LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] houten tuinset gamma oplichting

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
foureye61
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2007 10:13

houten tuinset gamma oplichting

Ongelezen bericht door foureye61 »

Wij hebben 2 jaar geleden een houten tuinset gekocht bij gamma. Deze heb ik ook keurig toen ik hem hem gekocht in gesmeerd met houtolie. De jaar erop heb ik het weer ingesmeerd met olie. Wat blijkt nu na 2 jaar hij valt van ellende uit elkaar. het hout trekt helemaal kro. En is de fabrieksgarantie ook nog eens afgelopen. Op de gamma internet site staat zelfs nog het volgende keurig vermeld.

Tuinmeubelen
Kom naar GAMMA voor deze schitterende tuinsets met FSC keurmerk.
Om een lange levensduur van al uw tuinmeubelen te garanderen is het aan te raden van tijd tot tijd onderhoud te plegen. Bekijk hier onze uitgebreide klustips

Nou heb ik contact gehad met desbetreffende filiaal en zij kwamen met antwoord we weten niet hoe je dit kan oplossen en waarschijnlijk zul je gewoon nieuwe moeten kopen. Dit is gewoon oplichterij!!!


Wie heeft er hier verder ook ervaring mee met de tuinmeubelen van gamma?????

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: houten tuinset gamma oplichting

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het is toch algemeen bekend dat spullen van de Gamma door de lage prijs slechts voldoen aan de allerlaagste kwaliteitseisen ? Ik denk dat U uw verwachtingen te hoog had zitten. :D In het vervolg iets meer uitgeven aan een duurzamer set.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: houten tuinset gamma oplichting

Ongelezen bericht door kweenie »

Waarschijnlijk is een keer per jaar in-olieën niet voldoende. Heb je ook gekeken van welk soort hout de tuinset is en hoe je die soort hout moet behandelen? Sommige houtsoorten moet je nl. verven of beitsen en kun je niet in-olieën.

Gesloten