LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Hun directeur heeft geen mlm achtergrond en zou wel eens, als dit succesvol is, kunnen besluiten om er enkele reguliere kanalen naast te openen. Gewoon als proef.
Even nádenken, jongen.......

Als de distributeurs daar lucht van krijgen.........?
Wat denk je dat er dan gebeurt???
Denk je dat dat startende winkelkanaaltje een klap van 1 miljard omzet, die opeens wegvalt, kan goed maken???

Ik weet dat Amway bijvoorbeeld het niet zou overleven.....
Zij kunnen niet deze zaken doen zonder ons..., en wij hebben het beste bedrijf achter ons staan.
Dat kán niet meer uit elkaar.

Ik vind dat ik er weer een vriendelijke posting van heb gemaakt......

Ik hoor "de pieptonen" al weer aankomen!!! :oops:
Zeephandeltje....
Verouderde prod,
rotzooi,
Stelt niks voor.......
Etc...., etc.....

SBI

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Waar komt je conclusie vandaan dat Herbalife geld uitgeeft aan die advertenties?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 16 Jul 2007 10:56 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Waar komt je conclusie vandaan dat Herbalife geld uitgeeft aan die advertenties?


Nee hoor, Dat doen ze gratis voor Herbalife, Je gelooft het zelf?

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ja, zou zo maar kunnen dat ze zelf herbalife distributeur zijn. Herinner je je KRC Genk nog?

Maar goed, we weten hoe snel de tegenstanders met (meestal foutieve) conclusies zijn.

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ik heb het ff nagezocht; het is inderdaad een betaalde sponsorship deal ter waarde van 25 miljoen USdollars.
In elk geval wel heel wat voor zo'n flutbedrijfje waar geen cent te verdienen valt. Wel een goeie deal overigens als je ziet dat Galaxy alleen al maar liefst 10x zoveel aan Beckham betaalt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

In elk geval wel heel wat voor zo'n flutbedrijfje waar geen cent te verdienen valt.



mrtelecom!
ik weet het niet maar dat zeg ik dus helemaal niet. Geen dingen verzinnen hoor.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij trekt weer een antal conclusies en onwaarheden samen rene.
Een bedrijf waar het overgrote merendeel van de distributeurs niets verdient kan best 25 miljoen over hebben voor reclame.

Alleen vraag ik me af waarom ze dit doen. Mlm was toch de beste methode om producten aan de man te brengen?

En besef jij je ook dat hbl hierdoor mee betaalt aan de 250 miljoen die Beckham zou gaan verdienen in LA?
Hoeveel poedertjes en pilletjes moeten de distributeurs verkopen om dit bedrag terug te verdienen?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Het bedrijf waar jij werkt en waar je bijna niks verdient niets verdient kan best wel goed geld over hebben voor reclame.

Alleen vraag ik me af waarom reguliere bedrijven reclame maken.....
Het is toch zo'n effectieve manier van zaken doen???

En besef jij je ook wel dat reguliere bedrijven mee betalen aan de belachelijke inkomens die hun commercie sterren verdienen???

Hoeveel dagen moeten de werknemers krom liggen om dit terug te verdienen??? Om dit bedrag terug te verdienen?

SBI

Doelgroep ff wat aangepast......
Was gewoon lariekoek dus.....

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Vandaar die omzet van één bedrijf, van 6 miljard...!
Behaald door wereldwijd 3 miljoen verkopers met ocharme een gemiddelde omzet 2100€ op jaarbasis, bruto!

Hé, wacht eens even, het is zelfs minder, want:
Een dikke 65% van de (supermarkt)omzet wordt gebruikt om de IBO's te betalen..
Hoe meer informatie we krijgen over Amway, hoe minder interessant het wordt!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kijk, kijk... hij is weer onder zijn s..., zijn bed uit......
Behaald door wereldwijd 3 miljoen verkopers met een gemiddelde omzet 2100€ op jaarbasis, bruto!
FAN....TÁSTISCH TOCH???

Je bent er óók zo enthousiast over??? Mooi.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Van je baas..., (Heb je die wel??) weer op je fli**** gehad???

Sorry, Tut mir leit....!!!

Moet je maar beter je best doen.....

mrtelecom

Re: Amway

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Weer een leugen: waar het meerendeel niets verdient. Tuurlijk, voer je geen flikker uit dan verdien je niks, dat in tegenstelling tot mensen die voor een regulier bedrijf werken en in de baas zijn tijd zitten te internetten.

Als het merendeel bijna niks doet is het toch logisch dat ze relatief weinig verdienen. Helaas leven we in een maatschappij waar mensen met kromme redenaties toch nog een redelijk inkomen kunnen opbouwen. Een zo'n kromme redenatie: Vertellen dat mensen die netwerkmarketing zeer parttime doen meetellen in een berekening over fulltime inkomens waarbij dan de gegevens worden gebruikt van een bron die als onbetrouwbaar wordt aangeduidt.

