Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Maak deze "advocaten" ook niet wijzer dan ze zijn. Als ze nog geen adresgegevens etc. hebben geef ze dan ook niet. Vermeld alleen het dossiernummer geef geef ze voor de rest geen gegevens. Ook niet dat ze u telefonisch kunnen bereiken op ..........

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
10 mar 2023 09:22
Altijd lachwekkend om te zien: de passage "we hebben u al eerder aangeschreven" om verjaring te voorkomen en om zogenaamd een herinnering op te roepen.
En nog steeds trappen mensen erin.
Dat, inderdaad. Plus de opzichtige manier waarop ze vissen naar een respons middels dat antwoordformulier - waarmee ze dan vervolgens claimen dat de vordering erkend is...

Boefjes zijn het.

Volke
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2023 06:24

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Volke »

Hallo, ik heb ook een e-mail ontvangen van dezelfde zogenaamd advocaten, maar ik heb hun e-mail op Google gecontroleerd en ze hebben het als fraude gedetecteerd. De officiële website van deze advocaten heeft verschillende nummers en verschillende e-mailadressen, dus ik heb dezelfde berichten ontvangen voor 3 maanden, iemand? Hij heeft deze situatie kunnen oplossen. Het beste vind ik dat ze niets betalen, het is oplichterij

Volke
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2023 06:24

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Volke »

Hallo, ik ontvang bedreigingen van deze advocaten sinds januari en ze hebben me geen deadline gegeven, maar veel mensen zeggen dat het uiteindelijk alleen maar bedreigingen zijn. Ik denk dat ze verliezen in de rechtbank en dat weten ze. Iemand anders heeft bedreigingen ontvangen, ze gaan nog steeds door of wat is er met hun zaken gebeurd jongens ?

Jayjay22
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2023 15:01

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Jayjay22 »

Johnchriss93 schreef:
09 mar 2023 12:02
Ik heb precies de zelfde situatie,
Ook een aanmaning gehad van dit kantoor

Voor de goede orde laten we u nogmaals weten dat wij de firma Date4friend AG, Bahnhofstr. 16, CH-6300 Zug vertegenwoordigen.

Zowel onze opdrachtgever als wijzelf hebben u al eens aangeschreven en u dringend verzocht om het openstaande bedrag te betalen. In totaal moet u nu EUR 146,80 betalen.

Wij verzoeken u dringend om ervoor te zorgen dat dit bedrag uiterlijk 24.03.2023 op onze rekening staat, onder vermelding van

het dossiernummer 36223057001 (gelieve dit steeds te vermelden).
Wij willen u erop wijzen dat onze opdrachtgever ons heeft gemachtigd om desnoods een beroep te doen op juridische middelen. Wij wijzen u ook nadrukkelijk op de daarmee verbonden verdere kosten en narigheid! Mocht u het geëiste bedrag pas na het verlopen van de termijn of alleen in passende termijnen kunnen betalen, dan verzoeken wij u om dit ons per e-mail of via het bijgevoegde formulier schriftelijk of per fax mee te delen.

Houd u er daarbij rekening mee dat we uit principe alleen een uitstel van betaling van maximaal één maand kunnen accepteren.

Hieronder vindt u nogmaals alle relevante gegevens voor de betaling:

Rekeninghouder : Auer Witte Thiel
Bank : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Bedrag : EUR 146,80
Inzake : 36223057001

Klik voor deze mogelijkheid op

Kreditkartenzahlung

Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Mocht de link vanwege een instelling op uw computer niet werken, dan kunt u de bijlage Part_2.html openen.


Met vriendelijke groeten,

Auer Witte Thiel
Advocaten
Bayerstraße 27
D-80335 München
E-mail: [email protected]
Website: www.auerwittethiel.de
Telefoon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (ma-vr van 10.00 tot 12.00 en 14.00 tot 16.00)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankgegevens:

Duitsland: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX

Geachte heren advocaten,

Naar aanleiding van uw schrijven van 09.03.2023 deel ik u mee dat ik de volledige vordering van EUR 146,80 op dit moment niet kan opbrengen.

