Capfun L'hirondelle Oteppe weigert drie gezinnen?
Geplaatst: 05 jun 2023 23:38
Capfun L'Hirondelle in België (Oteppe)
Wat een rotcamping !!
3 maanden geleden een gezellig weekend geboekt voor de Hemelvaart met vrienden.
Echter 5 (!!!) dagen voor onze aankomst, kregen we op zaterdagavond telefoontje dat ons verblijf geannuleerd werd omdat wij een ''groep'' zouden zijn ?!
Wij hebben met 3 gezinnen met kinderen, 3 verschillende huisjes geboekt. De beste mensen daar hebben zelfs nog meegezocht om 3 huisjes naast elkaar te vinden.
Maar, zo werd ons verteld, omdat we onder 1 naam geboekt hadden, werden we als een groep gezien en waren we niet meer welkom!? (er worden zelfs 11 persoons huisjes verhuurd....schiet mij maar lek wat dan wel of geen groep is??)
Deze regel was er sinds een week (sure) en vandaar dat ze er nu op gingen handhaven (niet dat ze gaan handhaven VANAF het moment van ingaan van de nieuwe regel, nee gewoon per direct en bij voorbaat alles al annuleren, zelfs al had je 3 maanden VOOR de regel al geboekt)
Alles was al betaald en de bevestiging was ook al binnen per mail.
Geprobeerd terug te bellen, geen gehoor meer !!
Maandagochtend teruggebeld en daar werden we echt niet vriendelijk te woord gestaan en ze waren onverbiddelijk, we waren niet welkom omdat we een groep zouden zijn. Zelfs alle voorwaarden doorgelezen, maar daar was niets te vinden over 'groepen'... wel over studentenverenigingen en ontgroeningen, maar dit waren wij niet !!
Gevraagd aan het personeel om dit voor ons op te lossen door bijvoorbeeld alles apart te boeken, maar ze waren echt ZO onredelijk, ze zouden ons geld terugstorten en daarmee was de kous af....nou sorry hoor maar voor ons NIET !!!
Later kregen we een mailtje dat er overstromingen waren, (waarschijnlijk bedoelde ze overboekingen ofzo) maar ben dan gewoon eerlijk, en kom met elkaar tot een oplossing.
Gelukkig deed Capfun Rakelbos in Middelbeers niet moeilijk en daar zijn we dan ook met open armen ontvangen. Zij hadden echter nog NOOIT van deze gekke regel gehoord en snapte ook niet waar dit vandaan kwam.
Echter duurde het zelfs méér dan een week, voordat we ook pas ons geld uiteindelijk teruggestort kregen....
Capfun L'Hirondelle krijgt van ons een dikke dikke onvoldoende voor vriendelijkheid, klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid en empatisch vermogen!!!
NOOIT MEER !!!!
Dus denk 2 x na voordat je daar boekt....
iets met een gewaarschuwd mens....
Wat een rotcamping !!
3 maanden geleden een gezellig weekend geboekt voor de Hemelvaart met vrienden.
Echter 5 (!!!) dagen voor onze aankomst, kregen we op zaterdagavond telefoontje dat ons verblijf geannuleerd werd omdat wij een ''groep'' zouden zijn ?!
Wij hebben met 3 gezinnen met kinderen, 3 verschillende huisjes geboekt. De beste mensen daar hebben zelfs nog meegezocht om 3 huisjes naast elkaar te vinden.
Maar, zo werd ons verteld, omdat we onder 1 naam geboekt hadden, werden we als een groep gezien en waren we niet meer welkom!? (er worden zelfs 11 persoons huisjes verhuurd....schiet mij maar lek wat dan wel of geen groep is??)
Deze regel was er sinds een week (sure) en vandaar dat ze er nu op gingen handhaven (niet dat ze gaan handhaven VANAF het moment van ingaan van de nieuwe regel, nee gewoon per direct en bij voorbaat alles al annuleren, zelfs al had je 3 maanden VOOR de regel al geboekt)
Alles was al betaald en de bevestiging was ook al binnen per mail.
Geprobeerd terug te bellen, geen gehoor meer !!
Maandagochtend teruggebeld en daar werden we echt niet vriendelijk te woord gestaan en ze waren onverbiddelijk, we waren niet welkom omdat we een groep zouden zijn. Zelfs alle voorwaarden doorgelezen, maar daar was niets te vinden over 'groepen'... wel over studentenverenigingen en ontgroeningen, maar dit waren wij niet !!
Gevraagd aan het personeel om dit voor ons op te lossen door bijvoorbeeld alles apart te boeken, maar ze waren echt ZO onredelijk, ze zouden ons geld terugstorten en daarmee was de kous af....nou sorry hoor maar voor ons NIET !!!
Later kregen we een mailtje dat er overstromingen waren, (waarschijnlijk bedoelde ze overboekingen ofzo) maar ben dan gewoon eerlijk, en kom met elkaar tot een oplossing.
Gelukkig deed Capfun Rakelbos in Middelbeers niet moeilijk en daar zijn we dan ook met open armen ontvangen. Zij hadden echter nog NOOIT van deze gekke regel gehoord en snapte ook niet waar dit vandaan kwam.
Echter duurde het zelfs méér dan een week, voordat we ook pas ons geld uiteindelijk teruggestort kregen....
Capfun L'Hirondelle krijgt van ons een dikke dikke onvoldoende voor vriendelijkheid, klantgerichtheid, oplossingsgerichtheid en empatisch vermogen!!!
NOOIT MEER !!!!
Dus denk 2 x na voordat je daar boekt....
iets met een gewaarschuwd mens....