RWE oplichting!!!! Opletten
Geplaatst: 12 sep 2009 19:46
Dag allemaal,
Ik ben, blijkbaar in een telefonisch gesprek wat werd opgenomen, erin geluisd en moest overstappen van RWE ( wat altijd erg goed beviel ) naar de nederlandse energie maatschappij.
Vervolgens krijg ik van RWE een eindafrekening die meer dan 1500 m3 te hoog is qua gas en meer dan 1600 KW te hoog voor electra!! Eindafrekening van meer dan 2000 euro nabetalen. Uiteraard hierover gebeld met de helpdesk van RWE, ze zouden een nieuwe gecorrigeerde eindafrekening sturen op basis van het werkelijke verbruik en het bedrag van meer dan 2000 euro niet middels een automatische incasso innen.
Wat schetst mijn verbazing dat ze het hele bedrag toch hebben afgeschreven, het is echt ongelooflijk!! Ze pakken zo maar geld voor zaken die ze niet eens geleverd hebben en je hebt als consument blijkbaar geen poot om op te staan. Contact via mail en telefoon lukt ineens niet, als je het nummer belt wat je kunt bellen als je klant wilt worden kunnen ze je niet verder helpen en is er sprake van het niet kunnen doorverbinden, maar mijn geld blijft weg!!!
Mochten er mensen zijn met gelijksoortige ervaringen dan hoor ik het graag, eventueel ook hoe ze het wel hebben opgelost want ik ben de wanhoop nabij!!!.
Paul ( xxxx )
Ik ben, blijkbaar in een telefonisch gesprek wat werd opgenomen, erin geluisd en moest overstappen van RWE ( wat altijd erg goed beviel ) naar de nederlandse energie maatschappij.
Vervolgens krijg ik van RWE een eindafrekening die meer dan 1500 m3 te hoog is qua gas en meer dan 1600 KW te hoog voor electra!! Eindafrekening van meer dan 2000 euro nabetalen. Uiteraard hierover gebeld met de helpdesk van RWE, ze zouden een nieuwe gecorrigeerde eindafrekening sturen op basis van het werkelijke verbruik en het bedrag van meer dan 2000 euro niet middels een automatische incasso innen.
Wat schetst mijn verbazing dat ze het hele bedrag toch hebben afgeschreven, het is echt ongelooflijk!! Ze pakken zo maar geld voor zaken die ze niet eens geleverd hebben en je hebt als consument blijkbaar geen poot om op te staan. Contact via mail en telefoon lukt ineens niet, als je het nummer belt wat je kunt bellen als je klant wilt worden kunnen ze je niet verder helpen en is er sprake van het niet kunnen doorverbinden, maar mijn geld blijft weg!!!
Mochten er mensen zijn met gelijksoortige ervaringen dan hoor ik het graag, eventueel ook hoe ze het wel hebben opgelost want ik ben de wanhoop nabij!!!.
Paul ( xxxx )