LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Woonnet Rijnmond

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
anais
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2009 20:47

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door anais »

ik sluit mij ook helemaal aan bij iedereen die hier een klacht heeft over woonnet rijnmond zelf ondervindt ik ook zelfde problemen met het inloggen
op de site kan ik niet komen en mijn gegevens inzien of veranderen ook al helemaal niet
na met ze gebeld te hebben hebben zij mij een wachtwoord toegemaild ook dit blijkt niet te werken als ik me daarmee inlog ik wordt dan weer gevraagd om een activeringscode in te toetsen maar deze heb ik ook nooit ontvangen :x bij info kijken heeft ook geen zin omdat ze je doorverwijzen naar hun instellingen ja krijg de ..... als je niet ingelogt ben kan je ook niet bij je instellingen komen....ecjht om gek van te worden en heel frustrerend :twisted: :twisted:
ik ben 6 jaar verder sinds ik ingeschreven sta 24 jaar en nog steeds geen woning

de oudere site was dan maar veel beter als de site van nu
ik zal ze maandag weer bellen en heel boos ook anders een klacht indienen bij deze sukkels hier moet echt iets aan gedaan worden belachelijk dat dit anno 2009 en nog wel in nederland zo gebeurt omdat tegenwoordig alles per computer gaat

karina123
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2009 19:25

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door karina123 »

Elke week wacht je netjes het krantje af, ga je bladeren.. zie je de geschikte 4 kamerwoning en dan reageer je..
Want je dochter heeft een kamertje van 5 vierkante meter zonder verwarming waardoor ze altijd met een open raam in de winter moet slapen,omdat ze anders stikt door te weinig zuurstof.

Dan krijg je te horen dat de flat gesloopt zal worden, wat logisch is want ze proberen de wijk te veranderen, het is namelijk te multicultureel geworden en gaat het lijken op het vroegere Hoogvliet.
Alle daagse activiteiten zoals een afrekening bij de overburen, een zwerfer die zelf in de flat woont maar tog liever voor de kelderbox gaat slapen.Zijn sleutels wel eens vergeet, waardoor hij maar het raam van de buitendeur kapot slaat om naar binnen te komen. Dat we vervolgens van een feestje thuis komen en we door de met bloed doordrenkte portiek moetten lopen met kninkkende knieen en met vuisten gebalt naar boven lopen. En dit is nog maar een tipje van de sluier!

Zal ik eens wat vertellen.. het maakt geen zak uit na 11,5 jaar reageren bij Woonnet Rijnmond krijg je tog geen woning.
Hoelang je ook ingeschreven staat,hoe vaak je ook op een lot woning reageert. Het blijft 1 groot misterie. Wat we wel weten: woonnet rijnmond word schatrijk door corruptie, afgewezen urgenties en inschrijfkosten.
Dit is mijn conclusie en ervaring.

sjonnie_
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 14:29

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door sjonnie_ »

Het vage is nog... dat er geen aanspreekpunt is voor klachten.

op de website.

Woonnet Rijnmond is een organisatie waarbinnen de woningcorporaties samenwerken bij het verhuren van de woningen

geen e-mail adres waar je je klachten kan neerleggen bijvoorbeeld [email protected] ofzo zoek maar op google je vind niks http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1 ... eken&meta=

Dan moet je naar je woningstichting gaan die er ook niks van weet.....!!! :( :(

Vandaag kan je weer reageren.. dan ge je direct naar de site.. en je kan weer niet inloggen. vandaag om 1 uur niet. 4 uur niet. en nu net 8 uur weer niet.

ik vertrouw de website niet.. en ze doen maar wat..

Afgelopen week weer... je staat op 40 en opeens sta je 60 in een paar uur tijd..??

worden de gegevens wel goed verwerkt ik vertrouw het echt niet.

