Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
msahin64
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2008 10:08

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door msahin64 »

Hallo,

Breekt mij de bek niet open over letselschade, verzekeraars, verzekeringsartsen en alles wat ermee te maken heeft.
Al 14 jaar bezig, in eerste instantie al meteen met mijn eigen verzekering Achmea rechtsbijstand om het pragmatisch op te lossen, nee dit wil ik niet ben immers invalide gereden en daar wil ik mijn recht uit halen.
Vervolgens verzekering tegenpartij Reaal, 6/7 zaakwaarnemers alsof het zoek geraken van mijn dossier of niet over gedragen door zijn voorganger en als klap op de vuurpijl deze zaakwaarnemers nou elk andere informatie willen ontvangen.
Verzekeringsartsen die moeten ze tegen de muur zetten, wat een oplichters menselijkheid bestaat voor deze personen niet, als je gekeurd wordt is er geen discussie mogelijk over de uitslag want wij zijn heilig. 2 dagen ervoor door een voertuig worden aangereden en hierna helse pijnen en wordt je 3 keer geopereerd aan aan dezelfde knie en nog heeft dit niets met het ongeval te maken.
- Want u had overgewicht, alleen vergeten om te kijken hoeveel ik woog voor het ongeval.
- Personen boven de 40 jaar, hebben al een bepaalde slijtage aan gewrichten en het ongeluk heeft het uiten van de klachten vervroegd. Allen was ik nog geen 40 jaar.
- En dan komt er een orthopedische eikel van Kampen om de hoek kijken, nee hoor de schade aan de knieën hebben niets met het ongeval te maken. Ik hoop dat u en u hele familie het zelfde overkomt en de zelfde lijdensweg mag bewandelen als wij.
- En deze orthopeden worden naar voren geschoven als onpartijdig, als je protesteert en zegt ik wil naar zijn collega in het naastgelegen kantoortje breekt de hel los. graag of niet. Onpartijdig ik lach me eigen rot. Welke medische keuringsarts brengt een rapport uit die schadelijk is voor zijn opdrachtgever als Reaal verzekeringen. Maar het slachtoffer mag aan de geel honger liggen, dankzij dit soort figuren.
- En de regering doet hier ook geen ene moer aan. Stel je voor dat het koningshuis geen plezier reisjes meer kan maken.
- ik ben niet de enige, zie ook RTL nieuws 9 november 2022, invalide gereden dame als 17 jaar bezig om recht te halen.

Dus heb je een letselschade zaak, ik wens u heel veel sterkte maar vergeet het maar. Dit land is alleen voor de sterke en zwakke onderlaag mag daar voor bloeden.

rwolters
Berichten: 1477
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door rwolters »

Lekkere objectieve rant. Lucht het een beetje op? Tip: als je problemen wilt aankaarten, hou het feitelijk en laat de emotie er uit.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door juliomariner »

Heb bericht gemeld. Vind " tegen de muur zetten" echt niet kunnen.

DeZevendeHenk
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

juliomariner schreef:
30 jan 2023 10:34
Heb bericht gemeld. Vind " tegen de muur zetten" echt niet kunnen.
Daar kan ik mij ook zo druk over maken, dat taalgebruik van mensen die blijkbaar al veertien jaar tegen windmolens vechten.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wat heeft het voor zin om dat soort taal op een forum te gebruiken?
Als je dit soort taal ook in contacten met de advocaten, de verzekering etc gebruikt kan ik mij voorstellen dat de zaak niet sneller wordt opgelost.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door Moneyman »

DeZevendeHenk schreef:
30 jan 2023 14:41
Daar kan ik mij ook zo druk over maken, dat taalgebruik van mensen die blijkbaar al veertien jaar tegen windmolens vechten.
Je vraagt je dan toch af wat de kip en wat het ei is...

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door Nijogeth »

juliomariner schreef:
30 jan 2023 10:34
Heb bericht gemeld. Vind " tegen de muur zetten" echt niet kunnen.
Ik dacht in eerste instantie 'dat is gewoon een spreekwoord'. Echter toen ik het ging terugzoeken in de tekst, kwam ik tot de conclusie dat ik dat stuk gewoon niet goed had gelezen. Slaat inderdaad helemaal nergens op.

16again
Berichten: 16031
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Letselschadezaak tegen eigen verzekering

Ongelezen bericht door 16again »

DeZevendeHenk schreef:
30 jan 2023 14:41
juliomariner schreef:
30 jan 2023 10:34
Heb bericht gemeld. Vind " tegen de muur zetten" echt niet kunnen.
Daar kan ik mij ook zo druk over maken, dat taalgebruik van mensen die blijkbaar al veertien jaar tegen windmolens vechten.
Misschien worden ze zo , door datgene waar ze tegen vechten.
14 jaar na deze uitzending is er misschien nog niet zo veel verbeterd:
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... an-ellende

Plaats reactie