Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nou, ben benieuwd...
Streamingdienst Viaplay gaat klanten compenseren voor verbindingsproblemen die zij hebben, meldt de Consumentenbond.

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door angel1978 »

fonsflons schreef:
22 jun 2022 13:12
Toevallig dit weekend even het NL commentaar dat bij F1 TV pro zit geprobeerd (viaplay commentaar.) Mijn god, heb het 5 minuten geprobeerd en toen op verzoek van mijn vrouw uit moeten zetten. Zelfs die zat verbaasd te kijken.
Probeer het ook wel eens tijdens een vrije training maar het is idd niet te harden.
Dus voor kwalificatie en race maar weer naar de app van Olav Mol.

Onkruid71
Berichten: 2684
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik blijf toch de voorkeur geven aan F1 tv pro of sky F1. Ze hebben goed commentaar, met veel aandacht, van wat er in de geheeld race gebeurt. Je zou zonder te kijken de gehele race kunnen volgen zonder wat gemist te hebben. Maar ja zoiets blijft persoonlijk.

jvo14
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 jan 2007 20:26

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jvo14 »

Ronduit belachelijk..deze maand al 2x een nieuw pakket aangekocht om f1 te kunnen kijken. Wil zojuist gp van Frankrijk gaan kijken, krijg ik wéér de beruchte foutcode. Dus maar weer n pakket gekocht en tadaaa ineens is die foutcode verdwenen en doet alles het weer... ben al vanaf het begin van dit f1 seizoen zo bezig, op alle mogelijke manieren geprobeerd om in contact te komen met viaplay, maar dat lijkt tot op heden onmogelijk.

150747
Berichten: 232
Lid geworden op: 31 jan 2020 10:10

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door 150747 »

jvo14 schreef:
24 jul 2022 15:00
Ronduit belachelijk..deze maand al 2x een nieuw pakket aangekocht om f1 te kunnen kijken. Wil zojuist gp van Frankrijk gaan kijken, krijg ik wéér de beruchte foutcode. Dus maar weer n pakket gekocht en tadaaa ineens is die foutcode verdwenen en doet alles het weer... ben al vanaf het begin van dit f1 seizoen zo bezig, op alle mogelijke manieren geprobeerd om in contact te komen met viaplay, maar dat lijkt tot op heden onmogelijk.
Wanneer gaat men eens stoppen met geld naar de zee dragen en dan hier hun beklag komen doen.
Heel internet staat vol over ViaPlay.

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Onkruid71 schreef:
22 jun 2022 15:09
Ik blijf toch de voorkeur geven aan F1 tv pro of sky F1. Ze hebben goed commentaar, met veel aandacht, van wat er in de geheeld race gebeurt. Je zou zonder te kijken de gehele race kunnen volgen zonder wat gemist te hebben. Maar ja zoiets blijft persoonlijk.
Ja maar dan met engels commentaar.. viaplay commentaar is tenenkromend slecht.

16again
Berichten: 16080
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door 16again »

150747 schreef:
24 jul 2022 16:56
Wanneer gaat men eens stoppen met geld naar de zee dragen en dan hier hun beklag komen doen.
Heel internet staat vol over ViaPlay.
Is er een Nederlandstalig alternatief?

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Kokka1 »

16again schreef:
24 jul 2022 22:23
Is er een Nederlandstalig alternatief?
Ja F1 TV , kan je nederlands commentaar horen, is wel viaplay overigens. Je kan ook andere talen kiezen, waaronder engels van sky sports

Rentenier80
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 jul 2022 11:31

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Rentenier80 »

Ik heb ook slechte ervaringen met dit bedrijf.
Ik heb het meteen opgezegd!

