Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Hosett
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2023 17:22

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door Hosett »

Kraslot van mijn man was volgens het inleverpunt al uitbetaald, maar dat was helemaal niet waar. Hij heeft het kraslot nog en heeft het gewonnen bedrag niet gekregen. Opgebeld maar gewoon jammer dan. Is toch oplichting?

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hosett schreef:
26 sep 2023 17:27
Kraslot van mijn man was volgens het inleverpunt al uitbetaald, maar dat was helemaal niet waar. Hij heeft het kraslot nog en heeft het gewonnen bedrag niet gekregen. Opgebeld maar gewoon jammer dan. Is toch oplichting?
Oplichting? Nee. Daar wijst niets op.

En dat "gewoon jammer dan" is natuurlijk niet wat ze gezegd hebben. Wat geven ze wél als reden op om niet uit te keren?

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door BL2 »

Moneyman schreef:
27 sep 2023 16:50
Wat geven ze wél als reden op om niet uit te keren?
Dat lees ik al in de tekst, de prijs is al uitbetaald.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ja, dat zie ik, maar dat zal niet het enige geweest zijn mag ik hopen. Voor 5000 euro neem je geen genoegen met alleen dat antwoord en vraag je door.

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Moneyman schreef:
27 sep 2023 17:14
Ja, dat zie ik, maar dat zal niet het enige geweest zijn mag ik hopen. Voor 5000 euro neem je geen genoegen met alleen dat antwoord en vraag je door.
Ik neem aan dat dit een andere casus betreft (TS had lot opgestuurd en in reactie hierboven gaat het om een inleverpunt en men heeft het lot nog

That said kunt u altijd via de Nederlandse Loterij meer info opvragen. Het scenario waarbij iemand van een inwisselpunt het geld in z'n zak steekt is ook niet nieuw dus wellicht kunnen zij meer info verschaffen over hoe en wanneer het lot is uitbetaald.

Klaas van Steen
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2023 10:43

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door Klaas van Steen »

Dit is toch te gek voor woorden!? Dan win je eindelijk iets en komen ze met dit slap excuus... Bedankt voor het delen, ik koop dit jaar wat nuttigs voor mijn kinderen ipv die kerstloten!
Ik zou er wel achter aan gaan, hoe je het went of keert, je hebt recht op het gewonnen bedrag. Zij komen met het verhaal van "fraude", dat verhaal moet bewezen worden, zolang dat niet bewezen is heb je alle recht op jouw geld!

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Kalender kraslot keert 5000 euro niet uit

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ga naar een andere winkel toe. Misschien was er een storing.

Op www.nederlandseloterij.nl/klacht lees u hoe u kunt klagen.

Plaats reactie