Waarom geen recht op "Blijven Loont" van Vattenfall?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ArendStemerding
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2022 16:10

Re: Waarom geen recht op "Blijven Loont" van Vattenfall?

Ongelezen bericht door ArendStemerding »

Vandaag een email met excuus van Vattenfall ontvangen:

Kortgeleden is uw Blijven Loont-korting onverwachts gestopt. Dit had niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor. U heeft uw Blijven-korting weer terug We hebben uw korting weer toegevoegd aan uw energiecontract. U ziet uw korting in Mijn Vattenfall en in de Energie-app terug. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag. Met vriendelijke groet, Cindy Kroon Directeur Klanten.

Waardering voor deze duidelijke email is op zijn plaats.

Theo159
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2022 20:30

Re: Waarom geen recht op "Blijven Loont" van Vattenfall?

Ongelezen bericht door Theo159 »

Theo159 schreef:
15 dec 2022 20:51
ook ik heb deze brief gekregen heb al een jaar geen gasmeter meer, afgelopen september een jaarrekening gehad waar nog wel blijven loont werd verrekend en nu ineens deze brief.
in alle spotjes zegt vattenvall in 1 generatie van de fossiele brandstoffen af te willen zijn,
maar de klanten worden gedupeerd als ze hieraan meewerken en al van de fossiele brandstof af zijn.
echt ongehoord.
2 jaar aan het verbouwen geweest isoleren vloer/wanden/dak . overal vloerverwarming aangelegd
tussendoor nog aardbeving schades gesteggel laten repareren enz.

nu all electric het huis verwarmen. en gelukkig wel zonnepanelen
maar de thermostaat op 19 graden

als ik dit had geweten had ik de gasmeter laten zitten en die 20 euro per maand blijven weggooien.
"""na veel communicatie uiteindelijk toch weer de 25% blijven loont gekregen 👍👍👍

WimHaes
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2023 11:24

Re: Waarom geen recht op "Blijven Loont" van Vattenfall?

Ongelezen bericht door WimHaes »

Vandaag ook een mail gekregen dat mijn blijven loont korting vervalt. Hoe kregen jullie het voor elkaar om toch die korting te houden ?
Ik kreeg het callcenter en alleen een stupide aanbod van 2000 punten exclusief, waar je van die waardeloze cadeaus kunt kopen.
Ben al 30 jaar klant, maar geen enkel begrip

Plaats reactie