Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
05 sep 2022 14:40
moederslink schreef:
04 sep 2022 21:14
Joep.sr : wat verwacht je eigenlijk van dit forum? Van de forummers?
Wat kunnen wij hier verder mee? :roll:
Wat wil je dat we zeggen /doen?
Hij wil volgens mij alleennog maar wraak. Wat hij er mee bereikt kan hem niets schelen alleen deze mensen moeten kapot.
Een normaal menshad de zaak allang zo gelaten maar hij moet en zal verder. Don Quichotte syndroom?
Geen idee. Dit soort mensen moet je, wat mij betreft, onder curatele zetten. Dit zal zeker niet stoppen.

Ook gelezen dat hij in eerste instantie de huur en de borg helemaal niet betaald had, volgens de eigenaren?

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Blad 6

Eerste beklaagde heeft in advertenties op internet waarop het appartement van de burgerlijke partijen aangeboden werd leugens verspreid.
Eerste beklaagde heeft zelfs een e-mailadres aangemaakt op naam van de burgerlijke partijen en daarbij hun adres en telefoonnummer gebruikt.
CJ Eerste beklaagde heeft foto's van het appartement met zwembad van de burgerlijke partijen gebruikt en aan de hand daarvan blijkbaar een niet bestaand appartement aan derden verhuurd.
CJ Eerste beklaagde belde burgerlijke partij DE BUSSCHERE op en zegde hem dat hij zijn huis in brand zou steken.
In mailverkeer bekent eerste beklaagde dat hij aan het huis van de eerste burgerlijke partij geweest is om de affiches aan te plakken en vraagt hij daar zelfs een kilometervergoeding voor.
Aan de hand van een groot aantal, bijlagen bij het PV meent de eerste burgerlijke partij zijn beweringen te kunnen staven.
4.
Op 19.11.2015 doet de eerste burgerlijke partij aangifte van het stuk slaan van 4 ramen in zijn woning en vermeldt eerste beklaagde als verdachte (map 3 submap 1 en map 4 submap I stuk 1).
De eerste burgerlijke partij meldt dat hij vermoedens naar eerste beklaagde toe heeft omdat hij deze de vorige dag met zijn voertuig in de straat van zijn woning heeft zien rijden.
Het zou gaan om "een grote of jeep donker rood'
De verbalisanten doen nazicht in de vaste ANPR camera's maar kunnen geen voertuig vinden dat op de datum der feiten aan deze beschrijving voldoet.
5.
Middels—een Europees onderzoeksbevel worden beide beklaagden op 20.12.2018 door de Nederlandse politie verhoord (map 12 ondermap 4 stuk 6-8).
5.1.
Eerste beklaagde verklaart (map 12 ondermap 4 stuk 6) dat hij vanop TENERIFE via internet een appartement huurde.
Via telefonisch contact sprak hij met een vrouw die de tweede burgerlijke partij bleek te zijn.
Hij kwam mondeling met haar tot een akkoord voor 300,00 EUR huur en 80,00 EUR ophaalkosten

Lady1234
Berichten: 27099
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De lijst met wandaden wordt al laner en langer.


Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Hophophop »

Niks. Als er ook maar sprake was van een moderatie die een heel klein beetje actief is, was dit topic ook allang gesloten. Dit gaat echt helemaal nergens over en niemand heeft er wat aan.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door moederslink »

Dan maar melden en slotje er op?

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Hophophop »

Ja, is zeker een optie. Al zou de moderatie zich in dat geval natuurlijk ook een brevet van onvermogen geven, aangezien dit topic al wekenlang helemaal nergens over gaat.

Erthanax
Berichten: 9677
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald,denk ik dan.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door witte angora »

Vanavond op Comedy Central: 'Hoe hou je iets dat niemand boeit toch bloedstollend spannend? We vragen het Joep.sr, expert op dit gebied'.

JozJan
Berichten: 1024
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door JozJan »

Het bericht dat Joep plaatse als vervolg opp 'Blad 6' is al verwijderd door de moderatie. Ik kon het net lezen gisteren. Stonden nét iets teveel persoonsgegevens in denk ik.

Het is natuurlijk ronduit bizar dat Joep zijn eigen verantwoordelijkheid volledig negeert. En door heel koppig bezig te blijven met het halen van zijn 'gelijk' (niet dat dat lukt) helpt hij zijn zaak ook al niet.

Maar toch. Als je de totale zaak overziet den bekruipt mij toch het gevoel alsof die tegenpartij ook echt niet helemaal zuiver is. Al was het totaal onnodig om dit akkefietje zo uit de hand te laten lopen.

Gesloten