Pim Janse
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jan 2009 22:35

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door Pim Janse »

Heeft u een klacht over de woningtoewijzing? Bijvoorbeeld omdat een woning niet aan u maar een ander is toegewezen, terwijl u denkt dat u er meer recht op heeft? In Albrandswaard, Barendrecht, Capelle aan den IJssel, Maasluis, Rotterdam, Schiedam en Vlaardingen kunt u met uw klacht terecht bij de Regionale Geschillencommissie Woonruimteverdeling Rijnmond. De commissie neemt klachten over de woningtoewijzing in deze zeven gemeenten in behandeling. Klachten over de regels of het beleid van de woningverdeling behandelt de commissie niet. Voor geschillen over woningtoewijzing kunt u zich richten tot:
Regionale Geschillencommissie Woonruimteverdeling Rijnmond, Postbus 490, 3000 AL ROTTERDAM
Laatst gewijzigd door Pim Janse op 10 feb 2009 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

VrouweJustitia
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2009 23:15

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door VrouweJustitia »

Met veel herkenning lees ik de reacties die hier op het forum geplaatst zijn. Het valt mij op dat de Nieuwe Unie meer dan eens genoemd wordt. Het is zo dat medewerkers van de Nieuwe Unie met name woningen in Prinsenland 'onderhands'vergeven aan familie/ vrienden. In mijn netwerk ken ik twee personen die een woning hebben gekregen via iemand die werkt bij de Nieuwe Unie. Ook weet dat één medewerker een woning voor zijn dochter en voor zijn zoon in Prinsenland heeft geregeld terwijl zij hier volgens de regels geen recht op hebben. Helaas gebeurt hier nog niks aan...........En zo zijn er verhalen te overvloed op te noemen.Dat van die 1500,- die je aan personen kan geven die werken bij woonnet rijnmond zijn verhalen die ik ook heb gehoord.

Ik denk dat als hier een echt goed onderzoek naar komt er heel wat boven tafel komt. Maar wie start dit onderzoek. Misschien onze nieuwe burgemeester. ...

Ik wil 1500,- geven voor een woning. Dan maar niet op vakantie. Dit is natuurlijk onzin....Ik hoop dat er mensen reageren

YoHar
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2009 17:08

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door YoHar »

Ik heb al wel een stuk of 10 keer geprobeerd in te loggen met mijn woonpasnummer en wachtwoord en steeds zegt hij je krijgt een email maar die email heb ik inmiddels 1 uur later nog niet ontvangen. Hoe kan dat

VrouweJustitia
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2009 23:15

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door VrouweJustitia »

Beste Yohar, je kan ook contact opnemen met de cooperatie die de woning verhuurd zij kunnen dan voor jou reageren(houd je pasnummer bij de hand). Bij problemen met de website kunnen zij eigenlijk ook niet anders. Eventueel kun je de woonbon uit de krant knippen.

Het is waardeloos :cry: Ik probeer ook alweer een paar dagen te reageren maar of ik kom op een hele andere site terwijl ik het adres www.woonnet-rijnmond.nl duidelijk juist spel, of ik kom helemaal niet op de site..

Ongeloofjk dat ook commissies en het college van b&w geen actie hiertegen ondernemen terwijl hier tig klachtbrieven over zijn ontvangen.

Ik wil een actiegroep oprichten.
Wie doet mee?? Misschien kan radar wat voor ons betekenen want woonnet rijnmond stinkt er kloppen daar dingen duidelijk niet..

meezje
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2009 14:16

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door meezje »

