LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betrouwbaar thuiswerk gezocht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ellie13

betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door ellie13 »

:D ik zoek betrouwbaar thuiswerk inpakken of zo

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

ik raad je aan om de andere topic te lezen over thuiswerk dan kom
je er achter dat er geen betrouwbaar thuiswerk is.ga ook niet bellen en teken niks want dat kost alleen maar geld.
gewoon informeren bij een uitzendburo die hebben ook wel eens
thuiswerk aan te bieden.

stefan33

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door stefan33 »

www.degrootdesign.nl

ansichtkaarten inpakken als thuiswerk

richard24
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 feb 2005 16:53

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door richard24 »

Beste Ellie kijk eens op www.ministerieszw.nl En de link van Stefan is gewoon een e-card betaal site!!!!!!!!!!!!! Pas op met die advertenties Ellie vaak kosten je veel geld. Je moet minimaal een contract voor een jaar tekenen, iedere maand een bepaald bedrag betalen. en de telefoonkosten zijn 80ct per minuut. En dan nog de vraag of je wel werk krijgt!!!!!!!!!!!! Geen werk wel betalen. En jij moet hun bellen en dat kan aardig oplopen. Nou veel succes verder. Groetjes Richard

grace de vos

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door grace de vos »

Ik heb op de site van probeernu.nl een aanbod gezien voor thuiswerk dmv schrijfopdrachten, handmatig, voor opdrdachtgevers.
Ik heb zelf een goed handschrift en doe weleens meer opdrachtjes voor mensen en was dus wel geinteresseerd.
Is er iemand die ervaring heeft met die site, en is dat wel zuivere koffie?
hartelijke groet,
grace

richard24
Berichten: 20
Lid geworden op: 01 feb 2005 16:53

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door richard24 »

Ik ben ff op de site geweest en ik vind het hetzelfde als de rest die advertentie. Eerst flink betalen en dan maar kijken of je echt werk krijgt!!!!!!!!!!!!!!!! En volgens mij zitten alle soorten letter typen al in de computer. En dan nog 19 euro betalen om het om te zetten (normaal 68 euro)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou sorry Grace maar ik denk toch sterk aan een soort oplichting. Als je alles bij elkaar optelt kom je al gauw rond de 80 a 85 euro uit en heb je nog geen werk. Groetjes Richard

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

zoals ik in mijn eerste topic al opmerkte als er betaald moet
worden om thuiswerk te krijgen meteen afhaken.
er is gewoon geen thuiswerk geloof me maar.
of je moet op kinderen willen passen.

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

Grace, even op google kijken levert meestal voldoende informatie op over dit soort sites. Wanneer het al vrijwel bovenaan staat dat er oplichting in het spel is, ga er dan maar vanuit dat dit zo is.

Wanneer iemand het goed met je voor heeft, en je echt aan een baan wil helpen, dan vraagt die daar simpel gezegd, geen geld voor. Wanneer ze dat wel doen: jammer, dan is er sprake van een bakje zeer onzuivere koffie.

grace de vos

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door grace de vos »

Kan jij zo vriendelijk zijn om uit te leggen wat een google is?

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is een zoekmachine op je pc. Typ bovenaan het emailadres in en voila! Typ in WAT je zoekt. Kiezen maar!
www.google.com
Graag gedaan!

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

er zijn bedrijfjes die sms diensten aanbieden. (sex sms sturen)ook daar moet je de betrouwbare tussen zien te vinden, maar dat kun je thuis doen. Dan moet je wel tegen de berichten kunnen die toch behoorlijk goor zijn.
Maar het is wel makklijk verdienen en vanachter je pc zelf de werktijden bepalen.

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

ja maar ken jij der eentje die betrouwbaar is?

gr

Gast

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door Gast »

Kan Radar niet eens aandacht besteden aan dit soort louche bedrijven??
Er staat hier elke week een advertentie van een bedrijf 0900-9999911 en 0.80c per minuut

Ik heb dus gebeld en het meeste uiteenlopende qua werk en uren opgegeven
Maar inderdaad ook niks
Het enige thuiswerk wat er is zijn de dames die je te woord staan en je o zo graag met hun babbel willen verblijden
inmiddels is er ook en email maar daar staat iets zeer onlogisch bij
nl
Foto's van de vacatures per email [email protected]

beetje vaag want ik heb geen foto's te versturen en ik ben dus ook benieuwd of zij dat wel kunnen laten zien al zijn het hoogwaarschijnlijk acteurs die daar zitten

kom Radar laat de mensen niet langer zoeken naar thuiswekburo's die slecht zijn maar nu ook eens naar gerenomeerde

arend03

Re: betrouwbaar thuiswerk gezocht

Ongelezen bericht door arend03 »

kijk elders op dit forum onder thuiswerk etc. nooit je adres of e-mail opgeven en nooit geld betalen, allemaal oplichters heb zelf te maken gehad met fa. A.T. te W. degenen die er ook in getrapt zijn weten wel wie ik bedoel, maar heb nooit iets betaald en zal dat ook nooit doen.

Gesloten