ABNAMRO bank een fout bank

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door moederslink »

Nee, weet ik, maar de TS klaagt over de ABN/AMRO bank, dat kantoren ook verdwijnen.
Ook al zouden er nog kantoren zijn, deze mensen hebben daar dan ook weinig aan.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door BreejKC »

Ik noem slechts één mogelijk alternatief voor diegenen die, om wat voor reden ook, moeite hebben met de verregaande digitalisering en afnemende persoonlijke benadering van hun bankinstelling.

Volksbank

Overige informatie hierover vindt u op hun gelijknamige website punt nl.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

fonsflons schreef:
22 nov 2022 15:02
Lady1234 schreef:
22 nov 2022 11:05
Ach ja Deltoer, u bent over alles negatief,
Nou dat valt best wel mee. Eigenlijk alleen over andere forumleden. Dus niet overdrijven.

En over de regering bijvoorbeeld.

J. Deltoer
Berichten: 3052
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
22 nov 2022 15:35
fonsflons schreef:
22 nov 2022 15:02
Lady1234 schreef:
22 nov 2022 11:05
Ach ja Deltoer, u bent over alles negatief,
Nou dat valt best wel mee. Eigenlijk alleen over andere forumleden. Dus niet overdrijven.

En over de regering bijvoorbeeld.
Volgens mij heb ik om 12.06 een serieuze reactie gegeven op de inhoud.
Dat u dat niet wenst te lezen en alleen op de man wil spelen zegt meer over u en de heer Flons dan over mij.

AdiPit
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 nov 2018 18:54

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door AdiPit »

Lady1234 schreef:
21 nov 2022 21:42
Er zijn genoeg ouderen die er helemaal geen problemen met digitalisering hebben.
De bank verdient meer van ouderen dat niet internet bankieren doet, zij betalen extra voor zelfde diensten, en toch zijn slachtoffers en gestraft dor deze bank. Waarom is niet internet bankieren verplicht? Juist, zij hebben geen interesse en zou nog meer bank medewerkers werkloos worden.
Zijn niet mindere klanten er zou kantoor bank bezoeken, en banken zou niet armer worden met bevaren van kantoren als niet iedere jaar "renoveren". Toen waren overal kantoren geweest, waren banken ook niet armer.
Domme beslissingen zijn niet terug te draaien maar de klantenondersteuning kan veel beter zijn.
En last but not least , deze "zielige" 86 jr .oud man werk nog steeds.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Fijn dat u nog lekker aan de slag bent, maar ik zie niet waar u een slachtoffer bent, of gestraft wordt door de bank,

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door kuklos »

AdiPit schreef:
22 nov 2022 20:03
De bank verdient meer van ouderen dat niet internet bankieren doet, zij betalen extra voor zelfde diensten, en toch zijn slachtoffers en gestraft dor deze bank.
Nee, ze betalen voor andere duurdere diensten. namelijk een medewerker die ze helpt. Ze worden niet gestraft, ze betalen voor de kosten die de bank voor ze maakt.

AdiPit schreef:
22 nov 2022 20:03
Zijn niet mindere klanten er zou kantoor bank bezoeken, en banken zou niet armer worden met bevaren van kantoren als niet iedere jaar "renoveren". Toen waren overal kantoren geweest, waren banken ook niet armer.
Kantoren kosten geld. En hebben ook gewoon ICT infrastructuur nodig. Dus kantoren sluiten bespaart geld.


Je verhaal rammelt aan alle kanten.
het enige waar je een punt hebt is dat door steeds meer internetbankieren te verlangen niet alle klanten mee kunnen.

Albert1955
Berichten: 132
Lid geworden op: 04 apr 2021 19:09

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door Albert1955 »

Ach, 1 generatie jonger (67 inmiddels) nog gewoon 5 dagen per week werken, gewoon met een computer kunnen werken, ze zelfs gewoon nog zelf kunnen bouwen, met zelf te selecteren onderdelen. Tot op zeker niveau zelfs met onze IT'ers kunnen sparren als de pc op het werk eens kuren heeft, over de oorzaak (en de eventuele oplossing). Dat ik dan bitcoin en mining daarvan dan links laat liggen, geen probleem. Je kunt niet alles weten!
Zelf heb ik Rabo en die doet er alles aan om je inzicht in je financiën te geven. Door bijv. je betalingen alvast te rubriceren. De ene bank doet dat misschien beter dan de andere. En stilstand is achteruitgang.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door JozJan »

J. Deltoer schreef:
22 nov 2022 18:16
Volgens mij heb ik om 12.06 een serieuze reactie gegeven op de inhoud.
Nou, en dan nog wel een reactie dat er aandacht moet zijn voor de groep 'die niet meekan'. Chapeau hoor. Je bent wel een tikje selectief in 'achterblijvende' groepen waar hulp voor moet zijn als ik zo je bijdragen in andere topics lees, maar goed. dit is in ieder geval positief bedoeld zowaar.

Lowieze
Berichten: 6542
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door Lowieze »

:lol: Als topicstarter je eigen reactie als “beste antwoord” kiezen, hilarisch.

