Netflix onredelijk over delen account

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

Als ik aan koppelen denk, denk ik aan mannetje-vrouwtje. Of mannetje-mannetje, vrouwtje-vrouwtje, tegenwoordig kan alles.

Dat het ene mannetje/vrouwtje een dure broek aan heeft, en de ander een goedkope legging, heeft toch niets met koppelen van die broek aan die persoon te maken? Je neemt het zoals het is, of je neemt het niet.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
07 jun 2023 08:56
Onkruid71 schreef:
07 jun 2023 08:46
Moneyman schreef:
07 jun 2023 08:41
Met jouw redenering zou je zo'n beetje overal het etiket "koppelverkoop" op kunnen plakken. Denk alleen al aan uitrustingsniveau's van auto's.
Is een auto niet een verkeerd voorbeeld? Ivm die abbo's die je er bij moet nemen, voor bv meer PK, stoelverwarming?
Zucht, daar gaan we weer... :roll: Moet je het nu echt weer naar iets anders draaien dan waar het over gaat?

Ik heb het niet over abonnementen, ik heb het over uitrustingsniveau's. Dat verschil snap je hopelijk wel?
De nieuwere auto's, zijn met alles uitgerust, extra's worden geactiveerd met abonnementen, omdat het al op de audio zit.
Vandaar dat ik zei autos slecht voorbeeld.

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

Paaltjes worden weer verzet.. Nog even en het gaat over PEM.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Onkruid71 schreef:
07 jun 2023 08:46
Is een auto niet een verkeerd voorbeeld? Ivm die abbo's die je er bij moet nemen, voor bv meer PK, stoelverwarming?
Een auto is een perfect voorbeeld. Als jij een auto koopt en de fabrikant heeft er standaard lichtmetalen velgen onder, dan zou dit volgens sommigen ook onder koppelverkoop vallen.

Overigens vind ik die abonnementen voor zaken die je bij de auto koopt ook debiel. Vandaar dat ik bij BMW en Mercedes weg blijf.

Theoretisch moet je voor elke auto betalen om de meer pk's die erop zitten eruit te krijgen. Bij de meeste auto's is er met een simpele tune van een paar honderd euro al wat extra's uit te krijgen, omdat auto's vanuit de fabrikant binnen heel erg veilige parameters afgesteld zijn, zodat je in elk klimaat veilig zit.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

angel1978 schreef:
07 jun 2023 11:23
Paaltjes worden weer verzet.. Nog even en het gaat over PEM.
Wil je het over PEM, dat kan, alleen ben ik bang dat je het dan totaal niet meer snapt. 🤣😂🤣

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

Onkruid71 schreef:
07 jun 2023 11:28
angel1978 schreef:
07 jun 2023 11:23
Paaltjes worden weer verzet.. Nog even en het gaat over PEM.
Wil je het over PEM, dat kan, alleen ben ik bang dat je het dan totaal niet meer snapt. 🤣😂🤣
Als niemand je snapt, hou dan je klep. :D

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Even opgezocht wat pem is. Blijkt een covid19 aandoening te zijn. Ik ga de chips nootjes en popcorn halen. Ook handig tijdens het volgen van het debat over groningen.

Onkruid71
Berichten: 2650
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
07 jun 2023 11:49
Onkruid71 schreef:
07 jun 2023 11:28
angel1978 schreef:
07 jun 2023 11:23
Paaltjes worden weer verzet.. Nog even en het gaat over PEM.
Wil je het over PEM, dat kan, alleen ben ik bang dat je het dan totaal niet meer snapt. 🤣😂🤣
Als niemand je snapt, hou dan je klep. :D
Dat bedoel ik dus 🤣😂🤣.

Maar nu weer over het onderwerp.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
07 jun 2023 11:21
De nieuwere auto's, zijn met alles uitgerust, extra's worden geactiveerd met abonnementen, omdat het al op de audio zit.
Vandaar dat ik zei autos slecht voorbeeld.
Als je het niet snapt, zeg dan niets :roll: :roll:

En als je alleen zit te trollen ook, overigens.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Onzin. Blijkbaar heb je geen idee in welke formaten telefoons en tablets tegenwoordig verkrijgbaar zijn.

De kwaliteit van je argumentatie wordt er niet beter op naarmate het topic vordert - en het begon al niet best.

witte angora
Berichten: 30553
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door witte angora »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?

Lady1234
Berichten: 26920
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
08 jun 2023 10:49
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Maar waar kijken die 'huisgenoten' van je dan op?
Die kijken allemaal op een wandvullend 4K scherm in hun woonkamer in hun huis.😁

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Speedy123 schreef:
05 jun 2023 22:12
Je mocht als abonnee gewoon op elke TV naar Netflix kijken via je eigen account. Die mogelijkheid wordt je nu door Netflix ontnomen omdat ze ineens naar locatie gaan kijken en apparaten straks op de hoofd locatie gevalideerd moeten worden.

