Pagina 35 van 45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 03 apr 2024 23:16
door elvi
Bestelling 4990
Na heel veel uitstel van levering en moeite om contact te krijgen met het bedrijf de bestelling geannuleerd. We zouden ons geld spoedig terug krijgen maar dit is nog niet gedaan.
We gaan hier nu melding van doen bij diverse instanties en vervolgstappen zetten.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 04 apr 2024 06:19
door YasmienDanneels
Order 3624, stort ons geld nu eindelijk terug! Tafel besteld en leverdatum was 4 maanden opgeschoven en bleef maar uitgesteld worden. Geld terug gevraagd, en het ging binnen 14 dagen in orde komen. Ondertussen wacht ik er al een half jaar op. Na veel zelf contact opnemen, ben ik ooit eens gebeld door iemand van woneninterieur en beloofden jullie het de volgende week terug te storten. Uiteraard niets gezien. Dit is ook alweer een maand geleden. Ik blijf proberen, misschien via deze weg. Ik heb overal al slechte reviews achter gelaten, en ik wil ze ook overal weg doen zodra ik mijn geld eindelijk heb! Ik lees zelfs andere reviews van mensen die al 2 jaar wachten op hun geld... ja er waren financiële problemen, ik begrijp het, maar ik zie dat andere mensen uiteindelijk hun geld terug krijgen, na een jaar wachten is het aan mij vind ik! Order 3624 😫

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 05 apr 2024 08:55
door Een Wiskunde Student
Dat is slecht nieuws, sowieso voor jou, maar ook voor anderen. Er wordt dus nog heel veel niet terugbetaald

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 05 apr 2024 14:58
door San Boek
Half december 4 stoeltjes besteld ordernummer 5108. Zouden half februari geleverd worden. Pas na mail kwam bericht dat levering begin 2de week maart zou zijn. Niets gehoord en geen update in de status die staat nog op februari. Systeem werkt duidelijk niet goed. Wil erg graag weten wanneer m'n stoelen komen
update 28/3 Totaal geen reactie meer op mails en livechat. Telefoon wordt niet opgenomen.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 05 apr 2024 23:40
door Lady1234
De reacties op Trustpilot worden steeds wanhopiger.

Men is gewoon zijn geld kwijt.

Pas als elke koper voordien op Truspilot kijkt, stopt en klapt deze boel.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 07 apr 2024 10:56
door Ik_weet_niet_alles
De oplossing van Woneninterieur.nl is gewoon nieuwe verkopen aannemen en geld ontvangen. Het nieuw ontvangen geld wordt dan weer gebruikt om andere kopers te compenseren.
Vervolgens is het wachten tot de nieuwe kopers gaan klagen en het circus herhaalt zich.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die wel meubels hebben gekregen of is Woneninterieur.nl alleen maar geld aan het rondpompen.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 apr 2024 08:22
door mmou
Order #5772 sinds drie weken binnen de wettelijke bedenktermijn geannuleerd. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Nu drie weken later nog altijd mijn geld niet terug en ze geven geen reactie meer op mijn e-mails.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 10 apr 2024 16:12
door Linda178
Order 5115. Ik ben nummer zoveel van de gedupeerden. Geen meubels gehad en na 't ontbinden van de koopovereenkomst ook geen geld terug. 'Maar wij zijn geen oplichters'. Ja daag.

Op mijn mededeling dat ik aangifte ging doen kreeg ik opeens wél reacties: meerdere mails met een dreigende toon 'als je je aangifte niet intrekt krijg je je geld niet '

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 11 apr 2024 11:04
door Db1
Hier hetzelfde verhaal zoals veel anderen, ik post hier ook maar naast het plaatsten van negatieve recensies op verschillende sites. Ordernummer 5626, begin februari bestelling gedaan en betaald. Dom geweest om niet eerst recensies te lezen..... Tot op heden geen levering en geen geld terug. Op email wordt niet gereageerd en telefonisch heb ik 2 weken lang dagelijks gebeld, maar constant ggh........ Waardeloos dit!

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 11 apr 2024 13:09
door Moneyman
Is één van die vele gedupeerden nu eigenlijk al eens naar de rechter gestapt i.p.v. of naast naar de politie?

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 08:29
door Radar
Radar heeft naar aanleiding van de klachten een reportage gemaakt over de kwestie. Deze is hier te zien: https://youtu.be/zBAhMm56aj4

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 09:24
door Een Wiskunde Student
Ontluisterend beeld, maar eigenlijk zoals verwacht.
Als dit uitgezonden wordt komen er zeker nog een hoop slachtoffers bij, die zich hier niet eerder gemeld hebben

Durf best een weddenschap aan dat op camera gedane belofte om alle 37-38 slachtoffers maandag hun geld terug te geven niet wordt gehaald. Het is het beste als ze nu snel stoppen

