AH geblokkeerd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
nessen
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2004 11:10

AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door nessen »

Mijn bonuspas is nu al 3 weken geblokkeerd bij AH omdat er geprobeerd zou zijn om mijn account te hacken. Dus geen bonuskortingen, geen Premium abonnement war ik voor betaald heb. Al 6 x gebeld en het zal steeds binnen 24 - 48 opgelost zijn. Maar niet dus. Vanmorgen zeiden ze: duurt 5 - 10 werkdagen omdat er heel veel accounts veranderd moeten worden. Hebben hier echt meer mensen last van?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nee. Geen last van.

Je kunt sowieso even een tijdelijke bonuskaart gebruiken, zodat je minder kortingen misloopt.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Nee geen last van. Ik kom zelden bij Albert Heijn. Ze zijn me daar iets te goochem. Een abonnementje om daar te mogen kopen? Gekker kan het niet worden. Ga eens bij de servicebalie langs en eis je abonnementskosten terug.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
16 mar 2023 10:20
Nee geen last van. Ik kom zelden bij Albert Heijn. Ze zijn me daar iets te goochem. Een abonnementje om daar te mogen kopen? Gekker kan het niet worden. Ga eens bij de servicebalie langs en eis je abonnementskosten terug.
Welke abonnementskosten precies?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
16 mar 2023 10:24
J. Deltoer schreef:
16 mar 2023 10:20
Nee geen last van. Ik kom zelden bij Albert Heijn. Ze zijn me daar iets te goochem. Een abonnementje om daar te mogen kopen? Gekker kan het niet worden. Ga eens bij de servicebalie langs en eis je abonnementskosten terug.
Welke abonnementskosten precies?
https://www.ah.nl/premium

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
16 mar 2023 10:27


Welke abonnementskosten precies?
https://www.ah.nl/premium
[/quote]

Aah, dat is wel verplicht natuurlijk, anders kom je winkel niet in

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Zo bedoelde ik dat niet.

nessen
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2004 11:10

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door nessen »

Uiteraard kan ik daar wel boodschappen doen maar met Premium abonnement krijg je o.a. 10 % korting op je biologische producten. Die loop ik nu mis en daarom ga ik dus nu niet naar de AH. Maar misschien toch goed om langs de service balie te gaan. Eens kijken wat zij kunnen.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij kun je die korting ook zo wel krijgen in andere winkels. Wie die idioterie heeft bedacht dat mensen 1 euro per maand moeten betalen om 10% korting op biologisch te krijgen mogen ze van mij... ja, wat?

Het zal allemaal wel met klantenbinding te maken hebben, maar ik wil graag de keuze waar ik mijn biologische zooi koop.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Misschien is het een idee om de abonnement op te zeggen en op een nieuwe bonuspas te activeren?

Hou rekening met een opzegtermijn.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vermoed als u naar een discounter gaat u voor uw biologische producten veel goedkoper bent dan de 10% korting die u bij Appie krijgt.

xflorisx
Berichten: 385
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door xflorisx »

Hoe je het ook wendt of keert. Ergens gaat de prijs voor biologische producten omhoog. Net vorige week in het nieuws dat boeren lagere winkelprijzen eisen voor die producten. Hogere prijzen is minder omzet.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

Seinhuis schreef:
16 mar 2023 11:38
Misschien is het een idee om de abonnement op te zeggen en op een nieuwe bonuspas te activeren?

Hou rekening met een opzegtermijn.
Je kunt dat premium gedoe zelf stopzetten in de app.
Een nieuwe bonuskaart is zo online aangevraagd.

rwolters
Berichten: 1446
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door rwolters »

Ik mis even de relevantie van wat de AH-haat in veel van de reacties te maken heeft met de vraag van TS en hoe TS daarmee geholpen is.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dat kan, iedereen mist wel eens wat. Ik zou zeggen, lees de reacties nogmaals, misschien snapt u het dan.

Opvrager
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2022 10:11

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Opvrager »

Ik heb een anonieme bonuskaart. Handig als je toevallig tegen een aanbieding aanloop. Meestal doe ik mijn boodschappen bij Hoogvliet. Waar je voor de aanbiedingen geen kortingskaart nodig hebt.
Maar net zo als bij AH kan je sparen. En het saldo grbruiken als het even beter uitkomt.

leonie.carree
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2017 10:00
Contacteer:

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door leonie.carree »

Zover ik kan zien doet mijn bonus kaart het wel

Maar wel is en blijft mijn AH account bij het panel gesloten

Ik kom er niet in

Ook niet na meerdere berichten aan Jij & Albert Heijn panel en [email protected].

omdat mijn account geblokkeerd is zonder duidelijke reden of oorzaak

@albertheijn

Kio11
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2020 12:05

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Kio11 »

Mijn pas was ook geblokkeerd, nadat iemand die nèt na mij kwam, zonder het te weten, mijn scanner pakte en ik die van haar. Wat er precies gebeurd is, weet ik natuurlijk niet. Ik vermoed, dat de andere persoon met de scanner (die van mij dus, naar de klantenbalie is gegaan. Daar hebben ze hem vervolgens geblokkeerd.
Ik probeerde een andere scanner, omdat ik zag, dat er iets niet klopte. Op dat moment was mijn pas al geblokkeerd. Toen maar zonder scanner (en pas) gewinkeld.Overigens is bij een volgend bezoek het probleem snel opgelost.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat een lol allemaal. Tip voor de marketing van appie: premium plus abonnementje...
Nu nog een abo bij de hema, bij het cafe om de hoek, bij de schilder en bij de belastingdienst... o wacht...

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb mijn abonnement bij de belastingdienst opgezegd. Het was jaren leuk, maar volgend zal het me geld gaan kosten, dus nu stoppen is ideaal.

Plaats reactie