Ervaringen EUClaim
Geplaatst: 09 okt 2023 22:01
Goedenavond,
Eerder is er al een topic geweest over EU Claim. Zij houden je aan het lijntje met allerlei vage verhalen. Slaan enkel brieven, die zij naar vliegtuigmaatschappij versturen, in het dossier op. Na telefonisch contact krijg je ook een vaag antwoord waar je niets mee kan.
Na doorvragen over een link waar ze over corresponderen, blijkt dat EUClaim zelf 2 keer heeft geprobeerd gegevens aan te leveren, wat niet is gelukt. En dit moet dan al 6 maanden duren?
Medepassagier heeft direct bij vliegtuigmaatschappij een claim ingediend, hadden wij bij nader inzien ook beter kunnen doen, en hebben dezelfde maand uitbetaald gekregen. Dit verhaal bij EU Claim neergelegd en zij houden zich aan het verhaal vast dat het vliegtuigmaatschappij niet wilt betalen en nu een rechtszaak willen beginnen, wat ook nog maanden kan gaan duren.
Omdat het zo lang, 6 maanden, duurt, telefonisch aangegeven of wij zelf via vliegtuigmaatschappij een claim mogen indienen. Daarop is geantwoord dat kan maar dan zullen jullie alsnog onzen kosten moeten betalen. Daarbij raden wij (EUClaim)dit af omdat het vliegtuigmaatschappij zelf ook nog kosten zou gaan berekenen. Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord! Wij hebben nu zelf een verzoek bij het vliegtuigmaatschappij gedaan.
Vandaag, 3 dagen later hebben wij de rekening alvast van EUClaim ontvangen. Dit terwijl wij nog in afwachting zijn van onze claim. Dit is duidelijk hun verdien model.
Eerder is er al een topic geweest over EU Claim. Zij houden je aan het lijntje met allerlei vage verhalen. Slaan enkel brieven, die zij naar vliegtuigmaatschappij versturen, in het dossier op. Na telefonisch contact krijg je ook een vaag antwoord waar je niets mee kan.
Na doorvragen over een link waar ze over corresponderen, blijkt dat EUClaim zelf 2 keer heeft geprobeerd gegevens aan te leveren, wat niet is gelukt. En dit moet dan al 6 maanden duren?
Medepassagier heeft direct bij vliegtuigmaatschappij een claim ingediend, hadden wij bij nader inzien ook beter kunnen doen, en hebben dezelfde maand uitbetaald gekregen. Dit verhaal bij EU Claim neergelegd en zij houden zich aan het verhaal vast dat het vliegtuigmaatschappij niet wilt betalen en nu een rechtszaak willen beginnen, wat ook nog maanden kan gaan duren.
Omdat het zo lang, 6 maanden, duurt, telefonisch aangegeven of wij zelf via vliegtuigmaatschappij een claim mogen indienen. Daarop is geantwoord dat kan maar dan zullen jullie alsnog onzen kosten moeten betalen. Daarbij raden wij (EUClaim)dit af omdat het vliegtuigmaatschappij zelf ook nog kosten zou gaan berekenen. Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord! Wij hebben nu zelf een verzoek bij het vliegtuigmaatschappij gedaan.
Vandaag, 3 dagen later hebben wij de rekening alvast van EUClaim ontvangen. Dit terwijl wij nog in afwachting zijn van onze claim. Dit is duidelijk hun verdien model.