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 11:00
door Moneyman
Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 09:24
Ontluisterend beeld, maar eigenlijk zoals verwacht.
Inderdaad. De uitzending is niets meer dan een visualisering en bevestiging van wat in dit topic zichtbaar is. Het verhaal zoals de ondernemer het vertelt, is precies zoals ik hier al ingeschat had. Het probleem is duidelijk: hij neemt zijn klanten onvoldoende serieus én mist het zakelijke inzicht om tijdig bij te sturen. Jammer genoeg werd de vraag of het tij van betalende klanten die (stukje bij beetje) geleverd krijgen gekeerd is niet gesteld... terwijl dat juist de indicatie is die duidelijk maakt of doorgaan zinvol is of niet.
Een Wiskunde Student schreef:
12 apr 2024 09:24
Durf best een weddenschap aan dat op camera gedane belofte om alle 37-38 slachtoffers maandag hun geld terug te geven niet wordt gehaald.
Eens. Dat is vrijwel altijd zo met dit soort op camera : afgedwongen" beloftes: die zijn zelden iets waard.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 11:18
door witte angora
Moneyman schreef:
12 apr 2024 11:00
hij neemt zijn klanten onvoldoende serieus én mist het zakelijke inzicht om tijdig bij te sturen.
Zeker dat laatste was al vrij snel duidelijk toen het topic geopend werd. Een hoop goede wil, maar hij mist gewoon de skills om dit in goede banen te leiden. Opvallend dat hij nu meer het boetekleed aantrok dan in dit topic; deze keer gaf hij zelf aan een aantal verkeerde keuzes te hebben gemaakt.

Edit: Dit bleek te kloppen:
witte angora schreef:
01 mar 2024 22:02
Jablan schreef:
01 mar 2024 20:02
Geen idee. Wilhelminaplein 1 is de Wilhelminatoren. Daar kun je kantoorruimte en flexwerkplekken huren. Terecht staat erbij: geen bezoekadres! Dit soort panden worden beheerd en de receptie zal niet blij zijn met een kudde boze klanten van één huurder.
Het is zelfs maar de vraag of er ooit iemand aanwezig is... Best kans dat het een postadres is, waarbij er af en toe een flexwekplek gehuurd wordt om af en toe de administratie af te handelen.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 11:25
door Moneyman
witte angora schreef:
12 apr 2024 11:18
Moneyman schreef:
12 apr 2024 11:00
hij neemt zijn klanten onvoldoende serieus én mist het zakelijke inzicht om tijdig bij te sturen.
Zeker dat laatste was al vrij snel duidelijk toen het topic geopend werd. Een hoop goede wil, maar hij mist gewoon de skills om dit in goede banen te leiden.
Klopt. Het is duidelijk geen notoire oplichter.
witte angora schreef:
12 apr 2024 11:18
Opvallend dat hij nu meer het boetekleed aantrok dan in dit topic; deze keer gaf hij zelf aan een aantal verkeerde keuzes te hebben gemaakt.
Klopt. Maar zijn reactie dat hij de klanten niet als slachtoffers zag, vond ik dan wél weer veelzeggend.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 11:30
door witte angora
Misschien komt dat inzicht nog wel. Feit is wel dat het beter is de handdoek in de ring te gooien. Dit is een gebed zonder eind. En een zakelijke lening? Geen idee of dat gaat lukken. Een bank of wie of wat dan ook zal toch een stuk zekerheid willen dat het geld terug komt, en juist dat is dus de uitdaging.

Aan de andere kant: wie zit er op een faillissement te wachten?

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 11:35
door juliomariner
witte angora schreef:
12 apr 2024 11:30
Aan de andere kant: wie zit er op een faillissement te wachten?
De mensen die nog op geld zitten te wachten niet maar het zou wel beter zijn zodat er niet nog meer mensen geld gaan aanbetalen. Dus zo snel mogelijk de stekker eruit trekken. De kans dat het ooit nog goed komt lijkt me erg klein.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 12:03
door witte angora
Het was ook meer een retorische vraag.

Voor hemzelf zal het niet uitmaken; hij heeft immers een vaste baan. Dit project stopzetten zal enkel een hoop werk, stress en gedoe schelen. Het is dan enkel de vraag hoe de laatsten terug betaald gaan worden.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 12:15
door Lady1234
Volgens Trustpilot wacht er iemand sinds februari 2023 op zijn spullen of geld.

Toch geen een bank die een zakelijke lening zal verstrekken aan deze hobbyist.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 12 apr 2024 12:52
door Flo88
Ik heb helaas niet alle reviews gelezen over Woneninterieur.nl voor ik een bestelling plaatste. Ik heb mijn order #5379 na een aantal maanden wachten geannuleerd. Mijn geld zou terug gestort worden, nadat ik had aangeven een beetje verontrust te zijn door alle slechte reviews die ik inmiddels (te laat) had gelezen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Er wordt niet meer gereageerd op de mail (wat voorheen netjes gebeurde) en telefonisch is het bedrijf niet te bereiken. Wat een arrogante en respectloze manier van de eigenaar om zo met zijn klanten, hun geld en vertrouwen om te gaan. Bizar dat deze website nog in de lucht is, terwijl er zoveel mensen wachten op hun meubels of geld.