Netflix onredelijk over delen account

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

JozJan schreef:
08 jun 2023 11:13
Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:56
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
:lol: dus: zodra je je zin krijgt, gaan de principes en de meedogenloze rancune direct weer overboord... :lol:
Het gedrag van een dreinende kleuter, tja...
Ach u werkt wellicht bij de klantenservice? Of wat daar voor door moet gaan?

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook. :)

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

Zou je ook deze vraag even willen beantwoorden? Het antwoord maakt denk ik wel duidelijk hoe onredelijk Netflix eigenlijk is. En niet antwoorden maakt dat eigenlijk ook al duidelijk... :wink:
witte angora schreef:
08 jun 2023 10:49
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lady1234 schreef:
08 jun 2023 10:52
witte angora schreef:
08 jun 2023 10:49
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38

Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?
Die kijken allemaal op een wandvullend 4K scherm in hun woonkamer in hun huis.😁
Inderdaad. De telefoon gebruiken ze voor bellen en appen. En misschien social media.
Films, series en documentaires kijken sommige mensen op hun tv, gek he?
Je kan dan namelijk rechtop in je stoel zitten zonder je ogen en nek te verruïneren.

Maar u bent allebei denk ik van de generatie die alles doet met het mobieltje he? Van een mobieltje voorzien in de pamperstijd?

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
08 jun 2023 11:27
Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook. :)
Die serie was er vroeger toch al: Calimero :mrgreen:

angel1978
Berichten: 10936
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Oftewel, het gaat niet over samen naar films en series kijken, maar het is puur een financieel gewin zodat anderen geen eigen abonnement hoeven te nemen. Laat dat nu precies de reden zijn waarom Netflix hier paal en perk aan aan het stellen is.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Lowieze schreef:
08 jun 2023 11:32
witte angora schreef:
08 jun 2023 11:27
Toe maar. Ik zie een nieuwe Netflix-serie opdoemen. 'De kleine meedogenloze tegen de onhebbelijke grote jongens' Het zal nog eens aardig wat kijkers trekken ook. :)
Die serie was er vroeger toch al: Calimero :mrgreen:
Ja, en wordt speciaal voor de Ts en zijn “huisgenoten” in 4 K uitvoering herhaald. 😁 “het is niet eerlijk”.

Moneyman
Berichten: 29993
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:22
Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:56
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
:lol: dus: zodra je je zin krijgt, gaan de principes en de meedogenloze rancune direct weer overboord... :lol:
Als een bedrijf me pleased ben ik vergevingsgezind inderdaad. Ik bepaal uiteindelijk met wie ik zaken doe of ligt dat bij u anders?
Nee, dat ligt bij mij niet anders. Exact de reden dat is dus ook niet zo'n grote mond heb als jij, met je definitieve meedogenloze rancune... :roll: :lol:
ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:17
Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:41
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Onzin. Blijkbaar heb je geen idee in welke formaten telefoons en tablets tegenwoordig verkrijgbaar zijn.
De kwaliteit van je argumentatie wordt er niet beter op naarmate het topic vordert - en het begon al niet best.
Mijn mobiele telefoon is al onhandig groot. En ik heb niks aan een tablet. Films en series zijn voor mij bestemd voor het grote doek/scherm.
Gaat u nu maar niet beginnen over de kwaliteit van de argumentatie.
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen... :roll:

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

angel1978 schreef:
08 jun 2023 11:34
Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Oftewel, het gaat niet over samen naar films en series kijken, maar het is puur een financieel gewin zodat anderen geen eigen abonnement hoeven te nemen. Laat dat nu precies de reden zijn waarom Netflix hier paal en perk aan aan het stellen is.
Dan had Netflix het technisch niet mogelijk moeten maken dat er 4 accounts konden worden verdeeld. Daar heb ik voor betaald en zo is het ook gepromoot.
Maar dat hebben ze wel mogelijk gemaakt zodat vele mensen bekend konden raken met Netflix en toen de markt verzadigd werd gingen ze de niche veranderen in het voordeel van Netflix en in het nadeel van de klant.
Het past echter in de marketingstrategie van drugdealers ook, eerst verleiden en daarna uitmelken.

Lady1234
Berichten: 27070
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou maar afkicken dan.

angel1978
Berichten: 10936
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dan had Netflix het technisch niet mogelijk moeten maken dat er 4 accounts konden worden verdeeld.
Tja, dit is van het type argument:

Een automobilist rijdt met 150 km/u over de provinciale weg iemand dood en klaagt dan dat men het technisch mogelijk moeten maken dat een auto zo hard kan rijden. Er is voor die auto die zo hard kan rijden betaald en dus moet het ook zo gebruikt kunnen worden...

