LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Aan alle dierenliefhebbers,er zijn weer al eens een hoop klachten over de beruchte MY LITTLE ONE in LUMMEN.
Deze mensen handelen in chihuahua's,ze verkopen niet alleen poolse honden maar het ergste is ze verkopen zieke hondjes en geven totaal geen garantie.
Nummer 1 broodfokker als je het mij vraagt.

psnoeks
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2005 21:27

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door psnoeks »

Wat ook wel grappig is als je in hun gastenboek wil schrijven, dan moet het eerst 'gekeurd' worden. Zo doende blijven alle negatieve reacties uit het gastenboek weg. En dan op Marktplaats zeggen dat we maar in het gastenboek moeten kijken voor alle positieve reacties... die is goed!! Ik heb de naam op Google ingetikt en al zeer snel tot de conclusie gekomen dat mijn vriend en ik daar zeker geen hondje gaan uitzoeken!

JustBecause
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jan 2008 21:41

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door JustBecause »

Garantie geven vind ik op zich al iets waardeloos aangezien erfelijke ziekten zich vaak het eerste jaar niet openbaren. :wink:
Daarnaast is garantie geen garantie voor de toekomst alleen een tijdelijke garantie.
Het ziekzijn van een dier als in, vlooien, schurft etc... Valt dan vaak ook niet onder de garantie omdat garantie vaak alleen wordt gegeven op erfelijke afwijkingen.

chihuahua
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2008 05:48

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door chihuahua »

---------------------------------------------------------------------------------
Laatst gewijzigd door chihuahua op 09 jan 2008 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

vragende
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2008 11:24

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door vragende »

ik ben geschokt door wat ik over littleone lees!
het klinkt allemaal zo mooi en eerlijk
ze hebben het over 2 jaar garantie op erfelijke afwijkingen
maar wat ik nu allemaal vindt...
we wilden volgende week gaan kijken voor een pupje
...
wat nu te doen?

Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Beste chihuahua.

Denk je nu niet dat we niet slimmer zijn en niet weten dat jij MYLITTLEONE ZELF bent die hier post.
Jij bent een echte oplichter en probeert hier mensen zoals Joval zwart te maken omdat deze het wel op een eerlijke en correcte manier doen.
Jij denkt ook dat mensen het blijven pikken,met dingen die jij hun aan doet.
Chihuahua's zijn levende beestjes,ik kan begrijpen dat jij er geld mee wil verdienen maar verzorg de hondjes en geef de mensen een eerlijke garantie.
Ik heb echt genoeg van jouw,en ben ook niet vergeten wat met mijn Lovly gebeurt is vorig jaar die bij MYLITTEONE gekocht heb.ZE IS DOOD EN DAT IS JOUW SCHULD EN NIETS HEB IK TERUG GEKREGEN VAN JOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :cry:

prutske
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2008 10:18

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door prutske »

Hoi allemaal
Wij hebben ook een puppy gekocht bij my little one en wat blijkt nu na drie dagen... hij heeft gisteren hevige diarree gekregen, braken,.... het gaat niet goed met hem... zijn er nog mensen die daar hetzelfde hebben meegemaakt? Ik ken al 1 koppel waarvan hun hondje in het ziekenhuis ligt en hij is ook zaterdag gekocht daar.
Help ons aub!! Ik wil het zeker hierbij niet laten...

alvast bedankt

wolf1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2008 11:17

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door wolf1 »

Wij hebben zaterdag 5 januari een chihuahua pup gekocht bij "my little one".
Bij controle dinsdag 8 januari werd in de dierenkliniek PARVOVIROSE vastgesteld.
Langs deze weg wil ik iedereen waarschuwen!!!!!!!!!!!

marieke30
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 jan 2008 22:45

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door marieke30 »

Waarom laten de mensen die daar een hond hebben gekocht zich niet eerst beter voorlichten?

Als je daar in huis komt, kun je vaak al zien dat er iets niet klopt. Ga op je gevoel af. Ik zou sowieso alleen ergens een hond kopen met stamboom, en alleen als de puppen binnen opgroeien met de moeder hond erbij. Sowieso zou ik eerst op internet rond snuffelen om te kijken of er ergens negatieve reakties over de fokker staan. De broodfokkers pik je er zo uit.

prutske
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2008 10:18

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door prutske »

de tekst die ik hier gezet had zal waarschijnlijk nooit meer van toepassing zijn, mijn hondje is er terug ernstiger aan toe en ik wil eerlijk zijn en had gehoopt te kunnen zeggen dat ik daar een gezonde pup heb gekocht, maar ik kan het nu niet want hij is niet gezond...
Wat wil je nu zelf Patrick in zo'n situatie?? het is zoals een kindje voor iedereen hier, en moesten hier nu fokkers tussen zitten die jou zwart willen maken, ik zeg alleen maar hoe het bij ons zit he met ons pupke... Toen ik hem gekocht had wou ik zelfs iets typen in jou gastenboek ivm de raad en advies dat we meegekregen hadden wat positief was, maar dat lukte niet, afgesloten...
Het is 1 feit meneer Patrick: jij heb je geld en het enige dat wij hebben is een pupke die we nu nog veel liefde geven, maar misschien zal sterven en al een hoge rekening dokterskosten..
jammer dat dit allemaal moest gebeuren...
Laatst gewijzigd door prutske op 10 jan 2008 10:03, 4 keer totaal gewijzigd.

Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Fijn om te horen prutske.
Maar hoe zit het met ons wij hebben wel onze hondjes verloren die we bij mylittleone gekocht hebbn.
Jij hebt geluk gehad maar wij niet.
Wij kregen zelfs geen eerlijke garantie.
Die kerel moet gestopt worden en daarmee uit.

hOIKES Salvo

prutske
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2008 10:18

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door prutske »

Ik weet het...
toen ik gisteren hoorde dat het beter zou gaan met mijn puppy wist ik dat ik geen poot had om op te staan om hem te beschuldigen, toen ik belde kreeg ik ook de volle laag van patrick en ik kon hem geen ongelijk geven want mijn puppy was 'iets' beter. Deze nacht terug beginnen braken en nu moet de dierenarts terug komen. Ik ben er van overtuigd dat als mijn prutske sterft hij er toch weer met al de poen zal vanonder muizen want binnen de tien dagen geen pravo diagnose gesteld = geen garantie. EN HET ENIGE DAT WE WILDEN MENEER PATRICK IS EEN GEZONDE PUP... Ik vind het voor iedereen echt erg 'hart voor dieren' ik ben nog maar mijn dierbaarste iemand verloren en nu misschien mijn hondje... ik ga er echt onderdoor...
Ik heb mijn tekstje hierboven aangepast.
Patrick ik weet dat je hier regelmatig komt lezen, ik wil jou niet zwart maken, maar kun je nu op menselijke wijze begrijpen hoe wij ons voelen?? Doe er iets aan en je zal zien dat mensen terug respect zullen krijgen voor jou winkel
Laatst gewijzigd door prutske op 10 jan 2008 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Als je binnen de 10 dagen aankomt en zegt dat je hondje parvo heeft ook al is het naar het labo geweest.Hij zegt dan dat de entingen die ze krijgen parvo virus bevaten en dat ze dat niet kunnen zien en dan ben je verloren.Geloof me hij is niet te vertrouwen en heeft al veel mensen pijn gedaan.Als we niets doen tegen hun dan volgen nog meer van deze verhalen.

prutske
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jan 2008 10:18

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door prutske »

Idd dat is net hetzelfde zoals hij tegen mij heeft gezegd! Mijn dierenarts is volledig op de hoogte van de situatie en hij zal mij helpen! Mijn dierenarts heeft maar een klein beetje hoop meer voor ons hondje...

Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Laat de moed niet zakken prutske.
Ik sta achter jouw en wil jouw helpen mail jouw info naar [email protected] ik heb al contakt gehad met dieren welzijn.Klacht neerleggen bij de politie in Lummen kan ik jouw zeker al aanraden.

Wij duimen voor je kleintje.

Een hart voor dieren
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2007 21:35

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Een hart voor dieren »

Halllllllo


GA HIER NU EENS KIJKEN WAT IK GEVONDEN HEB.
DIT IS EEN SCHANDAAL EN TE GEK VOOR WOORDEN.

http://www.gastenboek.be/gb.php?id=6869

http://www.gastenboek.be/gb.php?id=7112

Niet te geloven dat zoiets kan gebeuren.

Wusti
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2008 15:41

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Wusti »

Die tweede link werd een kwartiertje geleden gedeactiveerd door de gebruiker.

De gebruiker is waarschijnlijk een handelaar van de zelfde soort als My Little One, er zijn namelijk meerdere van deze oplichters die geviseerd worden. Het gastenboek werd gedeactiveerd kort nadat een bepaalde handelaar over dezelfde My Little One kam werden gescheerd. Ik vermoed dat het iets te heet werd onder de voetjes. Een mens moet niet heel slim zijn om dat te snappen.

roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Ik wil even vooropstellen dat wat ik hier lees erg is,maar steek ook eens de handen in eigen boezem.
Iedereen weet toch zolangzamerhand dat je een dier NIET bij een broodfokker moet kopen.
Koop een dier via een rasvereniging en werk dit gelazer zelf niet in hand, dan zal het snel afgelopen zijn met dergelijke hondenmeppers.

Does21
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2008 21:38

Re: MY LITTLE ONE, niets dan klachten. Wie heeft nog klacht?

Ongelezen bericht door Does21 »

Span U samen en doe er wat aan!!!!!!!!

Onderneem stappen, jullie hebben verdorie het bewijs! Rekeningen van de dierenarts etc

Hier moet wat aangedaan worden. Kom op.


Gesloten