DHL gooi en smijtwerk

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
NeoDutchio
Berichten: 12300
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: DHL gooi en smijtwerk

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat zo vreemd is, onlangs een klant van ons die klaagde dat er iets niet ontvangen zou zijn. In de handterminal van de bezorger zit een track en trace. Ze kunnen exact zien waar de zending gescand is, hoe de bezorger gelopen heeft en waar de ontvanger getekend heeft. Zo kon op afstand gezien worden waar het pakket zich bevond. En daar lag die ook.
Ik zeg niet dat het nooit fout zou gaan, maar hoe mensen er toch steeds weer bij komen dat bezorgers liegende en stelende mensen zijn blijft mij een raadsel. Hoe kan een chauffeur zien wat er in een verpakking zit? Gaan ze veel zendingen achterover drukken gaat dat opvallen. Maar de kans dat er in dat ene pakket iets van waarde zit is ook niet groot. Er word vaker iets op een verkeerd adres bezorgd dan dat er gestolen word.
Zelf ook aan den lijve ondervonden. We verwachtte 1 pakje met kleding, kregen er 2 binnen. Bleek op de andere zak 2 stickers te zitten. In goed vertrouwen bezorgd terwijl dit niet de schuld en fout van DHL was. Zelf de verkoper maar op de hoogte gebracht aangezien hier dure merkkleding in zat. Dan vraag ik mij af hoeveel mensen dit zouden doen? Ook daar zit een stuk derving in. Pakketten aannemen die niet voor jou bedoeld zijn en er niets mee doen.

Plaats reactie