AH geblokkeerd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik had mijn lidmaatschap daar ook opgezegd maar ze wilden me toch nog graag bij de club houden.

LT.H
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 mei 2020 19:33

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door LT.H »

Verbetering van gegevens- en systeembeveiliging van Ahold Delhaize

Bij Koninklijke Ahold Delhaize N.V. ("Ahold Delhaize") hechten wij groot belang aan het onderhouden van de beveiliging van onze systemen en gegevens. Wij zijn van mening dat een goede beveiliging cruciaal is voor het vertrouwen van de klanten, leveranciers en werknemers. Wij streven er dan ook naar onze beveiliging continue te verbeteren en waarderen jouw hulp in dat opzicht.

Mocht je een zwakke plek in een van onze systemen vinden, dan horen wij dat graag direct van jou, zodat wij zo snel mogelijk de nodige maatregelen kunnen treffen om de beveiliging te verbeteren. Om ons systeem op een verantwoorde wijze te verbeteren, vragen wij jouw aandacht voor het volgende.
Ahold Delhaize vraagt jou vriendelijk:

Je bevindingen te e-mailen naar [email protected].

AH vindt het blijkbaar een veiligheidsprobleem, als ze het een hack noemen....

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Of gewoon je gegevens niet verstrekken aan een supermarkt. Je komt er voor boodschappen, meer niet.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door witte angora »

Gezien alle spam die ik de afgelopen twee maanden heb gehad, vermoedelijk als gevolg van een datalek van de Waterleidingduinen, denk ik inderdaad dat je zo min mogelijk bedrijven nog gegevens moet verstrekken.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
18 mar 2023 10:14
Gezien alle spam die ik de afgelopen twee maanden heb gehad, vermoedelijk als gevolg van een datalek van de Waterleidingduinen, denk ik inderdaad dat je zo min mogelijk bedrijven nog gegevens moet verstrekken.
Dan maar nooit meer via webshops kopen.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Mijn emailadres is al van voor de eeuwwisseling. Die is natuurlijk al meerdere keren gelekt, dus ik krijg altijd veel spam, maar toch heb je soms golven waarin het meer is en soms is het minder. Zeker tijdens feestdagen is het rustiger.

nessen
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 apr 2004 11:10

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door nessen »

Ik ben gistermiddag terug gebeld en mijn pas is weer geactiveerd. Maar AH heeft wat mij betreft een dreun gekregen. En ja, dat premiumabonnement is voor mij ook maar 1 jaar. Dan wordt het niet verlengd. Inmiddels is er vorige week achter mijn huis een Plus supermarkt geopend. Nu daar maar heen.
Jullie bedankt voor de reacties.

benjamin1979
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jun 2023 12:19

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door benjamin1979 »

Ik heb AH Premium betaald, en na een half jaar is deze geblokkeerd vanwege "veiligheids redenen"

Nu moest ik bellen met de klantenservice op Curaçao of iets dergelijks, (een half uur wachttijd)

Mevrouw gaf aan dat ik mijn wachtwoord moest veranderen VAN MIJN EMAIL.
En dus niet van mijn ALBERT HEIJN.
Dit gaat tegen mijn principes in, want wat hebben zij te maken met mijn email wachtwoord?
Bovendien gebruik ik een wachtwoordgenerator, en een tweetraps verificatie, dus het is onmogelijk dat mijn email gehacked is.

Nu gebeurd het volgende:
Ik heb dus voor niks betaald voor Premium want ik kan niet meer inloggen.
Nu krijg ik ook brieven en mails dat ik nog niet betaald heb voor mijn nieuwe jaar Premium.
Ik kan premium niet opzeggen omdat ik niet kan inloggen.

Volgens de medewerker zal een incassobureau worden ingeschakeld als ik niet betaal.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Leuk he, betalen voor premium. Binnenkort in uw blauwe supermarkt voor nog meer voordeel en gedoe: Premium Plus en Premium VIP XXL.
Lekker abonementjes afsluiten, mooie extra inkomsten en de marketingmanagers in Zaandam lachen zich de ballen uit hun broek

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Tik op inloggen (AH app rechtsboven op poppetje of op website) en op wachtwoord vergeten. Volg de stappen.

