LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Even terug lezen..

MMBK
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2010 19:40

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door MMBK »

Laat ik dat ook gedaan hebben....!!

Zou graag willen weten of iedereen, die toendertijd de hopkorrels gebruikte, er nog steeds tevreden over is..

tinywiny
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2010 01:13

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinywiny »

ik heb een jaar geleden breast gro pilletjes gebruikt, t voelde voller, maar werd niet groot qua omvang. wel had ik dus 'melk' t spoot er gewoon uit. ben er natuurlijk meegestopt, maar had nog 'melk'. het is nu alweer 1 jaar geleden. had het 6 maanden lang gebruikt. maar zoals ik over die hop lees, zou ik die maar gaan proberen. maar vraag me echt af als zulke producten nou altijd 'werken'? zou graag wat grotere borsten willen, maar ik zie wel. maar hoelang moet je die hopkorreltjes slikken dan, voordat je verandering ziet?

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Het consumentenprogramma KASSA deed onderzoek

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... s/speel/1/

Effebezigom
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2010 11:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Effebezigom »

Misschien late reactie maar wil het toch toevoegen...
Weken, maanden heb ik op forums gelezen wat nu werkelijk het beste resultaat geeft om een 'natuurlijke borstvergroting' te krijgen.
Het is heel "aanlokkelijk" als je positieve resultaten leest van andere vrouwen, je denkt dan: Hmmz misschien werkt dat ook bij mij.
Ik val in de juiste categorie, ik heb een volle 80c gehad en nu 75b/ 80a (ligt net aan welk merk BH ik draag).
Inmiddels heb ik 'Breast gro' tabletten overgenomen van een vrouw die ermee gestopt is, ik slik ze nu 2 weken...mijn bevindingen:
- Sinds ik ze slik vind mijn partner mij niet te 'genieten'.
- Rare eczeem bultjes (handen, elleboog enz) normaal geen last van.
- Nu al 3 kilo aangekomen (krijg ook meer hongergevoel die ik hardnekkig tegen probeer te houden en anders gezonde keuze maak door sla met tomaat te eten).
- Totale borstomvang 4 cm gegroeid
Eerlijk gezegd...merk je weinig van de cm alleen dat je bh wat voller zit.

Wel heb ik besloten om de pillenreeks af te maken (ik heb nog voor 2 weken) en alsnog te meten...kijken of bijv. mijn lichaam gewend is enof ik nog kilo's aankom.
Ik ben me er ook van bewust dat als ik dadelijk die kilo's eraf probeer te krijgen ook mijn borstvolume gaat afnemen.
Dan zeg ik op mijn beurt als je de extra kilo's niet erg vind...ga voor die centen lekker 'vettig' van uiteten...
Of drink wat lekker bier daar kom je ook van aan en zit ook gelijkwaardige ingredienten in...en je word niet 'chagerijnig'

Ik ben toch blij dat ik het geprobeerd heb, ik weet wat het nu inhoud en kan erover meepraten.
Ik vind wel dat ieder persoonlijk het recht heeft om te kiezen wat ze willen (proberen of niet) de een neemt liever een risico, de ander blijft zijn hele leven lang twijfelen en weer een ander...weet het altijd beter...

You don't know untill you try! And find out for yourself... :wink:

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Eigenaardig toch die borstenobsessie van vrouwen tegenwoordig.
Allemaal veroorzaakt door plastisch chirurgen en fabrikanten van dit soort rommel.
Wees blij dat je je borsten nog hebt. Er zijn genoeg vrouwen die ze moeten missen door borstkanker. Speel niet met je gezondheid door deze of andere troep te slikken. En waarvoor? Voor een maatje meer?Hangt daar je hele levensgeluk van af? Nee toch??
O ja, mocht je siliconen overwegen, bedenkt dan wel dat die geen röntgenstralen doorlaten. Het is maar dat je het weet als je later aan het bevolkingsonderzoek wilt deelnemen.
En dan nog dit : http://www.absolutelysafe.com
http://www.meldpuntklachtensiliconen.nl
Laatst gewijzigd door Meno op 06 apr 2012 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Jolen »

Zucht.... wat een onderwerp..... Mag ik de heren en dames er even op wijzen dat borsten in eerste instantie zijn bedoeld om babies mee te voeden? en wat dat betreft maakt de grootte echt niet uit. Maak je niet druk en wees blij als je gezond bent.

beverrrrr
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2013 17:19

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door beverrrrr »

tijdje niet gereageerd hier.. ik hoop dat het wee wat levender word.
ik heb vandaag mijn bestelling binnengekregen, 5 x 100 gram hallertau perle, hopkorrels.
ik heb een tijd geleden de hop van vitalo geslikt, te koop bij de tuinen.
deze leken al wat te werken, mn borsten groeiden al wat meer, alleen had ik geen zin om steeds 8euro te betalen voor die paar capsules dus nu probeer ik het op deze manier.
ik ga mijn borstomvang bijhouden, en laten weten of het werkt :)
ik hoop het zo!!!!!

Gesloten