Daarom wil ik een beroep doen op het volgende (gelieve een optie aan te kruisen):

|___| UITSTEL VAN BETALING

Ik zal het te betalen totaalbedrag uiterlijk ............................... overmaken. (Houd u er rekening mee dat de betaling in principe maximaal één maand kan worden uitgesteld).

|___| BETALING IN TERMIJNEN

Ik zal het te betalen totaalbedrag in maandelijkse termijnen van EUR, .................

vanaf .............................. overmaken

Hartelijk dank voor uw begrip,

Met vriendelijke groeten,


............................. ...........................................................
(Datum / Handtekening)

Gewoon negeren dus?


hebben mensen na het negeren van de berichten nog problemen gehad?
Ik heb ook dit gezeik en ben er wel klaar mee.... :evil:

Mauskie10090
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2022 16:51

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Mauskie10090 »

Hallo allemaal,

Ook ik heb het zelfde probleem als jullie met die zogenaamde auer witte thiel advocaten ik zou volgens hun een bestelling hebben gedaan op natte-dromen.nl of anders gezegd date4friend. Voor de gein keek ik eens en keer op die site maar zonder dat ik het wilde kwam ik in het kopje vip worden terecht en stond er een bedrag waar iedereen u tegen zou zeggen namelijk 187 euro. Dat wilde ik niet dus heb ik gelijk alles weg gedrukt en een aantal weken later kreeg ik een aanmaning ik dacht nee he dus ik met tegenzin het betaald en daarna geprobeerd alles nog maals te cancelen en het profiel te laten verwijderen enzovoort. Na weken later krijg ik weer van dit zelfde bedrijf een aanmaning en is er niemand te bereiken op het telefoonnummer wat op het aanmaningsformulier staat vermeld ook op de website staan nummers op die niet te bereiken zijn of ongeldig. Nu vraag ik mij af zijn er mensen geweest die dit soort brieven genegeerd hebben en er geen problemen mee hebben gekregen?

PVG1957
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jun 2023 10:17

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door PVG1957 »

Vanmorgen ook een schrijven ontvangen van AWT.
Intressant te lezen, dat het advies is niet te betalen.
Ook in een vlaag van lid geworden van kinky-dates.nl
Kreeg hem wel met de Post. moet uiterlijk 8.08.2023 betalen.

Volg het advies maar wat hier gegeven wordt.

Gr Peter
Bijlagen
kinkydates betaling..pdf
(46.85 KiB) 199 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

leon12312
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door leon12312 »

Mauskie10090 schreef:
24 jul 2023 19:33
Hallo allemaal,

Ook ik heb het zelfde probleem als jullie met die zogenaamde auer witte thiel advocaten ik zou volgens hun een bestelling hebben gedaan op natte-dromen.nl of anders gezegd date4friend. Voor de gein keek ik eens en keer op die site maar zonder dat ik het wilde kwam ik in het kopje vip worden terecht en stond er een bedrag waar iedereen u tegen zou zeggen namelijk 187 euro. Dat wilde ik niet dus heb ik gelijk alles weg gedrukt en een aantal weken later kreeg ik een aanmaning ik dacht nee he dus ik met tegenzin het betaald en daarna geprobeerd alles nog maals te cancelen en het profiel te laten verwijderen enzovoort. Na weken later krijg ik weer van dit zelfde bedrijf een aanmaning en is er niemand te bereiken op het telefoonnummer wat op het aanmaningsformulier staat vermeld ook op de website staan nummers op die niet te bereiken zijn of ongeldig. Nu vraag ik mij af zijn er mensen geweest die dit soort brieven genegeerd hebben en er geen problemen mee hebben gekregen?
Ik heb ook een brief gekregen en wat ik zie is het advies om niks te betalen, maar ik heb er ook eentje via de post gekregen dus we hebben het zelfde probleem. dus heb je het negeert en meer gekregen of betaald en het is gestopt ?

leon12312
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door leon12312 »

Moneyman schreef:
21 feb 2023 09:29
AWT is geen gerechtsdeurwaarder, maar een advocatenkantoor. Boefjes. Als je hen googelt. is het duidelijk dat ze altijd met scam bezig zijn.

Zie ook dit oude topic alhier, waarin een duidelijk bericht over hen staat.
incasso-f36/advocatenkantoor-duitsland-t55869.html

Zonde dat je al betaald hebt. Ik zou ze lekker in de #*#* laten zakken.
Hallo Ik heb precies het zelfde probleem , Maar ik greeg het per post. wat moet ik nu doen ?
kan iemand me helpen, want ik weet niet als ik moet betalen want als ik het advies zie niet.
Of negeren en ik zie het wel als de post stopt. Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door leon12312 op 19 aug 2023 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

leon12312 schreef:
19 aug 2023 14:47
Moneyman schreef:
21 feb 2023 09:29
AWT is geen gerechtsdeurwaarder, maar een advocatenkantoor. Boefjes. Als je hen googelt. is het duidelijk dat ze altijd met scam bezig zijn.