Beste allemaal,

Na lang nagedacht te hebben heb ik besloten om ook mijn klacht over woonnet-rijnmond hier neer te zetten. Ik ben nu 6 jaar woonachtig op het adres waar ik nu woon en 2 kinderen verder. Wat is het probleem... ik ben nu ook al 6 jaar aan het reageren op een andere woning en heb niet een keer een aanbod gekregen en sta nog steeds boven de 200. Dit kan volgens mij niet kloppen als ik de verandwoording gegevens na kijk.. daarbij heb ik van een collega in den haag vernomen dat haar vriend ( woonachtig in den haag -en getogen in den haag , dus nooit in rottedam gewoond heeft ) binnen 2 weken een leuke eensgezinswoning heeft gekregen met een gigantische tuin in kralingen :evil: en dan heb ik het niet over anti kraak.. en zo ken ik meer verhalen, een kennis van mij die nota bene net 18 is geworden heeft een leuke en ruime eensgezinswoning gekregen in de deelgemeente Feyenoord ook met een gigantische tuin mijn conclusie hieruit is dat het behoorlijk stinkt ... ik huur een huis van woonbron dat veel te klein is voor mij en mijn kinderen en daarbij erg gehorig ik zou ook in het begin een nieuwe keuken krijgen die heb ik ook nog steeds niet gehad , situatie: mijn keuken bevat schimmels net als de badkamer die krijg ik er met geen mogelijkheid uit. ik ga nu stoppen met typen want ik kan hier wel een boek overschrijven van de verhalen over deze situatie.

dus mensen ik neem aan dat jullie nu ook weten dat je niet de enige bent en ik hoop dat er wat gedaan wordt met deze reacties.

mvg

Lizan
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2009 18:19

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door Lizan »

Hallo allen,

Hierbij sluit ik me helemaal aan bij het feit dat Woonnet Rijnmond op zijn zachtst gezegd zuigt. Het digitale systeem werkt inderdaad beroerd (moeite met inloggen en reageren/vastlopen syteem). Daarnaast is ook mijn ervaring dat een aantal wooncorporaties die onder WR vallen ongepast te werk gaan. Zo heb ik mij netjes via een kennis voorgedragen (ruim een jaar vantevoren) voor een woning (heb zelf uiteraard een woonpas). Het verzoek werd afgewezen met als reden dat er een gezin met pardonregeling de woning zou betrekken. Om die reden is die specifieke woning niet in de krant of digitaal opgenomen. Blijken er ondertussen mensen aan de deur te zijn geweest, die niet hadden kunnen weten dat die woning vrij zou komen. Met andere woorden: vriendjespolitiek. Kom maar op, ik wil best 1500 euro neertellen en dan maar niet op vakantie gaan dit jaar.

missmilano
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2009 12:42

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door missmilano »

Ja hier nog één! Wat een drama is dat woonnet-rijnmond!

Ik= Vrouw, 24 jaar en nu 3 jaar ingeschreven. Nummer 14 was het dichtstbij dat ik tot nu toe ben gekomen (met een loting woning). Bij gewone woningen ben ik steeds nummer 50... En wat barst het van de urgenties, daar geef je de moed ook al van op...

Mijn ouders zijn door dit geweldige systeem zelfs maar buiten rotterdam gaan wonen (die stonden al 13 jaar ingeschreven en kwamen zelfs niet aan een woning in rotterdam e.o.).

Het is een belachelijk systeem, waar je niets aan hebt. En die vriendjes-politiek heb ik ook wel eens van gehoord ja... Maar dat was nog voor het nieuwe systeem, toen mensen de woningen toewezen, en niet de computers. Dat ik na 3 jaar nog geen klein huisje (want veel heb je in je eentje niet nodig) kan krijgen, is te belachelijk voor woorden! En weet je wat ze zeggen als je ze belt? Dan moet u maar kijken bij de particulieren verhuur. Ja heel leuk! Maar daar wordt ik alleen niet toegelaten, omdat mijn salaris niet toereikend is!

Dus, ik denk dat het maar een mooie kartonnen doos wordt onder een brug, want als je op woonnet-rijnmond moet wachten heb je met je 80ste nog geen woning...

Oja, en mensen: schrijf uw kinderen bij geboorte al in, dan hebben ze misschien nog kans op een woning als ze er oud genoeg voor zijn...

MissA
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mar 2009 15:49

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door MissA »

Heeft iemand een telefoonnummer van Woonnet Rijnmond? Las hierboven dat iemand al een aantal keer gebeld had, maar ik kan echt helemaal nergens een telefoonnummer vinden.

Ik probeerde me aan te melden op Woonnet Rijnmond met mijn woonpasnummer en toen werd mij gemeld dat ik een activatiecode per email zou ontvangen. Deze is dus nooit aangekomen, maar het is onmogelijk contact op te nemen met hen om hiernaar te vragen!

