Pagina 2 van 2

Re: Terugleververgoeding bij Eneco

Geplaatst: 08 dec 2022 11:25
door de auditu
Als het zo eenvoudig is om de terugleververgoeding omhoog te schroeven, ben ik wel benieuwd naar het chatgesprek.

Re: Terugleververgoeding bij Eneco

Geplaatst: 11 dec 2022 11:18
door Ee Bee
Vaste klant. Maar terugleveren: de werkelijke salderingsregeling is me nu niet meer duidelijk tov voorheen. De informatie die getoond wordt benoemt slechts de €0,09/kWh

Eneco informatie/ klantenservice vind ik 'moeizaam' geworden sinds ze in handen zijn van de Japanse beleggingsmaatschappij. Klantenservice moeilijk bereikbaar, je moet goed zoeken voor een passende toegang. Antwoord-dropdown-menu's in het Engels en voor mij niet de juiste keuzes ertussen. Webpagina bestempelt mijn opgegeven meterstanden vaak als onzin en slaat op hol. Als wel lukt niet toont de pagina/ de App de ingevoerde standen vaak niet of gedeeltelijk.
Mijn maandkosten waren vorige jaren netto nihil (zonnepanelen), nu maandtarief op ruim €1900 (!) per maand gezet en daarover valt niet te discussieren.