Maar ze moeten wel, ze hebben de kracht niet om toe te geven dat ze het mis hebben en ze kunnen geen feiten vinden om hun redenaties te onderbouwen.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Kom..., we gaan nog ff lekker zieken, voor het slapen gaan....
We gaan het nog ff hebben over buurtsuperomzetjes....!!! :wink:

6.000.000.000 euro omzet stelt niks voor, stellen de mensen die niks voorstellen, voor.....! :shock: Yes! So be it.

Men houdt toch zo van getalletjes???
En nu mógen ze hun schoenmaat er bij optellen!!! (Sorry, Jor, ik weet dat je er een hekel aan hebt wanneer ik M en Eco op hun nummer zet! :wink:)

http://www.forbes.com/lists/results.jht ... sStart=801

Ok...., ze staan niet bovenaan....., sterker nog..., "ze komen er niet eens in vóór!" zullen jullie wel roepen..... :twisted:

Maar dat komt natuurlijk omdat Alticor een Privé onderneming is....,
het kan dus niet verziekt worden door inhaslige aandeelhouders.....

De kinderen van de oprichters beschouwen dit bedrijf ook als hún kindje en zullen alles er voor over hebben het succes door te laten lopen.

En wanneer je nu kijkt naar hun omzet, dat zie je dat die thuis hoort in de top 800-900 van de top 2000!!!
Niet gek voor een "buurtsuper".....
http://www.forbes.com/lists/2006/21/biz ... _B15P.html

En boys...., jullie kunnen jezelf met jullie flutargumenten alleen nog maar meer belachelijk maken wanneer je dóór blijft zagen over de "buurtsuperomzet"!
Slik jullie woorden dus maar snel in... (Ik ben niet haatdragend, maar wrijf het in dit geval er graag goed in! :wink:)

Truste...,

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Waarom staat jouw Amway business er niet tussen jan?
Of die van de 6,3 miljoen andere ibo's?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Ach gut..., Mien WIN-nar.........

Nog steeds boos....? Mooi! :P

So Be It ...., Karel, So be it.......

(You're a sore loser...! :oops: )

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wacht even, ik ben een sore loser?
Jij staat er niet tussen.
Mlm is toch zo geweldig?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Mlm is toch zo geweldig?
Ach, gut, Mien.....

Denk je dat je bijdehand bent...?

Amway staat er niet tussen omdat, zoals ik al eerder schreef:
Maar dat komt natuurlijk omdat Alticor een Privé onderneming is....,
het kan dus niet verziekt worden door inhalige aandeelhouders.....
Jij nu snappen???:lol:

Maar je bedoelt natuurlijk niet de 2000lijst van Forbes..., maar de naamsbekendheid....?
So what???
Wil je het advertentiebudget óók vergelijken??? :twisted:

En Avon is al enige jaren geleden overgestapt op de mlm marketingmethode, heb ik begrepen.....

Maar..., dus geen kans meer op verzadiging, hè?? :wink:

So be it, Mien....

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nog steeds is niet duidelijk waarom jouw mlm toko er niet bij staat. Omdat jouw omzetten te laag zijn misschien?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Amway

Ongelezen bericht door So be it »

Nog steeds is niet duidelijk waarom jouw mlm toko er niet bij staat. Omdat jouw omzetten te laag zijn misschien?
Ohhhhh, bedoel je mijn persoonlijke omzetten????

Misschien om dezelfde reden waarom jóuw inkomen misschien wél voorkomt op de lijst van de 1000 best verdienenende zeven dwergen... en NIET vóórkomt op de lijst waar Ophra W. en Bill G. op voorkomen....? :wink:

So be it

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Amway

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Deze volg ik even niet.
Jij probeert steeds met een of ander voorbeeld aan te duiden dat mlm heel wat voorstelt. Vandaar je aandoenlijke pogingen om het aantla patenten van amway te vermelden, te praten over de omzet van eeen buurtsuper en al die andere opmerkingen.
Nu weer moeten we Amway zien in een lijst van multinationals. Opnieuw bewijs je daar alleen maar mee dat mlm juist niets voorstelt.
Het grote moederbedrijf staat misschien wel in zo'n lijst, maar al die distributeurs, die zo'n leuke bijverdienste hebben, die zelfstandig ondernemer zijn, die zo blij worden van mlm, staan er niet in.
waarom niet? Omdat mlm-en niet hetzelfde is als ondernemen en het daarnaast ook nog eens zelden veel oplevert om echt een leuk bedrijf van te zijn.

Gesloten