Wie helpt mij aan een telefoonnummer?

tcberry
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2006 14:39

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door tcberry »

Waarom is er geen toezicht op zulken instanties net zo iets als de opta is voor telefoon providers.
En het rare is dat die urgentie gevallen op de grootste mooiste en duurste huizen inschrijven.
Is dit vanwegen de huurtoeslag die ze ook nog is denken tevangen.
Urgentie door gezondheid daar kan ik me bij inleven, maar urgentie omdat het niet boterde met je parner die horen geen aanspraak tekunnen maken op het beste uit het aanbod.
Of gewoon ook hun tijd afwachten net zo als de rest die iets zoekt, het is toch tegek voor woorden dat op alles waar ik op reageer steeds een bus vol u u u u u u u u u u u u u tjes me lachend voorbij rijd.

maria-vermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2009 23:56

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door maria-vermeulen »

Met verbazing heb ik bovenstaande berichten gelezen. Ik had wel verwacht dat er meer mensen problemen hadden maar deze reacties daar schrik ik van. Geld betalen om een woning te krijgen??? Het moet niet gekker worden. Eigenlijk hoop ik dat het niet waar is maar ik moet zeggen dat ik het wel geloof.
Onbegrijpelijk hoe dit systeem werkt. Er zijn mensen met woonpassen van 1998 die reageren. Ik moet dringend mijn huis uit. Ben al 4 jaar ingeschreven maar het kan nog wel jaren duren heb ik het idee. Dit is het dorp waar mijn dochter werd geboren 16 jaar geleden. Ik werk 4 dagen en doe hier ook vrijwilligers werk. Doordat ik geen woning kan krijgen ben ik behoorlijk in een dip geraakt. Niemand die je kan helpen. Ik denk dat een punten systeem wat ze in andere regio's hanteren eerlijker werkt. Als je op een huis reageert en je krijgt hem niet krijg je punten. Zo spaar je veel punten bij elkaar als je echt op zoek bent en veel reageert. Nu hebben mensen 10 jaar geleden een pas aangevraagd, uit voorzorg, wonen lekker en op het moment dat ze een leuk huis zien denken ze.....oh ja die pas staat nog ergens in de kast. En hup.....als eerste zijn ze aan de beurt. Mensen die echt zoals hierboven ergens op zolder slapen bij familie hebben dringend een huis nodig en moeten daardoor heel lang wachten. Ik vind het jammer dat het zo werkt. En ook al die urgenten......ik mag hopen dat die eerlijk aan hun urgentie zijn gekomen. En niet zoals ergens vorig jaar in het nieuws kwam dat er gezinnen uit huis worden geplaatst vanwege overlast en dan met spoed andere woonruimte krijgen aangeboden.
En inderdaad de site werkt niet goed van woonnet rijnmond. Er zijn huizen die ik helemaal niet kan zien op internet. Ik reageer altijd via de computer maar probeer ook aan een krant te komen want je kunt huizen mis lopen doordat ze niet op internet verschijnen.

Youdid
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 apr 2008 13:08

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door Youdid »

Heel herkenbaar. 6 jaar ingeschreven. Specifiek op zoek naar een woning in het centrum (zoals iedere burger wel zijn voorkeur heeft om op een specifiek deel van dit mooie holland te gaan wonen, toch?).
Geen enkel aanbod, geen enkel telefoontje van woonnetrijnmond, voor bezichtiging. Enz enz.......
Ik ga het anders aanpakken. Ik neem de woning over van een goede vriend. Met een garantstelling van ouders, omdat ik eigenlijk niet mag huren bij dit bedrijf, vanwege een te laag inkomen. Toch schappelijk van deze particuliere huurvereniging. Daar kan Woonnet Rijnmond, met zijn irritante website nog wat van leren.

Youdid

Brianx
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2009 16:09

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door Brianx »

Met verbazing bekijk ik al deze negatieve ervaringen.