AdiPit
Berichten: 43
Lid geworden op: 12 nov 2018 18:54

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door AdiPit »

Internet bankieren voor ouderen was altijd een terror geweest en nog steeds is .
[Bedankt ABNAMRO,) eindelijk zijn jullie waker geworden, misschien hebben jullie honderden kritische reacties in Radar Forum gelezen, (mijn incompetente adviseur heeft nog niet gelezen, en heeft gezegd dat ouderen zijn een gevaar voor de bank).
Ambtenaren van de bank, zijn ook niet op de hoogte dat een klant heeft meer kosten indien doet niet internet bankieren, dus de bank verliest niets. Deel van ouderen (ik voorbeeld) heb angst van criminaliteit, van een fout knopje indrukken, ouderen zijn een makkelijke prooi voor criminelen, moet tijd en gedoeld om te leren, zijn niet met IPhone in hand geboren en hebben niet nog tijd om te venen.
Genoeg dat kantoren zijn verdwijnen en kan je geen direct gespreek meer hebben, en telefonische contact een ramp, proberen maar.
Een transactie dat 2 jr. geleden heb ik direct in het kantoor in 10 minuten geregeld heeft mij nu twee weken gekost...
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door kuklos »

@AdiPit, je gaat op geen enkele reactie in en klaagt alleen maar. Waarom zou iemand, inclusief ABN Amro, jou dan nog serieus nemen? Jij wil geen gesprek, jij wil een klaagmuur.
AdiPit schreef:
30 jan 2023 17:19
(mijn incompetente adviseur heeft nog niet gelezen, en heeft gezegd dat ouderen zijn een gevaar voor de bank).
Dus jij verwacht dat jouw adviseur alle websites gaat afspeuren omdat er wellicht ergens jouw klacht staat?
Voor het tweede deel ontbreekt bewijs.
AdiPit schreef:
30 jan 2023 17:19
Ambtenaren van de bank, zijn ook niet op de hoogte dat een klant heeft meer kosten indien doet niet internet bankieren, dus de bank verliest niets.
LEES nou gewoon eens ALLE reacties in je EIGEN topic. Daarin staat gewoon door meerdere mensen geschreven dat ABN Amro ouderen helpt en dat er wel degelijk het besef is dat dit kosten met zich meebrengt en dat ABN Amro die doorberekent.
AdiPit schreef:
30 jan 2023 17:19
Deel van ouderen (ik voorbeeld) heb angst van criminaliteit, van een fout knopje indrukken, ouderen zijn een makkelijke prooi voor criminelen, moet tijd en gedoeld om te leren, zijn niet met IPhone in hand geboren en hebben niet nog tijd om te venen.
Ja, want toen we nog met acceptgiro's en kasgeld ophalen werkten waren criminelen niet actief en ging altijd alles goed. :roll:
AdiPit schreef:
30 jan 2023 17:19
Genoeg dat kantoren zijn verdwijnen en kan je geen direct gespreek meer hebben, en telefonische contact een ramp, proberen maar.
Een transactie dat 2 jr. geleden heb ik direct in het kantoor in 10 minuten geregeld heeft mij nu twee weken gekost...
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.
Opnieuw, lees nou eens alle reacties in je eigen topic in plaats van alleen maar te klagen en te doen alsof niemand hier gereageerd heeft.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

AdiPit schreef:
30 jan 2023 17:19
Hier, Een oude 48 jr. klant van ABNAMRO, tot een week geleden 62 jr. nog gewerkt, en bedankt dat kan nog zonder internet bankieren lijven.
62 jaar jong. Dat wil zeggen dat u eind 20 was toen de geldautomaat zijn intrede deed. Met 32 kon u met de pin betalen in winkels. Met 39 jaren jong kon u al internetbankieren. En met uw 42ste kon u mobiel bankieren.
Dat u de afgelopen 20 jaar niet bent meegegaan wil niet zeggen dat de vooruitgang zich aan u terug moet gaan aanpassen.

xflorisx
Berichten: 385
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door xflorisx »

Geen 62 jaar oud. Hij heeft 62 jaar gewerkt en is ongeveer 86 jaar oud. Op die leeftijd en even niet meegegaan met de tijd en je loopt achter.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Hij weet het forum anders wel te vinden. :lol:

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door kuklos »

Alleen nou nog de reacties leren lezen en daar iets mee doen, i.p.v. alleen maar klagen en nergens op ingaan.

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vond de hele klaagzang een belediging voor hele groepen ouderen die geen enkele moeite hebben met internet en internetbankieren

jonis
Berichten: 2715
Lid geworden op: 23 okt 2007 01:45

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door jonis »

juliomariner schreef:
30 jan 2023 18:20
Ik vond de hele klaagzang een belediging voor hele groepen ouderen die geen enkele moeite hebben met internet en internetbankieren

Ongeveer 2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met lezen, rekenen en het gebruiken van een computer of smartphone
Tis leuk dat het koffieklupje hier nergens moeite mee heeft.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

xflorisx schreef:
30 jan 2023 18:09
Geen 62 jaar oud. Hij heeft 62 jaar gewerkt en is ongeveer 86 jaar oud. Op die leeftijd en even niet meegegaan met de tijd en je loopt achter.
Dan is het al niet meegaan sinds zijn 63ste. Vanaf toen kon men internetbankieren. 23 jaar lang was er vanalles mogelijk geweest.

ZeerPrivé
Berichten: 5322
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: ABNAMRO bank een fout bank

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Gewijzigd, hij blijkt inderdaad 86 jaar te zijn.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 30 jan 2023 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie