LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen bereik met T-mobile thuis

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
t1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2008 12:20

Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door t1983 »

Ik heb sinds 3,5 maand een abonnement bij T-Mobile. Vanaf het begin af aan heb ik geen bereik als ik in de woonkamer ben.
Ik heb dit gemeld bij de t-mobile shop en daar vertelden ze me dat er wat werkzaamheden waren die binnenkort opgelost zouden worden.
Vorige week heb ik de klantenservice gebeld en ze op de hoogte gesteld van het probleem. Mijn vriend heeft ook t-mobile en heeft ook geen bereik. Het meisje aan de telefoon was heel aardig en zei dat er hoe dan ook een oplossing zou komen, desnoods zou mijn contract ontbonden worden.
Mijn vriend heeft apart van mij ook een klacht ingedient.

Na 3 dagen wordt hij teruggebeld, de jongen aan de telefoon zegt dat er inderdaad problemen zijn en dat deze in januari verholpen moeten zijn, hij krijgt tot die tijd 50% korting op de abonnementskosten.

Een uur later wordt ik gebeld, een medewerker laat mij doodleuk weten dat ze geen garantie geven op de dekking binnenshuis en dat ze dus niets voor me kunnen betekenen. Ik vertel ze dat mijn vriend zojuist korting heeft ontvangen en dat er werkzaamheden zijn. Daar weet ze niets van af. Ik krijg de afdelingsleider te spreken.

Een zeer onbeschofte man neemt het gesprek over en begint gelijk op hoge poten te schreeuwen dat ik nergens recht op heb. Ik vraag hem rustig hoe hij het zou vinden als hij een mobieltje koopt met een 2jarig abonnement en vervolgens niet eens kan bellen in zijn eigen huis.
Hij zegt dat hij dan allang aangetekende brieven had gestuurd etc.
Ik vertel hem dat ik niet zo wantrouwig en agressief ben ingesteld en dat ik er vanuit ga dat mensen in de tmobile winkel mij de waarheid vertellen.

Uiteindelijk hebben ze mij geen korting gegeven en komt het erop neer dat ik maar buiten moet gaan bellen, en mijn vriend heeft 50% korting.
Belachelijk voor woorden.

T-Mobile Webcare
Berichten: 251
Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Hallo t1983,

Wij willen je vriendelijk vragen of je je gegevens en dit e-mailbericht naar [email protected] wilt sturen, wij gaan dan direct uitzoeken wat we hierin voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Kim - T-Mobile Klantenservice BV

selma mellberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2008 15:41

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door selma mellberg »

Mijn man en ik bellen ook allebei met T-Mobile. Sinds mei van dit jaar hebben we thuis in huis geen bereik. We hebben al kapitalen uitgegeven aan het bellen met de klantenservice, krijgen allerlei beloftes, maar er is nog steeds niets verbeterd. Laat het woord "service" van klantenservice maar weg. Je zag vroeger wel eens zo'n grappig bordje met de tekst: "om klachten over service te voorkomen, geven wij gen service meer". Dat geldt ook voor T-Mobile, alleen is het dan geen grap. Als klant word je niet serieus genomen. Abonnement opzeggen is onmogelijk ondanks dat T-Mobile duidelijk wanprestaties levert. Om te bellen moeten we naar buiten en dan een meter of 15 verderop gaan staan. Gebeld wórden is onmogelijk (je kunt moeilijk de hele avond bij de volgende straat gaan staan met je mobieltje). Je hebt toch juist een mobiele telefoon om overal en altijd bereikbaar te zijn?

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door queenfan »

Slecht signaal in je huis kan op verschillende manieren voorkomen namelijk,...

