FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ik_weet_niet_alles
Berichten: 921
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

breien schreef:
18 mei 2022 11:32
U kunt de klacht indienen bij het Kifid.
Niet doen, voor leggen aan de rechter. De KiFiD heeft al vaker bewezen niet onafhankelijk te zijn.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door scontra »

Witzwart schreef:
18 mei 2022 17:54


ik overweeg om mijn verhaal naar iedere verzekering te sturen.
Met de vraag of zij mij willen verzekeren.
Heeft u dan momenteel geen (WA) autoverzekering ?
Als u die momenteel niet heeft, maar wel een auto bezit, dan bent u strafbaar.
Uw overweging kunt u maar beter direct omzetten in daden om verdere problemen voor te zijn.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door Moneyman »

Witzwart schreef:
18 mei 2022 17:35
Aan moneyman,

Laat ik het zo uitdrukken, ik hoop dat u zelf in de gelegenheid komt om wat ik heb meegemaakt mee te maken.
Ik vermoed dat uw reactie heel anders zou zijn geweest.
Dat denk ik niet. Vriendelijke wens wel 8)

Witzwart
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2022 09:35

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door Witzwart »

Aan scontra,
Ik heb wel een verzekering maar dan moet je ff voor een WA als je die direct wil afsluiten bijna 1000 euro betalen omdat je vooruit moet betalen.
En wat voorheen 70 euro per maand kostte voor casco en noclaimbeschermer kost nu alleen al 100 euro per maand

Bij mij ging het zo ik kreeg na een klacht een gesprek aan de telefoon en deze aardige mevrouw beloofde mij het schadeformulier op te sturen en dat ze afdeling financiën in zou lichten en beloofde zelf een reactie en een persoonlijk gesprek.
14 dagen na dat deze lieve mevrouw dit gezegd had, werd ik met terugwerkende kracht uit de verzekering gegooid, niemand gesproken, geen reactie en het beloofde schadeformulier kwam ook niet.
Wel kreeg ik als cadeau tegelijk een brief van de RDW.
Dan kijk je op internet want je wilt de boete niet.
Neem ik voor het gemak een van de eerste beste, ik vind mijzelf geen wanbetaler want FBTO had mij nog een schade te betalen van 4500 euro maar vreemd genoeg werd ik direct niet door deze verzekering geaccepteerd.

Er is dan nog één verzekering die iedereen accepteert.
Later kom je er achter dat FBTO en meerdere van de Achmea groep ook daar partners zijn.
Dus ja wat zal ik daarop zeggen.

En aan de noclaimbeschermer heb je ook niets want als je wisselt van verzekering, heb je de normale bonus Malus van je schadevrije jaren en heb je voor niets ook daaraan betaald.

Aan moneyman

Misschien door mijn vriendelijke wens, kunt u begrijpen dat als ik hier nog maar een klein stukje van wat ik heb meegemaakt vertel en niks verzin, ik graag zou zien dat u in mijn schoenen komt te staan. Ik wens niemand toe dat ze alles meemaken wat ik heb meegemaakt.
Er zouden maar weinig zijn die het hadden na vertelt. Als ik zelf FBTO het meldt dat het hier staat en ik vertel leugens, nou dan doen zij aangifte en dan kunnen ze mij de mond snoeren. Wat ik schrijf, heb ik alles zwart op wit. En dan is het de waarheid.
Ik had het nooit verwacht hier in Nederland.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij hebt u geen goed zicht op uw prioriteiten. Ga naar de politie, doe aangifte, u zegt alle bewijzen te hebben. Klaar.

Dien een klacht in bij FBTO, ga daarna naar het Kifid.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door Moneyman »

Witzwart schreef:
18 mei 2022 21:27
Aan moneyman

Misschien door mijn vriendelijke wens, kunt u begrijpen dat als ik hier nog maar een klein stukje van wat ik heb meegemaakt vertel en niks verzin, ik graag zou zien dat u in mijn schoenen komt te staan. Ik wens niemand toe dat ze alles meemaken wat ik heb meegemaakt.
Tsja. Ik denk dat je nog steeds niet begrijpt wat ik daadwerkelijk schreef. Blijkbaar lees je niet alleen in de tekst van FBTO dingen die er niet staan, maar gebeurt dat hier ook. Zou daar wellicht ook niet de oorzaak van het probleem zitten?

Hoe dan ook: als je succes wilt hebben, moet je de juiste stappen zetten. Dat doe je hier nu niet, maar gelukkig ben je wel de juiste richting op gewezen.

AppieUitDelft
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jan 2014 18:15

Re: FBTO weigert bewijsmateriaal aan te leveren bij een misdrijf

Ongelezen bericht door AppieUitDelft »

Heeft dit niet eerder hier gestaan, vind het een beetje vreemd allemaal.

Plaats reactie