Zie ook dit oude topic alhier, waarin een duidelijk bericht over hen staat.
incasso-f36/advocatenkantoor-duitsland-t55869.html

Zonde dat je al betaald hebt. Ik zou ze lekker in de #*#* laten zakken.
Hallo Ik heb precies het zelfde probleem , Maar ik greeg het per post. wat moet ik nu doen ?
kan iemand me helpen, want ik weet niet als ik moet betalen want als ik het advies zie niet.
Of negeren en ik zie het wel als de post stopt. Alvast bedankt
De eerste vraag is natuurlijk: waar gaat de vordering over en klopt die?

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

PVG1957 schreef:
28 jul 2023 14:31
Vanmorgen ook een schrijven ontvangen van AWT.
Intressant te lezen, dat het advies is niet te betalen.
Ook in een vlaag van lid geworden van kinky-dates.nl
Kreeg hem wel met de Post. moet uiterlijk 8.08.2023 betalen.

Volg het advies maar wat hier gegeven wordt.

Gr Peter
Als je echt "lid geworden" bent (voor een jaar?) dan ligt het wsl anders dan wanneer je alles weg klikt, dus geen lid bent geworden. Dan kan je alleen binnen 14 dagen herroepen, schat ik in.
Alleen je adres intikken en dan alles weg klikken i.p.v. "akkoord" geven dan ben je geen lid geworden volgens mij.

leon12312
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door leon12312 »

Moneyman schreef:
20 aug 2023 14:14
leon12312 schreef:
19 aug 2023 14:47
Moneyman schreef:
21 feb 2023 09:29
AWT is geen gerechtsdeurwaarder, maar een advocatenkantoor. Boefjes. Als je hen googelt. is het duidelijk dat ze altijd met scam bezig zijn.

Zie ook dit oude topic alhier, waarin een duidelijk bericht over hen staat.
incasso-f36/advocatenkantoor-duitsland-t55869.html

Zonde dat je al betaald hebt. Ik zou ze lekker in de #*#* laten zakken.
Hallo Ik heb precies het zelfde probleem , Maar ik greeg het per post. wat moet ik nu doen ?
kan iemand me helpen, want ik weet niet als ik moet betalen want als ik het advies zie niet.
Of negeren en ik zie het wel als de post stopt. Alvast bedankt
De eerste vraag is natuurlijk: waar gaat de vordering over en klopt die?
De vordering net als iedereen hier zo, heb een brief gekregen van auer witte thiel. dat ik 77.30 euro moet betalen voor een abonnement,
Maar ik heb helemaal geen abonnement gekocht want heb geen creditcard. Dus wat moet ik nu doen betalen en hopen dat het over is maar zo te zien heb dat niet zo veel zin of af blijven wachten dat ze stoppen me berichten sturen ?

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door kuklos »

leon12312 schreef:
20 aug 2023 17:48
Dus wat moet ik nu doen betalen en hopen dat het over is maar zo te zien heb dat niet zo veel zin of af blijven wachten dat ze stoppen me berichten sturen ?
Contact opnemen met ze. Eisen dat ze onderbouwen dat ze inderdaad een vordering hebben. Zij eisen, zij moeten bewijzen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

kuklos schreef:
20 aug 2023 17:59
leon12312 schreef:
20 aug 2023 17:48
Dus wat moet ik nu doen betalen en hopen dat het over is maar zo te zien heb dat niet zo veel zin of af blijven wachten dat ze stoppen me berichten sturen ?
Contact opnemen met ze. Eisen dat ze onderbouwen dat ze inderdaad een vordering hebben. Zij eisen, zij moeten bewijzen.
Ik zou die discussie niet eens aangaan. Ze kunnen niets, dus ze zakken er maar lekker in. Discussiëren met die gasten levert alleen maar een nieuwe blafbrief op.

