Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

witte angora schreef:
02 aug 2022 21:53
Bemoei-Al schreef:
02 aug 2022 18:49
Al deze ellende voor 100 euro?
Dat je (beetje) moeite doet om deze terug te krijgen snap ik, maar dat je over grenzen heen gaat en daardoor jezelf in de voet schiet..... Maxima zou zeggen...."Hij is een beetje dom"
Ik zou er een variant op maken: 'Hij is een beetje Joep'.
Laten we nou wel wezen, ik heb deze ellende niet veroorzaakt, dat heeft de tegenpartij gedaan, ik heb om m'n geld gevraagd en ben dat blijven doen dat is het. (overigens de borgsom heb ik nog steeds niet ontvangen.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

snuffel1 schreef:
02 aug 2022 16:20
Ik heb het betreffende topic uit 2018 die overigens niet door Joep.sr is gestart vluchtig gelezen en wat begon met het verlaten van de vakantiewoning zonder inspectie en dus de 100 euro borg niet is terug betaald is dusdanig geëscaleerd. Gevolg was een ongewenst bezoek aan eigenaren van de vakantiewoning die in Brugge België woonachtig zijn niet van dat bezoek gediend waren en Joep.sr en zijn partner met behulp van de politie van het terrein hebben verwijderd. Joep.sr stopte echter niet met het intimideren en bedreigen en was ook niet van zins om die misgelopen borg te laten voor wat het was. Het komt dan tot een civiele zaak omdat u en uw partner in gebreke blijven en een strafrechtelijke zaak vanwege bedreiging en intimidatie. Omdat de strafrechtelijke procedure al in 2018 in gang is gezet en nu anno 2022 tot een einde is gekomen kan komen doordat de eigenaren het helemaal zat waren en niet verschenen zijn en dus ook niet gehoord konden worden en u en uw partner mede daarom niet strafrechtelijk vervolgd worden dat maakt niet dat u en uw partner onschuldig zijn maar er kan niet bewezen worden dat u en uw partner schuldig zijn. Als u het topic uit 2018 zelf doorspit en terug leest dan weet u zelf ook dat u veel te ver bent gegaan. Ik mag voor u hopen dat de eigenaren de civiele procedure stop gaan zetten maar gezien de ingeschakelde deurwaarder bent u nog lang niet klaar. Het overigens not done om forumleden aan te vallen op basis van het vak dat ze uitoefenen maar dat u dat wel vaker doet blijkt ook uit de reacties die in u in het topic stammend uit 2018 heeft gedaan.
Snuffel, je verhaal klopt van geen kant, "Samen met de politie van het terrein hebben verwijderd" is bijvoorbeeld klinkklare nonsens, "intimideren en bedreigen" wat een kul . WORD IK WEER VALS BESCHULDIGD, het lijkt of dit bij bepaalde groeperingen gebruikelijk is.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door witte angora »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 10:28
(overigens de borgsom heb ik nog steeds niet ontvangen.
:shock: Je méént het... :o

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door angel1978 »

ik heb om m'n geld gevraagd en ben dat blijven doen
Volgens mij is dat niet het enige dat je gedaan hebt, was dat maar het geval dan was dit hele topic niet nodig geweest.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door angel1978 »

het lijkt of dit bij bepaalde groeperingen gebruikelijk is.
tja :roll:

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Moneyman schreef:
02 aug 2022 11:32
Joep.sr schreef:
30 jul 2022 10:10
Eind goed al goed zou je kunnen zeggen maar het is toch ongelooflijk bedreigend dat een in dit geval Belgisch persoon die omdat hij voor een deurwaarder in Waregem heeft gewerkt en daardoor over “handige” trawanten beschikt zich zo ongestraft kan misdragen en degenen die hij lastig vindt kan belagen met overigens in dit geval de hulp van een Nederlandse deurwaarder (GGN) die kon op z’n klompen aanvoelen dat de zaak aan alle kanten rammelde. En niets of niemand kon dit tegenhouden.
Er is nog niets veranderd aan de mate van complotdenken, dat is wel duidelijk.

Je hier geponeerde aannames en uitgangspunten zijn onzin. Er ligt een civiel vonnis. Op basis van dat vonnis is door de Nederlandse gerechtsdeurwaarder loonbeslag gelegd. Die gerechtsdeurwaarder heeft gewoon ministerieplicht en moet dat vonnis dus ten uitvoer leggen. Separaat gevoerde strafrechtelijke procedures staan daar volledig los van.