- Beton en vlechtwerk en de dikte van het beton,
- Het aantal masten in de omgeving,
- De sterkte vanhet signaal door het aantal masten,

Het kan dus zijn dat de muren van jouw huis dermate dik zijn dat het signaal er moeilijk door heen komt, dit i.c.m. het zwakke signaal van T-Mobile kan je dit probleem krijgen.

selma mellberg
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 dec 2008 15:41

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door selma mellberg »

Was het maar zo simpel..... We wonen in een oud huis, met gemetselde muren, houten vloeren, niks beton, geen staalconstructies, en de zendmast staat hemelsbreed op zo'n 150 meter bij ons vandaan. De medewerker van T-Mobile zegt doodleuk: "ik check het even..... postcode...... mmmmm...... ja, dat klopt - u heeft binnenshuis geen bereik". Met KPN, Telfort, of Vodafone is er bij ons thuis geen enkel probleem. Het ligt dus niet aan het huis of het aantal masten in de omgeving, maar écht aan T-Mobile. Ik heb niet eens één streepje bereik, gewoon helemaal niks - zelfs geen operator logo.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Selma dan ligt het dus echt aan het bereik va T-Mobile is niks an te doen jammer genoeg.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door Ulbe »

T-Mobile is niet zo'n sterke broeder als het op bereik aankomt,

Ik heb ooit T-Mobile geprobeerd, wat een ellende met bereikbaarheid!, :cry:

Iedere keer de straat op rennen om een telefoontje aan te nemen!, anders wordt de verbinding weer verbroken!, door geen bereik!, :evil:

De prepay abonnement direct stop gezet en overgestapt naar een andere provider die gebruik maakt via het KPN netwerk,

Nooit geen problemen meer gekend! :P

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

nuella 404
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2009 15:30

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door nuella 404 »

ik wilde ook even reageren op geen bereik van T-mobile binnen in huis.
heb een twee jarig abbonement, en ben in oktober weer klaar met mijn abonnement. ik heb sinds twee weken bereik in huis hoef niet meer naar buiten of naar boven.(gelukkig) heb ook een paar keer gebelt met T-mobile ik zou korting krijgen maar nooit gekregen en ben niet van plan om elke keer aan de telefoon te hangen kost mij alleen maar geld.maar wil er wel mee zeggen dat ik dus heel lang geen bereik heb gehad in huis, en daar baal ik goed van moet ik eerlijk zeggen. als ik klaar ben met mijn abbonement ga ik toch over op een andere provider. en dat zal kpn of vodafoon worden vindt die toch de beste van allemaal.

sylvia

GeoffreySmits
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2009 13:32

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door GeoffreySmits »

Ook ik heb zeer slecht bereik met mijn t-mobile abonnement. Op dit forum zag ik eindelijk een e-mail adres waar ik op kon reageren. Ik hoop dat het werkt, want uren met de klantenservice bellen met als resultaat dat er niets gebeurd is ietwat frustrerend.

Ik hou jullie op de hoogte!

Geoffrey

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door NONO »

Toch een vreemde zaak met dat T-Mobile.

Heb zelf in de paar maanden dat ik een iPhone met bijbehorend verplicht T-Mobile nummer heb geconstateerd daar waar anderen met hun GSM's bekant uit het raam moeten hangen om contact te krijgen, dat ding juist wel normaal verbinding heeft.

Daarvoor gebruikte ik mijn diensttelefoon met een KPN aansluiting; zelfs met die provider was het apparaat totaal onbruikbaar.

ciscanelly
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:41

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door ciscanelly »

Sinds kort is Orange opgegaan in T-mobile. En sindsdien hebben we geen mobiel internet meer.
Niet met ons Orange abonnement,maar ook niet met ons T-mobile abonnement.
Terwijl we meer dan een jaar naar volle tevredenheid Orange mobiel internet hebben gebruikt.
T-Mobile heeft er geen oplossing voor.En Orange klantenservice ook niet.
Heb verschillende keren kontakt met ze gezocht zonder resultaat.
Graag zou ik willen weten of hier meer klachten over zijn

Tanja1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2009 11:05

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door Tanja1971 »

