Netflix onredelijk over delen account

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

ZeerPrivé schreef:
01 jun 2023 12:00
Weggaan is makkelijk. Nu nog zien weg te blijven. :wink:
U denkt toch niet dat Netflix een verslaving is he?
ZeerPrivé schreef:
01 jun 2023 12:00
Reclame wordt dan een goedkoper abonnement. Prima voor de abonnees die liever minder betalen en de reclame voor lief nemen.
Ik betaal niet voor streamingdiensten met reclame. Dan kan ik net zo goed kijken naar de pulp van de heer De Mol.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lowieze schreef:
01 jun 2023 11:57
ramon250 schreef:
01 jun 2023 11:38
Lowieze schreef:
01 jun 2023 11:36
“Voorlopig komt het reclame-abonnement van Netflix overigens nog niet naar Nederland of België.”
Kwestie van tijd. Ze zeggen noodlijdend te zijn. Wie weet komen nog meer onaangename verrassingen uit de mouw.
Ik ben weg bij ze.
Dat laatste heeft u hier nu al tig keer verkondigd, en toch blijft u maar reageren. Zeg het op dan, hoeft u zich ook niet meer te ergeren.
U valt zelf ook telkens in de herhaling...

Undutchable
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jul 2018 15:07

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Undutchable »

angel1978 schreef:
01 jun 2023 09:50
Undutchable schreef:
01 jun 2023 09:38
angel1978 schreef:
30 mei 2023 21:14
Gewoon nog te koop:

https://www.amazon.nl/Google-GA00439-FR ... 2BRD4YMT0X

Allewn zal je hier geen 4K mee kunnen kijken, dus of TS hier zo mee geholpen is 😉
Je kan toch gewoon je laptop met een HDMI-kabel met je TV verbinden?
Waarom zou ik dat willen?
Dan kijk je via een mobiel device en hoef je geen Chromecast te kopen...

ZeerPrivé
Berichten: 5428
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 12:09
ZeerPrivé schreef:
01 jun 2023 12:00
Weggaan is makkelijk. Nu nog zien weg te blijven. :wink:
U denkt toch niet dat Netflix een verslaving is he?
ZeerPrivé schreef:
01 jun 2023 12:00
Reclame wordt dan een goedkoper abonnement. Prima voor de abonnees die liever minder betalen en de reclame voor lief nemen.
Ik betaal niet voor streamingdiensten met reclame. Dan kan ik net zo goed kijken naar de pulp van de heer De Mol.
Ik zeg niet dat Netflix een verslaving is, maar je hebt er wel jaren een abonnement op gehad. Dat zal niet zijn omdat je nooit naar Netflix kijkt.

Ik betaal ook niet voor reclame bij streamingdiensten, dan ben en blijf ik zelf ook weg, maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die liever een paar euro minder betalen.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lowieze »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 12:11

U valt zelf ook telkens in de herhaling...
Klopt, met dit verschil: ik erger me niet aan Netflix :D

angel1978
Berichten: 10942
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

Undutchable schreef:
01 jun 2023 12:12
angel1978 schreef:
01 jun 2023 09:50
Undutchable schreef:
01 jun 2023 09:38


Je kan toch gewoon je laptop met een HDMI-kabel met je TV verbinden?
Waarom zou ik dat willen?
Dan kijk je via een mobiel device en hoef je geen Chromecast te kopen...
Een laptop wordt niet gezien als een mobiel device en daarnaast heb ik al lang een chromecast, dus hoef ik deze zeker niet te kopen. Het gaat ook niet om mij, dit was puur een reactie op Lady die zegt dat ze niet te koop zijn... Het gaat hier om TS.
Heb je het topic überhaupt gelezen?

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik zei helemaal niet dat ze niet te koop zijn. Ik zei dat in dat artikel werd gezegd dat je een bepaalde chromecast niet voor dat doel kon gebruiken, maar dat ze juist dat ding te koop aanboden.

Ik heb al jaren een gewone chromecast endie voldoet prima.

16again
Berichten: 16083
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door 16again »

angel1978 schreef:
01 jun 2023 12:47
Een laptop wordt niet gezien als een mobiel device.....
Gewoon maandelijks een keer met WiFi thuis connecten
https://www.filmvandaag.nl/nieuws/15160 ... tra-kosten
en daarna kun je met je laptop weer een maand overal vandaan connecten.

Moneyman
Berichten: 30032
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
01 jun 2023 13:54
Gewoon maandelijks een keer met WiFi thuis connecten
Goeie tip.

Vraag is dan wel hoe ze omgaan met mensen die langer dan een maand van huis zijn en overwinterende pensionado's enzo. Maar goed, als je in Spanje ofzo kunt overwinteren, kan dat 2e account of een uitbreiding er ook wel af.

rwolters
Berichten: 1532
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door rwolters »

Moneyman schreef:
01 jun 2023 14:04
16again schreef:
01 jun 2023 13:54
Gewoon maandelijks een keer met WiFi thuis connecten
Goeie tip.

Vraag is dan wel hoe ze omgaan met mensen die langer dan een maand van huis zijn en overwinterende pensionado's enzo. Maar goed, als je in Spanje ofzo kunt overwinteren, kan dat 2e account of een uitbreiding er ook wel af.
Dan zeg je je thuisabonnement op en neem je gedurende de overwintering een abonnement op die locatie. Je kunt het per maand opzeggen.