Eerste keer dat ik me voor een woning inschreef was in 2000.
Ik reageerde op een lotingwoning aan de Beverwaardseweg en was gelijk nummer 1 via Woonbron. Heb daar 8 jaar gewoond.

Ben toen opzoek gegaan naar een andere woning en kreeg een woonpas met datum: 30-05-2008.
Intussen was de nieuwe site actief en heb daar geen problemen mee gehad.

Wat ik toen deed (ik heb zelf vrouw en 3 kinderen), was in de hogere huur segmenten zoeken dus 500-900+. Veel mensen denken dat je voor die woningen een hoge inkomen moet hebben. Dat is meestal niet zo. Ik verdien zelf 19.000 per jaar en mijn vrouw werkt niet.

Ik reageerde op 3 flat woningen in Capelle aan de Beemster-, Schermer-, en Purmerhoek. Die hebben een maandelijkse huur inclusief service kosten van 614,- euro. Ale 3 woningen zijn van Com.wonen.

Tot mijn verbazing zag ik dat aan het einde van de reactie periode ik nummer 1,3 en 4 was.
Bij de reactie waar ik nummer 3 was die kwam als eerste vrij en ik werd uitgenodigd voor een bezichtiging. Daar bleek dat de nummer 1 al een andere woning had geaccepteerd en de nummer 2 was niet komen opdagen. Dus zei de vrouw die ons de woning liet zien dat wij nu konden beslissen of we het wouden hebben of niet. Ik heb gelijk ja gezegd en per 1-07-08 kon ik de contract komen tekenen.

En vergeet niet ook al is de huur hoog je hebt recht op huurtoeslag en dan is een huur van 614,- euro heel goed te betalen.

Dus ik zou zeggen reageer niet alleen op goedkope woningen maar op alles.

Brian

sjonnie_
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2009 14:29

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door sjonnie_ »

ja, en mensen: schrijf uw kinderen bij geboorte al in, dan hebben ze misschien nog kans op een woning als ze er oud genoeg voor zijn...
Heeft ook geen zin... kijk hier mee uit.

Ik ken iemand die was er ook lekker vroeg bij dacht ze. (was toen 17 jaar)

En wilde toen ze 19 was inloggen. maar dat werkte niet.

bleek dus het woonpasnummer verwijderd te zijn omdat ze nog geen 18 was.

Zonder dat ze dat te horen kreeg....! niet normaal.

Dus het komt er dus op neer dat je dus pas met je 24e op zijn vroegst het huis uit kan. omdat je pas vanaf je 18e ingeschreven kan zijn.

Maarjah.

succes iedereen met zoeken. en reageer gewoon echt op alles.

sonnekeson
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2009 17:54

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door sonnekeson »

Sinds kort is er een onafhankelijke website in de lucht, genaamd Tijdelijk Beroofd.
Hier kan men zijn of haar klacht(en) over antikraak en/of woningbouwcorporaties kwijt. De site is bedoeld om mensen een platform te bieden waar zij hun klachten publiekelijk kunnen maken.

Naast de gebundelde klachten, is er informatie te vinden die bedoeld is om helderheid te geven als het gaat om huurrechten, contract-terminologie en actualiteiten. Verder is er een forum waar bezoekers met elkaar kunnen praten/discussiëren over verschillende thema's die betrekking hebben op antikraak en sociale woningbouw.

Voor meer informatie: http://www.tijdelijkberoofd.nl

SimonleBon
Berichten: 257
Lid geworden op: 12 feb 2006 19:36

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door SimonleBon »

Mijn moeder woont al 33 jaar op hetzelfde adres.
Huurt bij een particuliere huisbaas, wil het pand verkopen en pleegt totaal geen onderhoud. Is al door gemeente gesommeerd metselwerk te verbeteren want er kwam een rollaag (boven kozijn) van twee hoog naar beneden zetten.
Gevolg van achterstallig : lekkages, schimmels op de muren, plafonds en vloeren krom, inboedel verziekt, ma ziek (luchtweginfecties)