Ook ik ben net van T-Mobile af. Ik had een contract van twee jaar, maar na ander half jaar had ik geen bereik op mijn werk en geregeld thuis. Omdat ik voor mijn werk een telefoon dringend nodig heb, heb ik er maar een prepaid bij genomen. Toen ik daar bij T-Mobile een melding van maakte werd ik door een dame/meisje terug gebeld. Helaas had ze er geen verstand van, want alles wat je vroeg kreeg je een vaag antwoord op. Uiteindelijk had ze de oplossing : het kwam door de bomen bij mijn werk!!! Ik heb haar toen gezegt dat ik niet in een oerwoud werk. Ach, met twee jaar waren de problemen opgelost en zou ik weer bereik hebben.!! Toen ik haar had uitgelegt dat ik daar geen genoegen mee nam. Helaas voor mijn er kon niets aan werd gedaan.
Dus ik kon verder met betalen voor iets wat ik niet kreeg : ontvangst.
Uiteraard heb ik het hier niet bij laten zitten en heb ik een schriftelijk klacht in gedient waar ik mijn ongenoegen duidelijk kenbaar heb gemaakt.
Uiteindelijk kreeg ik gehoor. Nu ben ik bijna onmiddelijk afgesloten en al mijn belminuten die ik nog had staan kwijt. Nu is het nog afwachten hoe ze dit gaan verrekenen...

btaou
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2009 12:38

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door btaou »

Ik heb twee abonnementen van T-mobile maar sinds ik verhuisd ben geen bereik in huis. Dit is heel frustrerend natuurlijk. Toen ik met de klanten service belde kreeg ik te horen dat ik naar de dichtstbijzijnde t-mobile winkel moest gaan met mijn klacht. Daarna kreeg ik in de winkel te horen dat ik door de klantenservice zou worden gebeld met meer informatie. Na een week wachten werd ik eindelijk gebeld met de boodschap dat ik pech heb, omdat in de algemene voorwaarden zou staan dat T-mobile geen bereik in huis garandeert. En om mij tegemoet te komen krijg ik 2 maanden 50% korting :lol:. Dit is belachelijk dus heb ik tegen die dame gezegd dat ik folders ga drukken met de tekst: PAS OP VOOR T-MOBILE GEEN BEREIK IN HUIS, LEES DE ALGEMENE VOORWAARDEN.

En dit door het hele land verspreiden, ik dacht dat ik de enige was met dit probleem maar blijkbaar zijn er meerdere gevallen. Ik hoop dat radar een uitzending aan dit onderwerp wil besteden.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Deniseke
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2009 19:29

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door Deniseke »

De klantenservice van t-mobile heeft een 0800 nummer, dat betekent dat dit een gratis nummer is.....

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

btaou
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mei 2009 12:38

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door btaou »

inmiddels heb ik een brief ontvangen dat ik toch pech heb omdat er ergens in de buurt een mast moet staan. het ligt dus aan mijn huis wel vreemd dat andere providers wel gewoon bereik hebben.
Ik ben bij de bank geweest en heb ervoor gezorgd dat tmobile geen geld meer kan incasseren. Zie ze graag terug bij de rechtbank want ga echt niet betalen.

Zijn er nog meer mensen die hiermee zitten dan kunnen we er 1 zaak van maken.

stofzuigertje

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een goed geïsoleerde woning dus..

Muren en ramen iets teveel en oplossing is meestal een losse extra draad antenne die voldoende signaal geeft.

Dus telkens in huis met snoertje indien dit op toestel kan.
Soms is Headset ook als zodanig te gebruiken dus geen Bleu kopen maar met oude kabel...

Ik kreeg zelfs op IJsselmeer nog overal ontvangst terwijl daar niemand officieel dekking zou geven.

astrids
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2009 09:34

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door astrids »

Heb net van T-Mobile vernomen dat er aanpassingen zijn geweest op de mast in mijn dorp. Daardoor heb ik geen verbinding meer met het netwerk. Helaas. :(
Ik zal toch echt mijn contract moeten uit dienen 8 maanden. Betalen voor iets wat niet werkt. GROM!
Wat nu?

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: Geen bereik met T-mobile thuis

Ongelezen bericht door consumint »

hier ook af en toe wegvallers, erg slecht.

Gesloten