Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.

juliomariner
Berichten: 4781
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sorry hoor maar op pagina wordt er begonnen over dat TS vanwege de weersomstandigheden het eten ook wel buiten kon bewaren en een tijdje blikgroente eten ook wel kon.
Daat heeft TS toch helemaal niets aan.
TS koopt een apparaat om een bepaalde handeling uit te voeren ( koelen in dit geval)
Dan maakt het toch niet uit dat dit ook op een andere manier kan of dat er alternatieven zijn voor gekoeld voedsel.
Ze wil gewoon een werkend apparaat, niet meer en niet minder. Daar heeft ze gewoon recht op en het liefst ook nog op een redelijke termijn.

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door Moneyman »

juliomariner schreef:
15 mar 2023 14:39
Ze wil gewoon een werkend apparaat, niet meer en niet minder. Daar heeft ze gewoon recht op en het liefst ook nog op een redelijke termijn.
En terecht.


DvdVK
Berichten: 110
Lid geworden op: 24 feb 2023 08:19

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door DvdVK »

Het is op het moment een waar drama om een Samsung huishoudelijk product gerepareerd te krijgen.
Je meldt het defect bij de verkoper of bij Samsung indien het om een bonusgarantie gaat (=verlengde garantie van en door Samsung).
En dan begint het wachten op de reparatiedienst LetMeRepair (=opvolger Servilux).
Ik herken mij 100% in het topic; niet met een koelkast maar een wasmachine (met bonusgarantie).
Ik wacht al sinds 20 januari; van alles beloven, niets nakomen en never enige uitleg .
Wij hebben Samsung aangetekend in gebreke gesteld ruim twee weken geleden: niets, noppes, nada.
I.t.t. hetgeen door M hier wordt beweerd; de slechte service, het onbeschofte gedrag door de klantenservice, de lange wachttijden zijn geen leugens maar de keiharde waarheid.

FernandW
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2023 20:37

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door FernandW »

Hoi, ik heb dezelfde ervaringen maar heb zelf nog langer moeten wachten. Mijn koelkast van nog geen 4 jaar oud kon niet meer gerepareerd worden omdat er geen reserve onderdelen meer beschikbaar waren. Niet echt duurzaam dat je dan meteen een nieuwe moet kopen. De service is ronduit slecht en het omruil voorstel wat ik kreeg was 99 euro goedkoper dan een nieuwe zelf kopen. Dan moet ik zelf alsnog 1100 euro bijleggen en heb ik geen keuze over het model. Dit is echt de laatste keer dat ik iets van Samsung koop!!

Diana15
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mar 2023 09:03

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door Diana15 »

Beste mensen,
De Coolblue heeft het probleem opgelost door een nieuwe koelkast en een bonus van 30 euro voor boodschappen, maar samsung heeft niks gedaan .

Lady1234
Berichten: 26914
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dan voortaan het merk Samsung maar links laten liggen

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Samsung staat gelukkig al jaren op mijn excel lijstje😁

Moneyman
Berichten: 29870
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Mijn koelkast is defect en ik bijna een maand wacht op Samsung te repareren maar tot nu niks gebeurt

Ongelezen bericht door Moneyman »

Diana15 schreef:
26 mar 2023 21:30
De Coolblue heeft het probleem opgelost door een nieuwe koelkast en een bonus van 30 euro voor boodschappen, maar samsung heeft niks gedaan .
Logisch toch? De verkoper is ook je eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk.

Plaats reactie