Dat de zaak rammelt… ja, dat hoor ik iedere dag aan de deur. En dat ondanks dat de rechter de vordering desondanks heeft toegewezen. Voor dat soort statements koop je niets als je niet de daad bij het woord voegt.

Als je zo overtuigd bent van je gelijk, moet je gewoon een executiegeschil starten. Niet dat je dat gaat winnen, want tegen het onderliggende vonnis staan -als ik me jouw casus goed herinner- geen rechtsmiddelen meer open. Die vonnissen stammen immers al uit 2015 ofzo. En dus doet GGN niets fout, en win jij een procedure dus niet.

Maar goe€, dit is je allemaal jaren geleden al verteld.
Moneyman, en dan nog wat: "Complotdenken" zeg je, weet je de publiciteit tot nu toe heeft er toe geleid dat ik in contact ben gekomen met mensen uit de omgeving van de tegenpartij, sterker nog ze kennen hem goed, van hen heb ik mijn informatie ontvangen en ben ik gewaarschuwd.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door witte angora »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 12:39
van hen heb ik mijn informatie ontvangen en ben ik gewaarschuwd.
Wat zeiden ze?
- Pas op, hij is gevaarlijk? Of...
- Betaal nou maar, je kunt dit niet winnen omdat je geen gelijk hebt?

Methusalah
Berichten: 1147
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Methusalah »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 12:39


Moneyman, en dan nog wat: "Complotdenken" zeg je, weet je de publiciteit tot nu toe heeft er toe geleid dat ik in contact ben gekomen met mensen uit de omgeving van de tegenpartij, sterker nog ze kennen hem goed, van hen heb ik mijn informatie ontvangen en ben ik gewaarschuwd.

Duh... een complot heeft niet zelden meer dan 1 aanhanger.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 10:28
Laten we nou wel wezen, ik heb deze ellende niet veroorzaakt, dat heeft de tegenpartij gedaan.
Onzin. Het zijn jouw eigen acties die tot de veroordeling hebben geleid. Als jij de juiste wegen bewandeld zou hebben, dán zou het andersom zijn geweest.

Als je vrouw nou nog zou klagen, ja, dát zou ik snappen. Die is mooi de pineut door jouw acties.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 12:39
Moneyman, en dan nog wat: "Complotdenken" zeg je,
Ja, dat zeg ik. En ik kan dat zeggen omdat ik het niet baseer op wat er ooit allemaal wel of niet gebeurd is, maar kan volstaan met zien wat je hier op dit forum schrijft. Dat is ruimschoots genoeg voor deze conclusie.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door gosewijn »

Man ga verder met leven ,het leven is korter dan je denkt .

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door moederslink »

Joep.sr schreef:
03 aug 2022 10:28
Laten we nou wel wezen, ik heb deze ellende niet veroorzaakt, dat heeft de tegenpartij gedaan, ik heb om m'n geld gevraagd en ben dat blijven doen dat is het. (overigens de borgsom heb ik nog steeds niet ontvangen.
***Dat hebben jullie wél helemaal zelf veroorzaakt .
Wat een gezeik en dat alles vanwege het niet ( kunnen) inleveren vd sleutel vd vakantiewoning waardoor er dus geen borg teruggegeven kon worden ( zover ik mij het oude topic nog kan herinneren )***.
Joep.sr schreef:
03 aug 2022 12:39
(..)weet je de publiciteit tot nu toe heeft er toe geleid dat ik in contact ben gekomen met mensen uit de omgeving van de tegenpartij, sterker nog ze kennen hem goed, van hen heb ik mijn informatie ontvangen en ben ik gewaarschuwd.
Nou dan zijn jullie aan elkaar gewaagd :mrgreen: .

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Waarschijnlijk heb ik mijn oorspronkelijke bericht verkeer geformuleerd;

Uit de reacties maak ik op da menigeen denkt dat de hele heisa draait om € 100,00 niet terug ontvangen borg, dit is niet waarom ik mij zo druk maak.
Het gaat over het feit dat we (hoewel alle beschuldigingen in de 3e pers. enkelvoud waren) zijn beschuldigd van de meest vreselijke dingen, daar is NIETS van waar en bewezen!! Er is een politierapport, er is een buurtonderzoek geweest, camerabeelden zijn gecontroleerd NIETS wat er op wijst dat er dingen zijn gebeurd zoals door de tegenpartij beweerd.
De woning van de tegenpartij bevindt zich in een smalle dichtbebouwde straat, als echt de dingen gebeurd zouden zijn zoals beweerd dan had de buurt hier heus wel wat van gemerkt, bij mijn bezoek heb ik zelfs nog een vriendelijk praatje gehad met een buurvrouw.