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lowieze »

Netflix is waardeloos wordt hier gezegd maar schijnbaar toch verslavend…

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Moneyman schreef:
08 jun 2023 11:36
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen... :roll:
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.

Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.

angel1978
Berichten: 10936
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:48
Moneyman schreef:
08 jun 2023 11:36
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen... :roll:
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.

Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
Schandalig wat al die jongeren doen... Dat ze niet een 4K scherm meezeulen in de trein.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lowieze »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:48

Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.

Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
U draaft helemaal door. Ik zie heel veel mensen in de trein op hun mobiel films bekijken.
Dat u dat niet wilt is weer wat anders.

witte angora
Berichten: 30720
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:32
Lady1234 schreef:
08 jun 2023 10:52
witte angora schreef:
08 jun 2023 10:49
Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?
Die kijken allemaal op een wandvullend 4K scherm in hun woonkamer in hun huis.😁
Inderdaad. De telefoon gebruiken ze voor bellen en appen. En misschien social media.
Films, series en documentaires kijken sommige mensen op hun tv, gek he?
Je kan dan namelijk rechtop in je stoel zitten zonder je ogen en nek te verruïneren.

Maar u bent allebei denk ik van de generatie die alles doet met het mobieltje he? Van een mobieltje voorzien in de pamperstijd?
Nope. Ik heb pas sinds kort een snertphone, en ik vindt het nog steeds een onding. Maar wat wel duidelijk is, is dat je claim volkomen onterecht is. We hebben het simpelweg over vier zelfstandige huishoudens die met 4 verschillende ip-adressen zelfstandig naar Netflix kijken - waarvan er drie dus niet betalen. Of, in het gunstigste geval, 1/3 van de abonnementskosten aan jou. Dat geleuter over poly-amoreuze relaties is natuurlijk flauwekul, en heeft niks te maken met het hebben van één gemeenschappelijk huishouden.

De enige die onredelijk is en loopt te draaien, dat ben jij.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

angel1978 schreef:
08 jun 2023 11:49
ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:48
Moneyman schreef:
08 jun 2023 11:36
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen... :roll:
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.

Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
Schandalig wat al die jongeren doen... Dat ze niet een 4K scherm meezeulen in de trein.
Het is niet schandalig maar eerder een trieste mobielverslaving. In de trein kijk ik naar buiten naar wat er voorbijkomt in het echte leven en merk ik sneller rare dingen op zoals reizigers die hun bagage vergeten bij het uitstappen.
Films en series kijk ik persoonlijk liever relaxed thuis op de bank met een natje en droogje erbij.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lowieze schreef:
08 jun 2023 11:50
ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:48

Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.

Films en series kijk je op een tv-scherm of vanaf het witte doek. Hoe moet je ondertitels dan nog lezen op een schermpje van je mobiel?
En ga niet opnieuw aanvoeren dat er grote formaten mobieltjes zijn, want het gaat me te ver om daarvoor een rugzak mee te zeulen.
U draaft helemaal door. Ik zie heel veel mensen in de trein op hun mobiel films bekijken.
Dat u dat niet wilt is weer wat anders.
Omdat heel veel mensen in de trein op de mobiel films kijken zou ik dat ook moeten doen? Met slechte ogen? Waarom zou ik in een trein daar behoefte aan hebben als ik ook kan kijken naar wat ik voorbij zie komen aan landschap?
Wat ik ook niet doe op mijn mobiel is boeken lezen. Boeken lees ik middels paperback of hardcover. Vreemd he?

Mijn mobiel heb ik voor noodzakelijke toepassingen.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

witte angora schreef:
08 jun 2023 11:54
De enige die onredelijk is en loopt te draaien, dat ben jij.
U hoeft niet zo kattig te doen hoor.

Moneyman
Berichten: 29993
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 11:48
Moneyman schreef:
08 jun 2023 11:36
Je bewijst anders direct mijn gelijk, qua argumentatie-kwaliteit. Dat jij films op een groot scherm wilt kijken is helemaal prima, maar kom dan niet met onzin-argumenten over het verpesten van ogen... :roll:
Praat u eens met een oogarts of opticien. Wederom een kulargumentatie van uw kant.
Haha! Dat is ongeveer het niveau van "praat eens met een neurochirurg over alle rugklachten die dat bankhangen tijdens het kijken naar dat 4K-scherm opleveren" :mrgreen:

Plaats reactie