'Jacqueline Destiny
Berichten: 15
Lid geworden op: 10 jun 2022 23:41

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door 'Jacqueline Destiny »

Die zou je dan wel mooi ritueel kunnen verbranden. En als je dat in de winter doet spaart dat ook nog wat dure aardgas uit

leon12312
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door leon12312 »

Thanks iedereen voor de berichten, ik ga lekker niks doen en ik zie het wel. het zijn scamers dus ze stopen wel over paar maanden

leon12312
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 aug 2023 10:40

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door leon12312 »

kuklos schreef:
20 aug 2023 17:59
leon12312 schreef:
20 aug 2023 17:48
Dus wat moet ik nu doen betalen en hopen dat het over is maar zo te zien heb dat niet zo veel zin of af blijven wachten dat ze stoppen me berichten sturen ?
Contact opnemen met ze. Eisen dat ze onderbouwen dat ze inderdaad een vordering hebben. Zij eisen, zij moeten bewijzen.
Heb geen zin, Ze reageren toch niet op je dus heb niet zo veel zin.

PVG1957
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 jun 2023 10:17

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door PVG1957 »

Goedemorgen ze blijven maar herinneringen sturen.
Zie hieronder
Word er knap onrustig van.
Wat is jullie advies in deze
Gr PVG
Geachte heer van Gend,

Voor de goede orde laten we u nogmaals weten dat wij de firma Dateblaster AG, Zugerstrasse 6, CH-6330 Cham (ZG) vertegenwoordigen.

Zowel onze opdrachtgever als wijzelf hebben u al eens aangeschreven en u dringend verzocht om het openstaande bedrag te betalen. In totaal moet u nu EUR 77,30 betalen.

Wij verzoeken u dringend om ervoor te zorgen dat dit bedrag uiterlijk 06.09.2023 op onze rekening staat, onder vermelding van

het dossiernummer 36123372848 (gelieve dit steeds te vermelden).
Wij willen u erop wijzen dat onze opdrachtgever ons heeft gemachtigd om desnoods een beroep te doen op juridische middelen. Wij wijzen u ook nadrukkelijk op de daarmee verbonden verdere kosten en narigheid! Mocht u het geëiste bedrag pas na het verlopen van de termijn of alleen in passende termijnen kunnen betalen, dan verzoeken wij u om dit ons per e-mail of via het bijgevoegde formulier schriftelijk of per fax mee te delen.

Houd u er daarbij rekening mee dat we uit principe alleen een uitstel van betaling van maximaal één maand kunnen accepteren.

Hieronder vindt u nogmaals alle relevante gegevens voor de betaling:

Rekeninghouder : Auer Witte Thiel
Bank : Postbank (Giro)
IBAN : DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC : PBNKDEFFXXX
Bedrag : EUR 77,30
Inzake : 36123372848

U kunt ook met een creditcard betalen. Klik op de volgende link.



Paymentlink Auer-Witte-Thiel

Mocht de link vanwege een instelling op uw computer niet werken, dan kunt u de bijlage Part_2.html openen.


Met vriendelijke groeten,

Auer Witte Thiel
Advocaten
Bayerstraße 27
D-80335 München
E-mail: [email protected]
Website: www.auerwittethiel.de
Telefoon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (ma-vr van 10.00 tot 12.00 en 14.00 tot 16.00)
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145

Bankgegevens:

Duitsland: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFFXXX

Geachte heren advocaten,

Naar aanleiding van uw schrijven van 22.08.2023 deel ik u mee dat ik de volledige vordering van EUR 77,30 op dit moment niet kan opbrengen.

Daarom wil ik een beroep doen op het volgende (gelieve een optie aan te kruisen):

|___| UITSTEL VAN BETALING

Ik zal het te betalen totaalbedrag uiterlijk ............................... overmaken. (Houd u er rekening mee dat de betaling in principe maximaal één maand kan worden uitgesteld).

|___| BETALING IN TERMIJNEN

Ik zal het te betalen totaalbedrag in maandelijkse termijnen van EUR, .................

vanaf .............................. overmaken

Hartelijk dank voor uw begrip,

Met vriendelijke groeten,


............................. ...........................................................
(Datum / Handtekening)


224465630-AN2EMAIL-224465630-0-0
|01224465630|

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door juliomariner »

Laat ze lekker in hun sop gaarkoken. Ik zou nergens op reageren. De kans dat ze gaan dagvaarden is uiterst klein.
Op diverse sites wordt het ook als scam gecatagoriseerd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland

Ongelezen bericht door Moneyman »

PVG1957 schreef:
24 aug 2023 08:54
Word er knap onrustig van.
Wat is jullie advies in deze
Simpel: nergens op reageren. Ze kunnen de boom in (en doen toch niets).

Plaats reactie