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Kokka1 »

@fonsflons.
Doe ik ook vaak. Olav voegt voor mij echt iets toe aan de beleving

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Moneyman »

De laatste paar races heb ik lekker met m’n Ipad aan het Lagio Maggiore gekeken, waarbij ik mijn IPhone als hotspot gebruikte. Gezien alle klachten was ik op het ergste voorbereid, maar… geen centje pijn. Ik heb alle uitzendingen via 4G zonder een enkele hapering kunnen bekijken. Blijkbaar ben ik ViaPlay spekkoper :mrgreen:

angel1978
Berichten: 10941
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door angel1978 »

Moneyman schreef:
02 aug 2022 11:55
De laatste paar races heb ik lekker met m’n Ipad aan het Lagio Maggiore gekeken, waarbij ik mijn IPhone als hotspot gebruikte. Gezien alle klachten was ik op het ergste voorbereid, maar… geen centje pijn. Ik heb alle uitzendingen via 4G zonder een enkele hapering kunnen bekijken. Blijkbaar ben ik ViaPlay spekkoper :mrgreen:
Blijkbaar. Hier op de camping zou de f1 via een groot scherm te volgen moeten zijn ( viaplay ) maar dit leverde 2x een zaal met teleurgestelde gasten op. Zelf perfect met de f1tv app kunnen kijken ( ook via hotspot ). Met de prijsverhoging die viaplay aangekondigd heeft is het mij wel weer duidelijk wat de juiste keuze is geweest.

klompie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008 19:56

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door klompie »

Ik heb het een kans gegeven. Als je nieuw bent heb je aanloop problemen. Echter er veranderd niets. Ik heb het genomen puur voor F1 en Duits en Engels voetbal.
Ook bij voetbal is het slecht.
* Slechte beeldkwaliteit
* Veel last van buffering
* Niet terug kunnen kijken of maar
voor een deel er uit gegooid
worden op exact de zelfde plek.
* Bij livestreams slechte verbinding
ook bedraad. Concurrentie heeft
nooit problemen met livestreaming.
* Helpdesk niet bereikbaar en geen
antwoord en hulp via chat funkties.
* Telefonisch niet bereikbaar etc etc .
* Geluid bij voetbal valt uit .
* Onkunde en slecht commentaar bij
F1 ook al zijn het bekende namen
. hoop fouten.

Ik kan nog wel doorgaan met punten. Arrogantie is bij direktie niet vreemd. Zie reacties in media. Het ligt aan de gebruiker wordt er geroepen. Klant moet bewijzen dat er storingen zijn en dan pas een vergoeding .
Kortom een bedrijf dat niet past in onze maatschappij. Klantvriendelijkheid ver te zoeken en de prijs kwaliteit verhouding is scheef. Ik hou mijn hart vast als er nieuwe biedingen op onze eredivisie er weer zijn en dat Viaplay ook een bod gaat doen.
Ik heb ondertussen andere mannier gevonden voor volgend jaar om F1 te kijken. Want Viaplay het is schandalig.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Hophophop »

Dat je moet bewijzen dat eea niet goed werkt voordat je in aanmerking komt voor compensatie lijkt me niet zo gek.

Voor de rest eens met je betoog dat Viaplay zich ontzettend arrogant opstelt, daar niet van.

Wat is het alternatief dat je gevonden hebt? Ik heb zelf F1TV, werkt prima en is een stuk goedkoper.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Gelukkig kunnen we in elk geval dit weekend via de NOS wel perfect naar de GP van Nederland kijken.

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Albert1955 schreef:
01 sep 2022 21:22
Gelukkig kunnen we in elk geval dit weekend via de NOS wel perfect naar de GP van Nederland kijken.
Ik kijk het hele seizoen al perfect naar de GP's, ik heb met Viaplay echt nog nergens last van gehad. En dat terwijl ik in Duitsland zit met een trage intersletverbinding.

klompie
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mei 2008 19:56

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door klompie »

Ik heb ook F1tv pro en nog een andere vorm.

Elbert
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2022 16:15

Re: Viaplay werkt slecht, klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Elbert »

Viaplay heeft een waardeloze menu structuur
Terugkijken is een ramp, na 5 dagen nog geen samenvatting van de race
Als je mailt zegt men, kijk maar op de website.
Zoiets hoort vanzelf te gaan
Wat een amateurs.

Plaats reactie