Als dat niet werkt ga naar servicebalie in de winkel.
Stuur Albert Heijn een mail, alleen dat u niet kunt inloggen. Of bel opnieuw, hopelijk krijg u dan iemand aan de lijn die u wel kan helpen.



Indien niks helpt dan kunt u ook per mail opzeggen. Ik denk dat u het verkeerde persoon aangetroffen hebt, Albert Heijn doet altijd best om de klant te helpen.
Contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering of www.juridischloket.nl kan soms ook helpen.
Laatst gewijzigd door Seinhuis op 30 jun 2023 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Aandelen Seinhuis?

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Albert Heijn is lid van Thuiswinkel waarborg. U kunt aan www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ vragen voor bemiddeling (stap 2) of naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak (stap 3). Verzorg dat u hiervoor uw probleem per mail kenbaar heb gemaakt.
J. Deltoer schreef:
30 jun 2023 16:45
Aandelen Seinhuis?
Misschien. Ik heb verschillende ETF’s, Ahold Delhaize zal vast wel ergens tussen zitten. Nee, ik kan niet van leven. :D
(Aangezien 1 ETF’s uit 100 of 1000 bedrijven bestaat maakt het verlies van 1 klant niet uit)

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik snap het niet, moeten betalen om bij 1 van de duurste supermarkten iets voordeel te krijgen zodat je prijzen krijgt die je bij de semi goedkope supermarkten standaard krijgt.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Alleen al dankzij de dubbele hoeveelheid spaarzegels heb je die kosten er zo uit. Want dat spaart lekker door en levert een prima rendement.

Los daarvan zijn de persoonlijke aanbiedingen ook echt gericht op wat je vaker koopt, zodat het daadwerkelijk voordeel oplevert.

Het beeld qua prijspeil herken ik overigens niet, al ben ik er ook niet heel erg mee bezig.

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dankzij die app gaat u vaker naar de ap, want u wil uw abonnemetje "eruit" halen en de aanbiedinkjes niet missen. Tja, en de rest koopt u dan ook maar daar want u bent er toch. En die dubbele spaarzegels zijn natuurlijk ook niet te versmaden, want dat tikt zo lekker aan.
Het gevolg is dat u inderdaad niet bezig bent met het prijspeil, en dat is precies de bedoeling.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mooie invulling, maar totaal bezijden de realiteit.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door juliomariner »

Toch zit er een behoorlijke kern van waarheid in de reactie van JD. Premium is een perfecte klantenbinding. De klant gaat automatisch naar appie anders loont het abonnement niet .

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
30 jun 2023 22:39
Los daarvan zijn de persoonlijke aanbiedingen ook echt gericht op wat je vaker koopt, zodat het daadwerkelijk voordeel oplevert.
Maar daarvoor hoef je niet te betalen, een werkend account op de app is al voldoende.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
01 jul 2023 16:31
Moneyman schreef:
30 jun 2023 22:39
Los daarvan zijn de persoonlijke aanbiedingen ook echt gericht op wat je vaker koopt, zodat het daadwerkelijk voordeel oplevert.
Maar daarvoor hoef je niet te betalen, een werkend account op de app is al voldoende.
Bij een betaalde variant heb je er dubbel zoveel.

Arizonakid
Berichten: 1092
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: AH geblokkeerd

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Zo knap dat AH daadwerkelijk klanten trekt met dat soort onzin, betalen om korting te krijgen, en uiteindelijk toch nog meer betalen dan ergens anders.
Maar wel aanbiedingen die helemaal op jou gericht zijn hoor!

Briljant concept.

Tip,
Even bij de kassa aangeven dat je je bonuskaart niet bij je hebt, en je krijgt gewoon de bonuskorting zonder je gegevens te delen.

Plaats reactie