Pagina 1 van 1

Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 09:00
door marc1766
In 2020 een Hogedrukreiniger gekocht bij coolblue, hier ging en gaat alles goed, maar de service en bereikbaarheid van Karcher Nederland voor consumenten is bar en bar slecht, terwijl als je je als professioneel voordoet je binnen paar min iemand aan de lijn krijgt, maar telefonisch hebben ze het al jaren erg druk, zo druk dat ik ze met geen mogelijkheid kan bereiken.

Voor inmiddels de 3e keer is er een defect aan de spuitlans en atributen, eenmaal de spuitlans op het pistool gezet en ik wil deze er van afdraaien blijft een klein onderdeel in het pistool zitten waardoor ik geen andere accessoires erop kan zetten, ook lekt het intussen zo eg dat je jezelf ook helemaal hebt natgemaakt

Een mooi garantiecertificaat erbij gekregen waardoor ik garantie heb tot 17-11-2025, maar daar heb ik niks aan als ze niet reageren of bereikbaar zijn, heb ze deze mand op 3-4 al een email gestuurd met foto's en uitgebreide omschrijving van wat er mis is, maar ik krijg geen enkele reactie, telefonisch kom je gewoon niet tot een gesprek, het maakt niks uit of je om 9 uur of om 16 uur belt ze zijn altijd overbezet

Via hun site zou je middels een contactformulier een klacht kunnen indienen, maar dan moet ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, geen idee wat, heb me destijds kunnen melden middels email en aankoopbon en daar kwam die garantie uit, heb me nooit geregistreerd, het rare is dat ik eerst via hun contactformulier een klacht moet voorleggen alvorens ik een geschil kan openen.

Hoe nu verder want ik kom er niet meer uit

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 09:08
door juliomariner
U hebt het ding bij Coolblue besteld dus moet u daar zijn voor garantie. Met Karcher heeft u niets te maken.
Voor garantie moet u zich altijd bij de verkoper melden niet bij de fabrikant.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 09:44
door Moneyman
juliomariner schreef:
18 apr 2024 09:08
U hebt het ding bij Coolblue besteld dus moet u daar zijn voor garantie. Met Karcher heeft u niets te maken.
Voor garantie moet u zich altijd bij de verkoper melden niet bij de fabrikant.
Aangezien dat ding vier jaar oud is en TS zich blijkbaar beroept op fabrieksgarantie, is hij bij Karcher wel degelijk aan het goede adres. Alleen als hij een beroep zou willen doen op nonconformiteit, moet hij bij CoolBlue zijn.

@TS: als je nou gewoon een nieuw account aanmaakt, dan heb je daarmee toch je inloggegevens om vervolgens een klacht in te dienen?

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 10:00
door riddert
@marc, een nieuw o-ringetje doet wonderen mbt de lekkage.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 10:19
door juliomariner
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 10:38
door Moneyman
juliomariner schreef:
18 apr 2024 10:19
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 11:11
door juliomariner
Moneyman schreef:
18 apr 2024 10:38
juliomariner schreef:
18 apr 2024 10:19
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.
Waarom ligt dat voor de hand. Er zijn genoeg leveranciers die extra garantie aanbieden buiten de fabrikant om.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 11:13
door Moneyman
Simpel: omdat het meestal de fabrikanten zijn die met certificaten (vaak na registratie) werken.

Maar goed, het ging er natuurlijk mat name om dat jij schreef dat je altijd bij de verkoper moet zijn, en dat is gewoon een fout advies.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 11:55
door Speedy123
juliomariner schreef:
18 apr 2024 11:11
Moneyman schreef:
18 apr 2024 10:38
juliomariner schreef:
18 apr 2024 10:19
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Gezien het garantiecertificaat en het gegeven dat het ding vier jaar oud is, ligt fabrieksgarantie meer voor de hand. Jij schreef dat je je altijd moet melden bij de verkoper, en dat is sowieso onjuist.
Waarom ligt dat voor de hand. Er zijn genoeg leveranciers die extra garantie aanbieden buiten de fabrikant om.
Karcher biedt al jaren extra garantie op de Karcher K7. Na registratie bij Karcher ontvang je een certificaat die je vijf jaar fabrieksgarantie geeft.

https://www.kaercher.com/nl/home-garden ... igers.html

Deze actie gaat buiten Coolblue om.

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 18 apr 2024 22:03
door marc1766
juliomariner schreef:
18 apr 2024 10:19
@MM, dat ligt eraan wie die 4 jaar garantie heeft gegeven Karcher of CB
Karcher heeft die 5 jaar garantie gegeven

Re: Karcher K7 Premium Full Control Plus Home

Geplaatst: 19 apr 2024 08:08
door Een Wiskunde Student
marc1766 schreef:
18 apr 2024 09:00
Een mooi garantiecertificaat erbij gekregen waardoor ik garantie heb tot 17-11-2025,

Via hun site zou je middels een contactformulier een klacht kunnen indienen, maar dan moet ik ineens een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren,

Hoe nu verder want ik kom er niet meer uit
Dit garantiecerticaat zal ongetwiijfeld door Karcher verstrekt zijn, en om dit te ontvangen heb je destijds het toestel moeten registreren via een gebruikersnaam/wachtwoord.

Kijk eens of je die gegevens kan terugvinden