Dat is een behoorlijke verandering in de voorwaarden en dan verwacht ik dat Netflix dat kraakhelder naar haar klanten communiceert.
Ik vergelijk het met een mobiel telefoonabonnement. Je mag met 4 mobieltjes bellen, maar in het vervolg niet anders meer dan vanaf de vaste lijn op 1 specifiek adres. Zo'n telefoonabonnement bestaat niet maar ik vergelijk het met een clouddienst zoals Netflix zich nu profileert.
Speedy123 schreef: Mijn moeder is op leeftijd en niet meer helemaal bij. Ik ga dus op zondag regelmatig bij haar langs. Sinds Ziggo stopte met het analoge signaal, heb ik haar oude televisie vervangen door eentje van mij, een 4K smart televisie. Ik heb het Internet ook op mijn naam gezet en opgewaardeerd zodat ze via Horizon kan TV kan kijken.

Als ik op bezoek ben, dan kan en mag ik gewoon op de app inloggen en naar Netflix kijken via mijn eigen abonnement. Dat is altijd toegestaan geweest.

Nu veranderd dat, Netflix gaat apparaten maandelijks valideren op de Internet aansluiting van de hoofd kijk locatie. Ik kan dan bij mijn moeder dus niet langer naar Netflix kijken.

Geen enkele andere streaming dienst biedt deze nieuwe beperking, alleen Netflix gaat dat doen.
Netflix zet zich voor mij met die beperking volledig buitenspel. Ik heb opgezegd en oriënteer me op het aanbod van andere streamingdiensten die het kijken op andere locaties wel toestaan. Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door Moneyman »

ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
:lol: dus: zodra je je zin krijgt, gaan de principes en de meedogenloze rancune direct weer overboord... :lol:

angel1978
Berichten: 10910
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door angel1978 »

gezien de ervaringen in het buitenland verwacht ik daar niets van.
Ik denk eerder dat andere streamingdiensten Netflix zullen volgen.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Lady1234 schreef:
05 jun 2023 22:50
16again schreef:
05 jun 2023 22:42
Nu Netflix het beleid heeft aangepast, zou het ook wel netjes zijn als abonnementen daarop worden aangepast.
TS zoekt eigenlijk iets als Basic++. Wel UltraHD, met slechts 1 stream tegelijk.
Dan zal de Ts niet HD kunnen kijken, want het goedkoopste abonnement wordt niet in HD aangeboden,maar hij kan nog wel elders met zijn vrienden tegelijkertijd naar Netflix kijken.
Ook deze reactie slaat nergens op want mijn vrienden zitten niet allemaal gelijktijdig te kijken naar hetzelfde. Ze kijken op hun eigen moment en hebben een andere smaak in films, series en documentaires.
Netflix is geen bioscoopzaaltje waar we keurig naast elkaar samen popcorn eten en hetzelfde aanbod bekijken.

16again heeft gelijk. Een abonnement voor 1 stream tegelijk is gewenst, met goede kwaliteit. Ik verpest mijn ogen niet met een mobieltje maar kijk series en films vanaf groot scherm. En zoals u eerder zei hoeft een bedrijf geen rekening te houden met de wensen van de klant, maar een bedrijf bestaat bij de gratie van diezelfde klant.

JozJan
Berichten: 1022
Lid geworden op: 04 mar 2011 10:08

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door JozJan »

Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:56
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
:lol: dus: zodra je je zin krijgt, gaan de principes en de meedogenloze rancune direct weer overboord... :lol:
Het gedrag van een dreinende kleuter, tja...

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:41
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:38
Lady1234 schreef:
05 jun 2023 21:05
Je hebt niet eens een tv nodig om een Netflix abonnement te nemen. Kan je altijd op je mobiel of tablet kijken, waar je maar wilt.
Als je niks aan je ogen mankeert is dat misschien prima om je ogen te verpesten door films en series op het kleine schermpje van je mobieltje te bekijken
Onzin. Blijkbaar heb je geen idee in welke formaten telefoons en tablets tegenwoordig verkrijgbaar zijn.

De kwaliteit van je argumentatie wordt er niet beter op naarmate het topic vordert - en het begon al niet best.
Mijn mobiele telefoon is al onhandig groot. En ik heb niks aan een tablet. Films en series zijn voor mij bestemd voor het grote doek/scherm.
Gaat u nu maar niet beginnen over de kwaliteit van de argumentatie.

ramon250
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 apr 2007 13:03

Re: Netflix onredelijk over delen account

Ongelezen bericht door ramon250 »

Moneyman schreef:
08 jun 2023 10:56
ramon250 schreef:
08 jun 2023 10:54
Verder ben ik voor een bedrijf dat zich zo gedraagt als Netflix meedogenloos rancuneus. Ze zijn mij definitief kwijt als klant, tot ze tot inkeer komen.
:lol: dus: zodra je je zin krijgt, gaan de principes en de meedogenloze rancune direct weer overboord... :lol:
Als een bedrijf me pleased ben ik vergevingsgezind inderdaad. Ik bepaal uiteindelijk met wie ik zaken doe of ligt dat bij u anders?

Plaats reactie