LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Emiel

Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door Emiel »

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen die op de zwarte markt een telefoon wil aanschaffen. Je bent daar "mijn vriend" en ze hebben voor jou hele mooie telefoon voor mooi prijsje.
Ik ben er in getrapt, koop een panasonic imode toestel nieuw in doos. kost me 340 euro. Na 6 dagen doet ie niks meer. Dus ik terug met de telefoon want ik had een bon en een jaar garantie volgens de verkoper. Nou mooi niet de man zei"Dat niet onze bonnetjes zijn, jij die telefoon niet hier gekocht." Als je vervolgens wat kwaad begint te worden heb je de hele familie mohammed op de dak. En word je bijna de stand uitgeschopt want van garantieafhandeling hebben ze nog nooit gehoord.
Mijn advies koop geen dure elektronica op de bazaar in beverwijk want als er wat mee is hoef je daar iet terug te komen!


Robin

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door Robin »

Als je naar een "goede" telefoonzaak gaat die ook panasonic verkoopt kun je waarschijnlijk gewoon het toestel op laten sturen voor garantie.
Ik heb ruim een jaar geleden een toestel via GSMWEB.NL gekocht, naar 1 jaar en 2 weken ging het toestel kapot en het bedrijf wilde er niets aan doen.
Bij een bedrijf bij mij in de buurt heb ik navraag gedaan hoe dit mogelijk was en zij hebben voor mij via het serie nummer vd telefoon nagekeken of er nog garantie op zat. dit was het geval en het toestel is nu opgestuurd voor reperatie.

thelady

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door thelady »

Ons is een vergelijkend iets overkomen, maar........wij hebben het kunnen oplossen door er de marktmeester bij te halen :lol: Ook ons werd verteld dat w het niet bij hem hadden gekocht...maar omdat we de bon hadden konden er stappen worden ondernomen. Op de bon staat nl het standnummer!!!Dat weten wij niet, maar de marktmeester wel!!!!!De zaak liep zo hoog op, dat de handelaar kon vertrekken als de zaak niet werd geregeld, hij koos dus eieren voor zijn geld. :P ! ding heb ik wel gellerd, je kan vcan alles kopen op beverwijk, als het maar niet electrisch of electronisch is :idea: Daarvoor kun je inderdaad beter naar een vaste winkel.

areynier

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door areynier »

ik zelf heb een telefoon aangeschaft op de bazaar met inruil van een mooie nec21i met imode in doos en alles erop en aan nu ben ik zaterdag gekocht met een kaartje met het bedrag zijn stand nummer enz na het thuis komen geprobeerd met imode te beginnen en geheel geen imode diensten ondersteunend met dat toestel S55 na de volgende dag weer naar die bazaar te gaan om verhaal te halen beginnen ze met je mot vroeger komen dan hadden wel wat kennen doen kom maar na 6uur terug we zien wel wij naar het marktkantoor dit uit te leggen ik met die markt meneer om in deze zaak te bemiddelen alleen maar grote monden en alles was niet waar ik heb niet gezegd dat het imode ondersteunend toestel mot zijn gek he die stands daar zijn niet officeel geregisteerd dit kloten maar wat aan koop nooit bij geen een goed geloven allertoon daar een mobiel telefoon ik ben nu ook mijn nec21i kwijt en met geen garantie op mij S55 weg gestuurd met 200 euro minder en bedreigd waar de markt wezen bij staat dus je ben gewaarschuwt!!

opnaaier
Berichten: 105
Lid geworden op: 25 okt 2003 16:24

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door opnaaier »

weet je waar dit soort markten heel leuk voor zijn? Voor het proberen en kopen van exotische etenswaren. Of het kopen van dingen waaraan je met goed onderzoeken kunt vaststellen of ze heel zijn. en een cd tje voor een paar euro. Feitelijk net als welke jaarmarkt dan dan ook in Nederland. Maar electronica en andere zaken die gebreken kunnen hebben die je pas kunt vaststellen als je die thuis in gebruik neemt, moet je op zo'n markt nooit kopen. Heel vaak zijn het restpartijen waarbij het niet valt uit te sluiten dat er iets mee aan de hand is. Een lage prijs komt niet alleen tot stand omdat de verkoper lage kosten heeft. Een lage inkoopprijs is meestal de voornaamste reden. En zo'n marktkoopman koopt nooit zo'n grote volumes in als bijvoorbeeld de Media Markt. Als de marktkoopman dus al goedkoop inkoopt, zit er een vlekje aan of meestal in.

mako

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door mako »

Moeilijk hé, interpunctie... Ik sta af en toe verbaasd over de flauwekul die hier gespuid wordt (ja, gespuid is echt met een d op het eind). :?

Gast

Re: Nieuwe telefoons op de zwarte markt in Beverwijk

Ongelezen bericht door Gast »

zoals jouw berichtje mako?

een ieder heeft recht op het 'spuien' van zijn eigen mening, als je dat flauwekul vindt, moet je niet reageren.

Gesloten