Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Hophophop »

PGros schreef:
19 aug 2022 14:36
Dus kan toch het vakantiepark aangesproken worden op het niet voldoen aan de omschrijving.
Ik neem aan dat je doelt op artikel 4 lid 4? Is inderdaad een aanwijzing dat dat het geval is, maar dat is nog niet zeker. Partij A kan best met partij B aspreken dat Partbij C aansprakelijk is in bepaalde situaties, maar dat maakt natuurlijk nog niet zo dat het zo is.

PGros
Berichten: 1116
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door PGros »

Als je adverteert in Nederland met "in de zomervakantie" dan geldt dat voor alle regio's.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

PGros schreef:
19 aug 2022 22:48
Als je adverteert in Nederland met "in de zomervakantie" dan geldt dat voor alle regio's.
Is dat een feit of uw mening? Ik heb vaker meegemaakt dat in vakanties ook echt in de vakantie in die regio was.

HandigeHarrie
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Hophophop schreef:
19 aug 2022 19:10
PGros schreef:
19 aug 2022 14:36
Dus kan toch het vakantiepark aangesproken worden op het niet voldoen aan de omschrijving.
Ik neem aan dat je doelt op artikel 4 lid 4? Is inderdaad een aanwijzing dat dat het geval is, maar dat is nog niet zeker. Partij A kan best met partij B aspreken dat Partbij C aansprakelijk is in bepaalde situaties, maar dat maakt natuurlijk nog niet zo dat het zo is.
Ook art. 1.4 is relevant, daar staat dat je bij de aanbieder een accomodatie huurt, niet bij BungalowSpecials.
En: partij Bloemketerp (C) is m.i. gebonden aan dezelfde voorwaarden voor het gebruik van het Platform; het kenmerk van een platform/prikbord is dat A (bungalowspecials) het platform ter beschikking stelt aan C (de aanbieder van de accomodatie) en B (de vakantieganger). Het zou raar zijn als in de voorwaarden tussen A en C de verantwoordelijkheden anders staan (= aanname; het kan in theorie zo zijn dat A twee setjes voorwaarden heeft die tegenstrijdig aan elkaar zijn).
Laatst gewijzigd door HandigeHarrie op 20 aug 2022 12:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
20 aug 2022 07:37
PGros schreef:
19 aug 2022 22:48
Als je adverteert in Nederland met "in de zomervakantie" dan geldt dat voor alle regio's.
Is dat een feit of uw mening? Ik heb vaker meegemaakt dat in vakanties ook echt in de vakantie in die regio was.
Als je de aanbieding wilt beperken tot de regio(nale vakantie), dan moet je dat expliciet erbij zetten. Doe je dat niet, dan mag je er vanuit gaan dat er geen beperkingen zijn.

Hophophop
Berichten: 259
Lid geworden op: 02 aug 2022 19:48

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door Hophophop »

HandigeHarrie schreef:
20 aug 2022 11:56
Hophophop schreef:
19 aug 2022 19:10
PGros schreef:
19 aug 2022 14:36
Dus kan toch het vakantiepark aangesproken worden op het niet voldoen aan de omschrijving.
Ik neem aan dat je doelt op artikel 4 lid 4? Is inderdaad een aanwijzing dat dat het geval is, maar dat is nog niet zeker. Partij A kan best met partij B aspreken dat Partbij C aansprakelijk is in bepaalde situaties, maar dat maakt natuurlijk nog niet zo dat het zo is.
Ook art. 1.4 is relevant, daar staat dat je bij de aanbieder een accomodatie huurt, niet bij BungalowSpecials.
En: partij Bloemketerp (C) is m.i. gebonden aan dezelfde voorwaarden voor het gebruik van het Platform; het kenmerk van een platform/prikbord is dat A (bungalowspecials) het platform ter beschikking stelt aan C (de aanbieder van de accomodatie) en B (de vakantieganger). Het zou raar zijn als in de voorwaarden tussen A en C de verantwoordelijkheden anders staan (= aanname; het kan in theorie zo zijn dat A twee setjes voorwaarden heeft die tegenstrijdig aan elkaar zijn).
Ja, mee eens hoor. Wel nog iets wat ik goed uit zou zoeken.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Weinig activiteiten Bloemketerp franeker

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als ik de website bekijk lijkt het allemaal heel mooi maar je moet echt begrijpend lezen om erachter te komen dat helemaal niets gratis is behalve het speeltuintje en de fitness. Maar van de fitness mogen kinderen geen gebruik maken. Ik kan me voorstellen dat deze mevrouw met haar zes kinderen zich misleid voelt.

Plaats reactie