LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] perfect draft

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
PATS!
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2006 21:57

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door PATS! »

Heb de perfect draft nu bijna een jaar, gekocht in Belgie.
Wat een waardeloos apparaat is dat zeg !!
Elke keer hetzelfde probleem, hij blijft maar pompen is inmiddels al 3x teruggeweest voor hetzelfde probleem!
Mijn advies: NIET KOPEN !!! WAARDELOOS APPARAAT !!! :evil:

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Atmoz »

De Perfect Draft heeft bij mij ook wat keuren. Ik heb er tot nu toe alleen maar Jupiler vaatjes in gedaan. 9 v/d 10 vaatjes die ik koop lekken. Er komt wel bier uit (gewoon uit de tapkraan zoals het hoord) maar hij moet blijven pompen (constant dat irritante geluid). Dit komt omdat de vaten zelf lekken. Als je snel een vat uit de Perfect Draft haalt dan hoor (en soms zie) je hem nog sissen. De bovenkant van zo'n vat wordt er in de fabriek op geperst. Dit zal dan wel niet goed gebeuren waardoor ze kunnen gaan lekken. Het ligt dus NIET aan de Perfect Draft, maar WEL aan de vaatjes. Sinds ik zoveel problemen ermee heb koop ik dus ook geen vaten meer. De Perfect Draft (mooi ding trouwens!!) staat d'r maar wat stof te happen. Vandaar dat ik hem ook ga verkopen binnenkort. Voorheen heb ik een Beertender gehad, maar omdat hier alleen 4 liter vaten in kunnen heb ik deze ook weggedaan. Voor mij dus even geen thuistap meer. Dan maar lekker warme chocomel drinken 's avonds, i.p.v. bier 8)

Groet,

Atmoz

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 22 Nov 2006 13:53 door Atmoz

De Perfect Draft (mooi ding trouwens!!) staat d'r maar wat stof te happen. Vandaar dat ik hem ook ga verkopen binnenkort.

Moetjeervoorhebben
Wilhemwelhebbenvooreenzachtprijsje :D [/b]

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Velen weten het misschien niet meer, maar de supermarkten en slijterijen verkopen ook nog gewoon kratjes bier. Je legt gewoon een paar flesjes koud, dop eraf en genieten maar! Geen gemier met lekkende vaatjes of kapotte pompen, gewoon een simpel flesje lekker bier! :D :D

(bespaart nog een hoop aan energiekosten ook, om zo'n bierinstallatie koel te houden)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Nov 2006 14:06 door Martin1976


--------------------------------------------------------------------------------

Velen weten het misschien niet meer, maar de supermarkten en slijterijen verkopen ook nog gewoon kratjes bier. Je legt gewoon een paar flesjes koud, dop eraf en genieten maar! Geen gemier met lekkende vaatjes of kapotte pompen, gewoon een simpel flesje lekker bier!

(bespaart nog een hoop aan energiekosten ook, om zo'n bierinstallatie koel te houden)

De meeste weten het wel hoor Martin.Flesje bier is ook
goedkoper maar mijn tappie uit de tender vind ik toch
lekkerder.Als ik dus veel bezoek krijg moeten ze gewoon
mee betalen voor een tappie of anders een gratis flessie.
Toch willen ze allemaal een tappie. Hoef ook niet de bierinstalatie
koel te houden hoor alleen het fustje.Staat er ook niet steeds
in hoor bij geen gebruik gewoon in de koelkast.Hij moet
alleen binnen drie weken leeg zijn en dat is no problem :wink:

Chrisje1
Berichten: 34
Lid geworden op: 11 jun 2005 15:09

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Chrisje1 »

Er zijn volgens mij site's op internet te vinden om deze fustjes na te vullen met gewoon flesse bier!,

M.a.w. fustje omspoelen en een aantal flesjes bier in het fustje gieten tot deze vol is!,

Het fustje in de koelkast lekker laten afkoelen en dan in de Perfect Draft, of Beertender!,

We blijven Hollanders!, :wink:

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Martin1976 »

O dat is natuurlijk ook heel handig Bot321! ik ging van de veronderstelling uit dat je je Draft de hele tijd aan moest laten staan om het vaatje koel te houden, maar die kun je natuurlijk ook gewoon in de koelkast zetten, niet aan gedacht.

Maar je hebt gelijk, als ik heel eerlijk ben vind ik een getapt biertje uit z'n biermachine ook lekkerder dan uit een flesje, heb het 1 keer bij iemand op en dat smaakte me goed! :D

'k krijg helaas m'n vrouw niet overtuigd om er eentje te kopen dus 'k houd het nog even op m'n flesjes. Maar zelf je biertjes tappen thuis heeft wel wat!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Nov 2006 22:09 door Chrisje1


--------------------------------------------------------------------------------

Er zijn volgens mij site's op internet te vinden om deze fustjes na te vullen met gewoon flesse bier!,

M.a.w. fustje omspoelen en een aantal flesjes bier in het fustje gieten tot deze vol is!,

Het fustje in de koelkast lekker laten afkoelen en dan in de Perfect Draft, of Beertender!,

We blijven Hollanders!,
Heb ik ook gedaan hoor maar je krijgt er
hooguit 2½ liter in en is ook niet zo lekker.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 24 Nov 2006 08:24 door Martin1976


'k krijg helaas m'n vrouw niet overtuigd om er eentje te kopen dus 'k houd het nog even op m'n flesjes. Maar zelf je biertjes tappen thuis heeft wel wat
!

Tip voor je Martin 1976.
Gewoon zeggen dat je een beertender te koop weet
met een gratis wasmachine er bij.Kost wel 900 euro
maar misschien trapt je vrouw er in. :wink:

Atmoz
Berichten: 107
Lid geworden op: 21 nov 2006 10:11

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Atmoz »

Heb ik ook gedaan hoor maar je krijgt er
hooguit 2½ liter in en is ook niet zo lekker.
Dan moet je die zak die erin zit ook eruit halen. dan gaat d'r nog meer in dan de standaard vaten 8) Is alleen niet echt hygiënisch. Maargoed, zo'n vatje is meestal toch binnen 2 dagen (do/vr of vr/za) weer leeg...


'k krijg helaas m'n vrouw niet overtuigd om er eentje te kopen dus 'k houd het nog even op m'n flesjes. Maar zelf je biertjes tappen thuis heeft wel wat!
Gewoon kopen en zeggen dat'ie gratis was bij een pakje boter ofzo. D'r moet toch wel een oplossing te vinden zijn lijkt me. Als je het graag wilt, wie is je partner dan om nee te zeggen? Succes ermee :D

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: perfect draft

Ongelezen bericht door Martin1976 »

:lol: :lol:
Tip voor je Martin 1976.
Gewoon zeggen dat je een beertender te koop weet
met een gratis wasmachine er bij.Kost wel 900 euro
maar misschien trapt je vrouw er in.
ik kan het eens proberen, onze huidige wasmachine doet het nog maar misschien kan ik dat ook wel even regelen :D

(en dat alles voor een Beertender)

Gesloten