways dit verhaal wordt vervolgd, want aan mij heb je de verkeerde als je mijn vertrouwen misbruikt. Wellicht kan Radar hier iets mee? Als is het maar om anderen te beschermen

Amazon62
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jul 2010 16:50

Re: Pas op voor dure rekening van Schoorsteen Kuijpers

Ongelezen bericht door Amazon62 »

Hier ook iemand die de dupe is geworden van deze oplichter, want dat is het. Bewust 39,95 euro per veegbeurt vermelden op Google en dan met kleine letters ergens per meter vermelden is gewoon bewust de boel naaien. Omdat ik altijd liet vegen rond de 40-50 euro dacht ik dat 39,95 de prijs was voor een veegbeurt en heb verder niks gevraagd (in goed vertrouwen). Ik was zelf niet thuis anders had ik echt niet betaald, maar er stonden 2 vreemde jongens in huis toen m'n moeder er was om op te passen, dus ik zei betaal maar dan zie ik later wel.

Trouwens heeft hij ook geen KvK inschrijving en jip en janneke bon zonder contactgegevens oid.

Oh en die nep reviews op hun site spreekt ook voor zich. Je kunt er helemaal geen reviews achterlaten, dus waar komen die vandaan?

sjaakdenakker
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 feb 2022 16:07

Re: Pas op voor dure rekening van Schoorsteen Kuijpers

Ongelezen bericht door sjaakdenakker »

Eerder berichte ik hier over de oplichterspraktijken van Schoorsteen Kuijpers.
Inmiddels is de website www.schoorsteen-kuijpers.nl offline.
De oplichters zijn verder gegaan onder de nieuwe naam "Schoorsteen Expert"
De website is www.schoorsteen-expert.nl
Deze site is een kopie van de oude site.

Wees gewaarschuwd en huur deze oplichters niet in. Ze rekenen €300,- tot €550,- per veegbeurt terwijl €40,- tot €50,- per veegbeurt normaal is. Ook zijn ze slecht in hun vak en zijn er verhalen bekend dat ze vernielingen aanrichten.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt over Schoorsteen Expert op viewtopic.php?p=2887975

Plaats reactie