Ze is al sinds 1996 ingeschreven, toen het nieuwe pasjessysteem in werking trad. en is al 9 jaar bezig in een bepaalde oude 55+ flat te komen, waar ook oma heeft gewoond en familie en bekenden wonen. Al 6 keer een woning vlak aan haar neus voorbij gegaan, aantal keer op nummer 1 of 2 gestaan en dan op het laatste moment 1,2 of zelfs 3 urgentie gevallen voor haar. Maar het allervreemdste is dat er iemand voor haar ging die een jaar eerder was ingeschreven, achteraf bleek door een bewuste invoerfout, wwaarvan de persoon zelf afwist, maar moeders had gewoon pech, want de persoon had de woning al direct betrokken. Ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit.

Door de luchtweginfecties kan moeders haast de steile trappen niet meer lopen, maar kan geen medische urgentie aanvragen omdat de inschrijfdatum wijzigt en ze waarschijnlijk een woning toegewezen gaat krijgen in dezelfde wildwest buurt waar ze nu al in zit.
Als ze de woning zou weigeren, vette pech gewoon weer vanaf het begin af aan beginnen. Heb je dan je hele leven voor gewerkt en voor iedereeen gezorgd en denk je van je oude dag te kunnen genieten in een vertrouwde omgeving, maar mag gewoon in een krot wegrotten.

Ze zouden automatisch urgentie moeten geven aan mensen die al acht jaar bezig zijn ipv dit ontmoedigingsbeleid. Maar wat doen ze om de doorstroom te bevorderen? Nieuwe betaalbare sociale woningen bouwen? Tuurlijk niet, dat zou te simpel zijn!

willem010
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2009 14:28

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door willem010 »

als ja naar een willekeurige woonning corperatie gaat die kan zo in de computer kijken en jou je woonpas nummer en je e mail veranderen
het klopt dat het niet helemaal eerlijk gaat ik kan iemand van woonnet rijnmond als je die 1500 euro betaald dan kom je bovenop en heb je altijd een huis

Iv1985
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2009 16:32

Re: Problemen met Woonnet Rijnmond

Ongelezen bericht door Iv1985 »

Hierbij sluit ik me volledig aan bij de klachten omtrent woonnet rijnmond.
Ik heb nu al meerdere malen contact opgenomen met PWS om na te gaan op welke positie ik sta op woonnet rijnmond op de gereageerde woningen aangezien het blacno staat aangegeven bij woonnet rijnmond zelf. Het antwoord krijg ik er dan wel op maar met de mededeling dat het wel 'vaker'voorkomt dat er problemen zijn met woonnet rijnmond. Laatst had ik op een 3 kamer woning gereageerd en die kon ik niet toevoegen aan favorieten dus ik belde met Vestia en kreeg te horen dat het inderdaad niet kan omdat de 3 kamerwoningen bedoel zijn voor gezin bestaand uit kids....hmmm terwijl ik verhuis en mijn moeder inwonend bij mij is gaf ik aan of ik met mijn moeder 1 slaapkamer moet delen en of dat ik alleen op 2 kamerwoningen moet reageren, als antwoord kreeg ik daarop 'nee meneer dat zijn de eisen welke Vestia heeft gesteld'dus met andere woorden je moet een gezin hebben bestaand uit kids om in aanmerking te komen voor een 3 kamer woning maar je kan die niet aanvragen als je met een van je ouders meeverhuist!!!!! Belachelijk gewoon!!! En tjah wat nog meer je komt om van al die U'tjes welke je ziet staan bij nota bene elke woning alleen en overal URGENTIE....en dan alleen posities boven de 100 of als je lagere positie hebt wat ik laatst had positie 25 en hoor je er niks meer van...als je ze opbelt krijg je als antwoord 'nee meneer dit soort informatie mogen wij niet verstrekken op welke nummer u staat op de kandidatenlijst....het is een en al een rotzooi en puinhoop en natuurlijk tegenwoordig wordt alles via via geregeld knap gedaan hoor dat allemaal....

Gesloten