Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door grun »

Morganlefay schreef:
27 mei 2022 09:09
Heb m al eens eerder geschreven. In mijn meterkast hangen de telefoonnummers van de dakduif, poepdoos, vonenkvreter, glasgast en de locksmith.
Waarom de gegevens van de sleutelsmid in huis bewaren, meestal heb je die nodig als je van buiten naar binnen wilt en niet andersom? Persoonlijk zou ik liever een ruitje inslaan, dat is goedkoper in mijn geval.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door grun »

Morganlefay schreef:
27 mei 2022 09:31
Zuurpruim, nooit een slot vol met kogeltjes gehad omdat en of andere idioot de halve straat had "bewerkt".
Nee, dat is hier onbekend.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik_weet_niet_alles schreef:
27 mei 2022 07:50
Van de moderatie mogen wij geen discussie voeren over hoe sommige forumleden soms te keer gaan tegen een TS en dat is soms, op zijn zachts gezegd niet netjes. Nu dus ook weer.
U hebt de opmerking van de moderatie blijkbaar niet begrepen.


Een slot vol met kogeltjes? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?

PGros
Berichten: 1113
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door PGros »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2022 07:15
sjaakdenakker schreef:
26 mei 2022 22:15
Wat ik doe is verstoren en afremmen. Ik weet vrijwel zeker dat er mensen niet met deze smerige oplichters in zee zijn gegaan omdat ze na een simpele Google zoekopdracht mijn acties bovenaan hebben zien staan.
Waarom bent u in zee gegaan met Schoorsteen Expert?
*Geen bedrijfsgegevens bekend;
*Prijzen ex BTW wat niet mag bij consumenten;
*Omdat de prijs hier per meter staat en daarvoor zeker 6 keer duurder word als wat normaal is?
*Omdat er lovende niet controleerbare ervaringen op hun site staan?

U hebt zelf nergens op gelet, maar ook alle eerdere waarschuwingen niet gevonden. En u denkt wel dat anderen wel eerst gaan kijken? Als u een tijdje het forum zou volgen, dan zal u zien dat diverse keren dezelfde vragen en waarschuwingen voorbij komen. Schoorsteenveger, slotenmaker, rioolontstopper, dropshipper, theater/evenement tickets, enz, enz, enz.
sjaakdenakker schreef:
26 mei 2022 22:15
Voor mensen die commentaar hebben op mijn noeste en productieve arbeid heb ik één vraag: Wat doe jij om oplichters kapot te maken?
Als het kalf verdronken is valt er vrij weinig nog te doen. Ook in dit geval is niet bekend wie of wat achter het bedrijf zit, dus tegen wie er een mogelijke zaak gestart kan worden is niet duidelijk. Dan blijft uitleggen waar wel op te letten het enige doel. Want zo lang mensen eerst doen en dan pas kijken, en daar bent u echt geen uitzondering op, zal er geleerd moeten worden dat je niet zomaar iets moet doen.
@NeoDutchio weet je nu wat je schrijft? Eerst op sjaakdenakker afgeven dat wat hij doet niet helpt en dan onderaan zeggen dat alleen waarschuwen helpt. En dat is nu net wat sjaakdenakker doet.
Hij gerichter dan jij misschien maar alle beetjes helpen dus stop met zeuren.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar Sjaak denkt dat zijn waarschuwing nu bovenaan staat bij Google en dat mensen dan niet bij dat louche bedrijf aankloppen. Maar bovenaan staan advertenties.

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Oplichter schoorsteenvegers van Schoorsteen Expert

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Het topics is hierbij gesloten.
De TS heeft anderen kunnen waarschuwen en er zijn inmiddels 31 reacties, waarin soms ook op de man wordt gespeeld.
Wij willen jullie erop wijzen niet gelijk de TS aan te vallen.

Groet,
Radar Internetredactie^TY

Gesloten