Waar het om draait : Er is valse aangifte gedaan (dit is toch strafbaar?), hierdoor hebben we emotioneel (dit gaat je echt niet in de kouwe kleren zitten) en financieel schade geleden ik wil hiervoor gecompenseerd worden. Kom nou, je mag niet ongestraft zo maar iemand vrijelijk beschuldigen en daarnaast had de Belgische- en Nederlandse politie in de tijd die ze aan dit onderzoek besteed hebben heel wat boeven kunnen vangen, ik kan er zo al aanwijzen (of doe ik nu aan complotdenken?).

Procederen is een sport voor kapitaalkrachtigen, ik heb nog geen tijd gehad om dit te worden. (veel te druk met leukere dingen), dus hoe pak ik dit aan, publiciteit zoeken is één mogelijkheid.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Joep.sr schreef:
05 aug 2022 15:34
Procederen is een sport voor kapitaalkrachtigen.
Laat me niet lachen :lol: :lol: Niet procederen - dát is pas duur. Dat heb je met dit verhaal wel bewezen.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door kuklos »

Joep.sr schreef:
05 aug 2022 15:34
................
daar is NIETS van waar en bewezen!!
...............
NIETS wat er op wijst dat er dingen zijn gebeurd zoals door de tegenpartij beweerd.
..............
als echt de dingen gebeurd zouden zijn zoals beweerd
..............
Er is valse aangifte gedaan
Jij bent TWEE KEER veroordeeld. Twee keer. Als er allemaal niks van klopt, iedereen het fout heeft behalve jij, hoe kan dat dan?
Joep.sr schreef:
05 aug 2022 15:34
.......... dus hoe pak ik dit aan,
Hoe pak je wat aan?
Joep.sr schreef:
05 aug 2022 15:34
publiciteit zoeken is één mogelijkheid.
Ik hoop dat je daarmee bedoelt daadwerkelijk de pers benaderen en niet bedoelt hopen dat naar aanleiding van jouw berichten alhier de pers jou benadert. Want in dat geval kan je nog heel lang wachten. Het enige wat uit jouw berichtne hier blijkt is dat jij het niet snapt en jij fout zat en zit.

Bemoei-Al
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 nov 2015 18:03

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Bemoei-Al »

Quote joep, Waarschijnlijk heb ik mijn oorspronkelijke bericht verkeer geformuleerd.

Dit maakt helemaal niet uit, dat is het issue toch niet?
Issue is dat jij en je partner met een financiële strop zitten. Oorzaak....Niet verschijnen bij de rechtbank. Wat daar allemaal aan vooraf ging is niet meer ter zake doende.

Wat ik wel komisch vind is, dat je (schijnbaar) ver weg wonende van Brussel reiskosten maakt voor 100 euro borg.

'T gaat niet om het geld maar om je gelijk te halen? Daar "ruikt" deze hele topic naar.
Pppff, in jullie geval kost het gelijk halen wel heel veel geld.

Bemoei-Al
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 nov 2015 18:03

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Bemoei-Al »

Wie zegt hier ook altijd weer......
Gelijk hebben betekent niet gelijk krijgen.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

Moneyman schreef:
03 aug 2022 16:42
Joep.sr schreef:
03 aug 2022 10:28
Laten we nou wel wezen, ik heb deze ellende niet veroorzaakt, dat heeft de tegenpartij gedaan.
Onzin. Het zijn jouw eigen acties die tot de veroordeling hebben geleid. Als jij de juiste wegen bewandeld zou hebben, dán zou het andersom zijn geweest.

