Slechte ervaring met 'elektricien-meijers.nl'. Pas op!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lente1954
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2022 13:05

Re: Slechte ervaring met 'elektricien-meijers.nl'. Pas op!

Ongelezen bericht door Lente1954 »

Een melding maken bij de ACM lijkt me zinvol.

geertjong
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2022 11:14

Re: Slechte ervaring met 'elektricien-meijers.nl'. Pas op!

Ongelezen bericht door geertjong »

Ik had een stroomstoring. Aangezien ik geen elektricien kon vinden in mijn woonomgeving vond ik door op internet te zoeken een 24 urr service op nummer 0850049715. Ik heb dir nummer gebeld en er kon inderdaad binnen enkele uren (overdag) een monteur komen om de reparatie te verhelpen. Er kwamen twee "monteurs" die constateerden dat er een ''overbelasting was in de meterkast. Wij hebben een nieuw huis met uitgebreide meterkast dat leek dus al vreemd, maar OK. Ik wilde het probleem zo snel mogelijk oplossen. Daarna kwamen er verhalen van ''verkeerd" aangelegd. ''De aardlekschakelaar is op de kop geplaatst". Dit had mij moeten doen besluiten de zaak af te blazen. Maar inmiddels waren allerlei draden al losgemaakt en ik kon niet meer terug. De storing werd inderdaad na twee uur "'werk'' verholpen. Toen kwam de rekening. Bijna 1500 euro! 300 euro werkloon, nog acceptabel. 300 euro voor vervangen van aardlekschakelaar. 3 x 195 euro voor vervangen van 3 schakelaars. Later bleek dat er geen nieuwe schakelaars zijn geplaatst maar hele oud uitziende exemplaren. Ik heb uiteindelijk met tegenzin wel betaald om er van af te zijn. Grove oplichterij. Pas op met dit bedrijf

Plaats reactie