Pagina 1 van 1

FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 04 dec 2023 12:39
door EmJeR
Ik heb op 10 oktober een bestelling gedaan bij het bedrijf FysioSupplies. Na de bevestiging volgde een mailtje dat ze wegens overgang naar een ander systeem problemen hadden met bereikbaarheid en levering. Na ongeveer een week volgde een mail waarin dit was opgelost. Ik hoorde verder niets meer. Wel veel advertentiemail met aanbiedingen. Op klantenservicemail wordt niet gereageerd (heb zelfs geprobeerd via het mailadres van de afdeling personeelszaken een reactie te krijgen) en de telefonische klantenservice is onbereikbaar. Je staat lang in de wacht, het aantal wachtenden voor je loopt af van 9 naar "u bent de eerstvolgende beller". Maar dan word je weer teruggezet naar 9 wachtenden voor je. Via Facebook een vraag stellen levert ook geen antwoord op, ik heb alleen een topfan badge verdiend ..... Van tevoren in de reviews leek het een betrouwbaar bedrijf, vestiging in Groningen. Wat te doen?

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 04 dec 2023 20:18
door Jablan
Heb je het al via Trustpilot geprobeerd?

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 04 dec 2023 22:35
door BL2
Komen ook echt betrouwbaar over die reviews op Trustpilot. Allemaal ervaringen van weken en maanden geleden maar zeer onlangs geplaatst en geplaatst door "kopers" welke allemaal net hun eerste review plaatsten......

En bij Google regent het 1 steren beoordelingen:
https://www.google.com/maps/place/Fysio ... ?entry=ttu

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 18 dec 2023 18:45
door joke99
We hebben dezelfde ervaringen met Fysiosupplies. Bestelling geplaatst, netjes betaald en nu wacht ik al vanaf 3 december op m'n bestelling. Na lang in de wacht staan, werd de telefoon opgenomen. 'U heeft het echt zaterdag, en anders maandag'. Niet dus. Daarna belde ik en toen ik na 70 minuten aan de beurt was, sprong hij terug op 'Er zijn nog 9 wachtenden voor u' en daarna toen ik eindelijk de eerste beller was, was het volgens het antwoordapparaat te druk om te antwoorden. Op mails,
FB-berichten en appjes wordt niet gereageerd, het riekt naar oplichting. En ik lees ook op de FB-pagina van het bedrijf dat veel mensen dezelfde ervaringen hebben. Ik hoop dat RADAR dit bedrijf onder de loep wil nemen. Hier gaat iets niet goed.

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 28 dec 2023 16:45
door fvanheel
Via een therapeut de site van Fysiosupplies gekregen voor een bestelling van 2 duim bandages (L+R).
De bestelde bandages ontvangen, maar helaas de verkeerde. De volgende dag 28-11-2023 teruggestuurd met bewijs van retourzending via Post NL. Geen reactie van Fysiosupplies van ontvangst. 3 x gemaild met als bijlage van verzendbewijs,
geen reactie. 2 x telefonisch geprobeerd contact te krijgen, 2 x gestart als beller nr. 9, tot....u bent de eerstvolgend beller, dan de mededeling dat je beter kan mailen en wordt doodleuk de verbinding verbroken.
Denk ook we hier te maken hebben met oplichters, waardoor ik naar de investering van € 52,- kan fluiten.....of gaat RADAR hiermee aan de slag?

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 29 dec 2023 09:48
door Morgan le Fay
Zo te lezen een dropshipper.
Tik het onderwerp retour maar eens aan.
succes.

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 29 dec 2023 10:58
door ZeerPrivé
Geen oplichters, geen dropshipper, FysioSupplies bestaat al ruim 15 jaar. Waarom zou Radar hiermee aan de slag moeten? Blijkbaar gaat er wat mis, misschien personeelsgebrek? Geen idee.
Al via WhatsApp geprobeerd contact te krijgen?

Re: FysioSupplies onbereikbaar

Geplaatst: 31 jan 2024 17:48
door FysioLinda
Ik bestel als fysio met enige regelmaat bij Fysiosupplies en normaal naar volle tevredenheid.

Nu 2-12-23 een bestelling gedaan en er is tot op heden nog geen enkel contact mogelijk geweest. Alsook geen enkele melding van het niet kunnen leveren oid.

Op mail wordt niet gereageerd, behalve 1 maal de melding dat de mail gebouncet wordt ivm problemen ICT.
Bij bellen kun je rekening houden met minimaal 30 minuten wachttijd voordat je de eerstvolgende in de rij bent. Als er dan vervolgens opgenomen wordt krijg je de melding dat het erg druk is en dat de verbinding verbroken wordt. En dit heb ik nu 2 maal gehad.

Ik ben op zijn zachtst gezegd niet blij en hoop dat er verder actie ondernomen kan worden