LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik-fit Hoogeveen

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Ronald.

Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Ronald. »

De auto is een grote investering.Van de oudste Lada tot de nieuwste Mercedes,je hebt er vaak lang voor moeten werken en sparen.Het is dan ook wel zo prettig als je garage,zowel jouw,als zeker je auto met alle respect behandeld.Ik heb ook wel eens minder goede ervaringen gehoord over kwikfit,maar probeer toch eens een keertje de nieuwe vestiging van hun in Hoogeveen,je krijgt er een goed en duidelijk advies...je wordt serieus genomen!Een prijsvergelijking is een goede zaak,maar respect voor mijn auto en een goede behandeling vindt ik minstens zo belangrijk.

slaats

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door slaats »

up

Eerlijk delen

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Eerlijk delen »

Ja, de Lada rijder heeft moeten sparen; de mercedes rijder heeft alleen maar moeten graaien!!!!!!!

Gast

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Gast »

Dwaas!
Waarom zou een merc.rijder ook niet voor zijn wagen gespaard hebben?

Heeft trouwens niks specifieks met banden te maken

graaier

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door graaier »

omdat ze alleen maar graaien en niet sparen, kun je soms niet lezen.

Gast

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Gast »

Nee!
ik heb het veel te druk met het bij elkaar graaien van me poen voor mijn nieuwe mercedes Eikel :twisted:

Highway

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Highway »

mensen die zo'n auto niet kunnen betalen zijn nu eenmaal vaak jaloers op mensen die dat wel kunnen, de oude heer van mij heeft er ook 1, maar die staat al 30 jaar lang om 05.00h op, en is pas om 18.00h thuis uit zijn werk. Dat heeft niets met graaien te maken. Voor een consumenten website zijn sommige bezoekers toch wel erg bevooroordeeld hier. De kinderen zijn nu het huis uit, het huis zo goed als afbetaald en daar heeft hij zich het schompes voor gewerkt. Mag hij er nu een beetje van genieten op zijn 55e ?

don't feed the troll's

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door don't feed the troll's »

Die graaier is gewoon aan't trollen
niet meer op reageren!

Gast

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Gast »

kwik fit goed in prijzen??voor de consument niet,ff terug naar 2001,net voor de euro.
Olie verversen(5 liter olie) plus filtertje vervangen,fl 35.00.
2004 hetzelfde verhaal,45.00 euro,een liter olie 10 euro.
Dit verhaal geldt ook voor de banden,errug duur,dus zoals zovaak eerst
zoeken naar aanbiedingen,het kan echt stukken goedkoper.

AndreDeWit
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door AndreDeWit »

Hallo wil geen reclame maken maar ben deze site tegen gekomen, en zie dat sommige bandenmaatjes aantrekkelijk zijn.
probeer eens www.autobandenmarkt.nl kan je meteen met andere garages vergelijken.

Mvg,

Andre

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door GMKX »

Klopt. Goeie lui bij kwikfit in Hoogeveen.

GMKX
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 okt 2004 13:38

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door GMKX »

autobandenmarkt.nl?!?!?
Je komt bij de grootste louche ballentent in de omgeving uit!
Ook behoorlijk omslachtig. Nee, dat nooit meer

Joost en Co

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Joost en Co »

Niks louche tent. Banden tegen scherpe prijzen, dat is het. En je hoeft niet gebruik te maken van hun netwerk aan garages. Maar ja, sommige mensen willen voor niets op de eerste rij zitten. :shock:
Die oen over het graaien had eens een opleiding moeten volgen want dan zou hij tenminste weten dat 99% van de mensen in Nederland hard moeten werken voor hun geld. Niet dat het zonder opleiding niet gaat maar in dit geval is het zelfs de vraag of een opleiding had geholpen. :D

Peter de lang

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door Peter de lang »

Kwit-fit heeft vaak aantrekkelijke acties, maar dit zijn vaak oude type banden, of niet de juiste die binnen de actie vallen.
Niet om ze af te kraken, maar kijk eens bij Automat in Hoogeveen.
Scherp geprijst, en goede service.

spoortje
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2005 22:09

Re: Kwik-fit Hoogeveen

Ongelezen bericht door spoortje »

als je gatt rekenen ben je duurder uit bij kwikfit
denk eens de prijs waar ze me adverteren is zonder balanceren en ventielen en bij euromasters en profiel tyre cente is dat niet de prijzen die hun hanteren is incl balanceren en ventielen dus ben daar goedkoper uit watnt balanceren per wiel kost toch 10 euro dus tel uit je winst

spoorje

Gesloten