Als je vrouw nou nog zou klagen, ja, dát zou ik snappen. Die is mooi de pineut door jouw acties.
Welke acties bedoel je nou? Man je snapt er geen bal van.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

snuffel1 schreef:
06 aug 2022 10:41
Bent van alle feiten vrijgesproken dus ook van de smaad en laster aanklacht of enkel voor de strafbare feiten waarbij u destijds in persoon bij de eigenaren aanwezig was. U schrijft over de strafzaak waarin niet wettig en overtuigend bewezen kan worden dat u tijdens uw bezoek aan de bewoners strafbare feiten heeft begaan en voor die feiten ook niet vervolgd gaat worden. Voor wat de valse aangifte betreft die is niet vals omdat u door de bewoners gezien bent, dadersporen heeft achtergelaten die brief op de deur weet u nog en u heeft ook nog een prettig gesprek met de buurvrouw gehad. De Belgische politie hoeft niet direct ter plaatse zijn geweest maar als uit onderzoek blijkt dat u als verdachte van het plegen van een strafbaar feit in aanmerking komt zou de Belgische politie ook uw verhaal willen horen. U geeft zelf aan dat er ten tijde van het voorval geen politie aanwezig was en dus bent vertrokken voordat de politie arriveerde en dat maakt dat hoor en wederhoor niet mogelijk was. Ook bent u op verzoek van de Belgische rechtbank niet verschenen om daar uw verhaal te doen en dan moet die rechtbank wel van het politie onderzoek uit gaan omdat net zoals in Nederland Belgische politie agenten onder ambtseed staan en liegen onder ambtseed zwaar bestraft wordt. In het laatste deel uit het topic van 2018 gaf u al aan dat de vordering van de dwangsommen gestaakt was en als nog het geval is heeft geen enkele nut om een schadevergoeding te gaan eisen want u beseft blijkbaar niet welk leed u die mensen heeft aangedaan om jawel 100 euro die door een fout die u heeft gemaakt niet teruggestort werd. Eigenlijk hoop ik wel dat u de publiciteit zoekt en de eigenaren van die vakantiewoning ook hun kant van het gebeurde gaan vertellen want dat levert een mooi televisie programma op.
Die mensen zijn de grootste leugenaars van de planeet aarde en omstreken, ik heb er genoeg bewijzen voor. Een televisie uitzending is wat ik het liefst zou willen.

Joep.sr
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 okt 2018 08:57

Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!

Ongelezen bericht door Joep.sr »

snuffel1 schreef:
03 aug 2022 14:44
Het lijkt mij vrij stug dat bekenden van de mensen waarop u met excuus een heksenjacht heeft geopend u gaan benaderen voor een kwestie die in 2015 is ontstaan en in 2018 geëscaleerd is. Anno nu 2022 wordt het verdraaid moeilijk om de waarheid te achterhalen en heeft ook geen enkele zin omdat de door uw gedane zaken door een rechter wettelijk en overtuigend bewezen zijn en tot een voor u ongunstige uitspraak heeft geleid. Had de boel laten rusten toen het loonbeslag e.d. werd opgeheven want dan was die hele toestand einde oefening geweest en had u door kunnen gaan met het dagelijkse leven zonder stress en zo meer. Dat principes kostbaar zijn is algemeen bekend maar u trekt het principe wel tot het uiterste door en blijft doorgaan totdat u die 100 euro borg terug heeft ontvangen. Ik vraag me af wat uw volgende stap zal zijn, weer onaangekondigd een gang naar België om die 100 euro op te halen met de kans dat u niet onbeschadigd uit de strijd komt want ik kan me voorstellen dat de bewoners/eigenaren banger voor u zijn dan u voor de eigenaren. Voor alle duidelijkheid u bent zelf de veroorzaker van deze kwestie en vergeet voor het gemak even dat u de sleutels niet in de woning heeft achtergelaten maar mee naar Nederland heeft genomen. Tegenvraag, als u een vakantiewoning bezit en verhuurt die aan vakantiegangers accepteert u dan ook dat die vakantiegangers de sleutels meenemen naar het land van herkomst en pas later per post op gaan sturen. De meeste verhuurders vervangen de sloten en houden de borg in en u had nog het geluk dat het enkel bij de borg bleef omdat de kosten voor het vervangen van de sloten ook in rekening gebracht konden worden. Het enige wat u wel siert is de gretigheid om uw gelijk te halen en gezien uw leeftijd aan het leven iets toevoegt want u bent nog lang niet klaar.
Weet je snufffel, de informatie waarover ik sprak is van eerdere datum (eind 2018) zowel schriftelijk als mondeling.

Gesloten