Pagina 1 van 1

telefoonkosten ziekenfondsen

Geplaatst: 18 nov 2002 11:07
door arno de ruig
Het valt mij steeds meer op dat ziekenfondsen het normaal vinden dat je bij telefonische vragen een tarief per minuut betaalt. Het lijkt me toch tot de normale dienstverlening behoren dat je een telefonische vraag gratis beantwoord krijgt. Mijns inziens is hier dus sprake van een verkapte verhoging van de ziekenfondspremie. Raar genoeg hoor ik hier helemaal niemand over. Of vergis ik mij?

Re: telefoonkosten ziekenfondsen

Geplaatst: 27 jan 2003 21:02
door Henk
Niet alleen is dit bij het ziekenfonds merkte ik pas.
Voor twee jaar geleden een tv gekocht bij Megapool, tevens kocht ik er extra grantie bij.
Nu mijn tv niet meer optimaal draait had ik de service dienst van Megapool nodig voor de gratie.
Ook dit bedrijf gaat dubbel op verdienen, want ook ik kom door de belminuten (+-10) op kosten die ik mijn inziens al heb betaald bij het afsluiten van de extra grantie.
Ik vind het vreemd dat bedrijven en instellingen meer mogen rekenen bovenop de kpn.