Methusalah
Berichten: 1164
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik vind dit gejammer zo triest. Vroeger had je een tv met een vast aanbod en een vast bedrag en keuze. En heel vroeger moest ook nog op staan om het kanaal te veranderen. Oh, en onderweg kijken was al helemaal geen optie of in het buitenland. Vroeger konden we ons altijd vermaken en niemand die er ook maar over dacht om tv te kijken op vakantie.

Nu is er zo veel aanbod en zo veel opties en wat doet men... Janken. Weet hoe ik dat noem? Verwend zijn. Kom op. Gaat nergens over dit.

@ramon. Zeg op en ga weg bij Netlix maar alsjeblieft, stop met dat gemieper man. Ik kan je niet serieus nemen want je komt op mij over als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Methusalah schreef:
01 jun 2023 19:33
Ik vind dit gejammer zo triest. Vroeger had je een tv met een vast aanbod en een vast bedrag en keuze. En heel vroeger moest ook nog op staan om het kanaal te veranderen. Oh, en onderweg kijken was al helemaal geen optie of in het buitenland. Vroeger konden we ons altijd vermaken en niemand die er ook maar over dacht om tv te kijken op vakantie.

Nu is er zo veel aanbod en zo veel opties en wat doet men... Janken. Weet hoe ik dat noem? Verwend zijn. Kom op. Gaat nergens over dit.

@ramon. Zeg op en ga weg bij Netlix maar alsjeblieft, stop met dat gemieper man. Ik kan je niet serieus nemen want je komt op mij over als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
Ja jammer he die kritische consumenten. U had mijn bericht niet gelezen dat ik al ben opgestapt bij Netflix? Geeft niet hoor. Kan de besten gebeuren.

witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 11:32
De kogel is door de kerk : Netflix adieu!
Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hoop voor u wel dat uw poly-amoureuze lat relaties in stand blijven nu ze niet meer gratis naar Netflix mogen kijken. 😃

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

witte angora schreef:
01 jun 2023 20:40
ramon250 schreef:
01 jun 2023 11:32
De kogel is door de kerk : Netflix adieu!
Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.
Hier zal ik die balans niet vinden in al uw treurigheid. U bent al vele berichten verder en kennelijk nog altijd niet ontsnapt uit de ledigheid van uw bestaan. Evengoed dank voor de inbreng.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lady1234 schreef:
01 jun 2023 20:56
Ik hoop voor u wel dat uw poly-amoureuze lat relaties in stand blijven nu ze niet meer gratis naar Netflix mogen kijken. 😃
Maakt u zich daar maar geen zorgen over mevrouw. Ik hoop voor u dat u uw leven weer inhoud zult kunnen geven. :lol:

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

ramon250 schreef:
01 jun 2023 23:37
witte angora schreef: Sterkte, kerel, sterkte. Ik hoop oprecht dat je een nieuwe balans in je leven zult vinden, een balans die je weer een mate van levensvreugde zal geven. Succes, en vergeet niet: aan iedere donkere tunnel komt een eind, ooit zal je de eerste lichtstralen in je leven weer zien.
Hier zal ik die balans niet vinden in al uw treurigheid. U bent al vele berichten verder en kennelijk nog altijd niet ontsnapt uit de ledigheid van uw bestaan.
De heer Angora is een groot fan van de film "a thief in the night" uit 1972. Geen Netflix nodig , maar gewoon gratis te vinden op joetjoep.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door newmikey »

Voordat je gaat chatten, kun je inloggen?
Netflix • 9:29 a.m.
Nee
9:29 a.m.
Netflix
Goedemorgen Ton. Ik heb uw vraag gelezen en ik ga u hierover informeren. Kunt u het emailadres van het Netflix account aan mij geven? Dan pak ik het account er even bij.
Chianien • 9:42 a.m.
dat is niet nodig op dit moment, ik stel een duidelijke vraag en mijn account doet er nu niet toe
de meeste schermen kijken nauwelijsk netflix en ik kijk ook niet veel. Dus zeg ik het op en de anderen dus ook.
de anderen zullen netflix niet aanhouden vanwege weinig interessant
ik ga radar benaderen met dit probleem
Heeft u nog andere vragen met betrekking tot Netflix?
Chianien • 9:49 a.m.
nee
9:49 a.m.
C
Oke, dan wens ik u een fijne dag toe. Dag Ton!
Chianien • 9:51 a.m.
dank voor uw antwoord, ik ga het verder bespreken met de redactie van radar
Wat een onbeschofte manier van u om te reageren in een chat. Deze Netflix medewerker blijft keurig netjes maar wat bent u bot! U bepaalt niet de regels, dat doet de aanbieder. Als u het ergens niet mee eens bent staat het u vrij het abo te beëindigen. Dreigen met Radar is al helemaal te treurig voor woorden, wàt een zwaktebod! U heeft jaren lang geprofiteerd van de situatie en daar komt nu een (terecht) eind aan, een klein kind kan nog begrijpen waarom. Deal ermee of ga in een hoek zitten mokken zou ik zeggen.

Moneyman
Berichten: 30032
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

newmikey schreef:
02 jun 2023 09:12
Deal ermee of ga in een hoek zitten mokken zou ik zeggen.
Da's precies wat TS doet ;-) Verder eens met je observatie.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

newmikey schreef:
02 jun 2023 09:12
ik ga radar benaderen met dit probleem
(…)
dank voor uw antwoord, ik ga het verder bespreken met de redactie van radar
Dreigen met Radar is al helemaal te treurig voor woorden, wàt een zwaktebod!
Wat veel mensen vergeten is dat Radar een televisieprogramma is en geen helpdesk of klachtdepot. Het is eerder lachwekkend dan een zwaktebod dat je denkt dat Radar ook maar iets kan in deze.

Plaats reactie