Pagina 1 van 1

Hoogenboezem drama!!!

Geplaatst: 26 sep 2005 19:29
door hilly7
Heb een tafel met 4 stoelen gekocht bij Hoogenboezem meubelen. na 8 weken gebeld en men kon de tafel niet meer leveren. Ivm slechte staat vanuit de fabriek. Kon wel een andere tafel uitkiezen met andere afmeting of een showroommodel. Wou ik niet en gezien de tafel en de stoelen bij elkaar passen een brief gestuurd voor de oveerenkomst te annuleren.
Na 2 weken ben ik gebeld, dat ze de tafel alsnog konden leveren. Bij bezorging was de tafel zo slecht dat ik deze niet heb geaccepteerd. Na vele telefoontjes en ergenissen verder heb ik nog steeds niks. Tafel was volgens zeggen hersteld en weer opnieuw laten bezorgen. Was het daarna niet mee eens. Bij bezorging hadden ze de stoelen niet bij zich. Ben bereid om de stoelen af te nemen. Met de tafel heb ik het helemaal gehad.Moet ik ze alsnog de tafel laten leveren. Ben terug geweest naar de winkel of ik eventueel een andere tafel kan uitzoeken. Is volgens de winkel geen probleem. Zouden het doorgeven aan het hoofdkantoor en ik zou worden teruggebeld. Het hoofdkantoor belt maar niet terug. Heb wel een aanbetaling gedaan van 300,--. Wat kan ik nog doen?? Het ligt niet aan de winkel. Alleen kunnen zij niks doen zoalng het Hoofkantoor niet meewerkt.

Re: Hoogenboezem drama!!!

Geplaatst: 27 sep 2005 02:20
door Wheeler
Kijkt u eens bij het volgende adres, wellicht dat u hier verder kunt komen.

http://www.geschillencommissie.nl/

Succes.

Re: Hoogenboezem drama!!!

Geplaatst: 27 sep 2005 06:39
door 16again
Om de koop te ontbinden heb je de geschillencommissie niet nodig.
Volgens de voorwaarden kan je de overeenkomst kosteloos ontbinden zodra de levertijd met meer dan een maand overschreden wordt.