altijd raak de penders

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
leukejongen22
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 22:27

altijd raak de penders

Ongelezen bericht door leukejongen22 »

Hallo, ik wil even m'n ongenoegen uiten over altijd raak de penders, Een autosloperij moet gebruikte onderdelen van auto's. asociaal :oops: naar Penders, altijd raak ga ik zeker niet meer. Hebben meer mensen hier ervaringen mee ?

RB146
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2012 18:36

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door RB146 »

sinds vandaag dus ook ervaring ja..
ge-wel-dig vriendelijk bedrijf ... NOT !
ik vraag vriendelijk voor 2 deurgrepen van mijn 15 jaar oude
auto. "twee deur grepen 80 euro meneer, anders nog iets!"
euh na bijkomen van de prijs zeg ik of het ook opgestuurd kan worden
want ik woon in het zuiden van het land. "ja meneer das nog eens 20 euro maakt samen 100 euro waar moet het heen !". 100 euro voor 2 handgrepen . volgende middag naar een sloop dichter in de buurt gebeld 25 euro voor twee hebben ze ook
nog voor me gemonteerd !! altijd raak penders noemt zich dat. ja, altijd raak hoppa weer een klant afgezet.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door cherokee »

Vragen is vrij..je hoeft er niet op in te gaan dus er is niets afzetterigs aan.

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Winterman »

leukejongen22 schreef:Hallo, ik wil even m'n ongenoegen uiten over altijd raak de penders, Een autosloperij moet gebruikte onderdelen van auto's. asociaal :oops: naar Penders, altijd raak ga ik zeker niet meer. Hebben meer mensen hier ervaringen mee ?
Hoezo? Was het mis?
RB146 schreef:sinds vandaag dus ook ervaring ja..
ge-wel-dig vriendelijk bedrijf ... NOT !
ik vraag vriendelijk voor 2 deurgrepen van mijn 15 jaar oude
auto. "twee deur grepen 80 euro meneer, anders nog iets!"
euh na bijkomen van de prijs zeg ik of het ook opgestuurd kan worden
want ik woon in het zuiden van het land. "ja meneer das nog eens 20 euro maakt samen 100 euro waar moet het heen !". 100 euro voor 2 handgrepen . volgende middag naar een sloop dichter in de buurt gebeld 25 euro voor twee hebben ze ook
nog voor me gemonteerd !! altijd raak penders noemt zich dat. ja, altijd raak hoppa weer een klant afgezet.
Was het mis dan? Nee dus!. Dat de prijs je niet bevalt kan natuurlijk altijd en je bent dan vrij het ergens anders te gaan kopen. Ze zitten in Vlaardingen. Kan je toch niet verwachten dat ze naar jou toe komen om even twee handgrepen te monteren? Je had ook direct bij jou in de buurt kunnen zoeken.

Vincenti
Berichten: 134
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Vincenti »

Het loont in het algemeen zeker om te shoppen bij sloperijen.
Sommigen vragen fantasieprijzen in de hoop dat de koper geen verstand heeft van prijzen. En als ze dat een op de tien keer lukt, is dat toch mooi meegenomen. Gewoon links laten liggen en iemand anders de onderdelen gunnen :mrgreen:

Ik heb bij een sloperij in Zuidbroek ooit eens meegemaakt dat ze ruim 2,5 keer de prijs vroegen die de dealer voor het nieuwe onderdeel rekent :o

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

ik ben bij penders geweest voor me auto opel corsa
moest een radiator hebben zijspatbord en motor kap
prima geregeld kon nog beetje pingelen ook
en ze zijn best vriendelijk

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door pima »

inekevanvliet schreef: ze zijn best vriendelijk
Vrouwvriendelijk :lol: :lol:

Rob fiets
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 jul 2011 21:49

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Rob fiets »

Dit bedrijf heeft zelf de rijdende rechter gehaald.

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door pima »

inekevanvliet schreef:ik ben bij penders geweest voor me auto opel corsa
moest een radiator hebben zijspatbord en motor kap
prima geregeld kon nog beetje pingelen ook
en ze zijn best vriendelijk
Heb je geluk ik zocht een deurgreep, bij de dealer 84 euro, via internet 62 euro (nieuw) bij Penders gebruikt: 125 euro met inzetten 250 euro.
Inzetten is hooguit een uurtje. Gewoon lachen en een nieuwe halen.

MpowerM
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2012 19:14

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door MpowerM »

Ik snap niet hoe het überhaupt mogelijk is, dat iemand zich bij dit "bedrijf" als een tevreden klant heeft kunnen ervaren. Daar geloof ik gewoon geen woord van. Ik moet me bij het uitleggen van mijn ervaringen over dit nepbedrijf echt zwaar inhouden door alle irritaties die ik in de loop der tijd van deze sloperij heb meegekregen. Maar om nog veel meer mensen allerlei teleurstellingen, irritaties en valse hoop te besparen, heb ik het ervoor over om mijn ervaringen met dit belachelijke bedrijf te delen.
Ten eerste is deze sloperij bijna altijd degene die als eerste reageert op een onderdelen zoekopdracht, via de onderdelenlijn, waarbij ze dan aangeven het gezochte onderdeel te hebben.
Vervolgens ga je uiteraard telefonisch contact opnemen, maar dan blijkt vaak het geval dat men dit onderdeel toch niet heeft liggen. Als je dan als klant de vraag stelt waarom ze dan reageren op een zoekopdracht, wordt er ineens op een asociale manier verder gepraat op een manier alsof jij als klant dan de grote zeikert bent. "We hebben het gewoon niet liggen en kunnen het ook niet tevoorschijn toveren" of "ja, wat wil je nu eigenlijk! Ik heb het toch niet?!"
Beste "Altijd raak"....waarom reageer je dan?? Dan ben je toch onnozel bezig?
Maar het komt uiteraard ook voor dat ze het daadwerkelijk hebben liggen, maar dan wel tegen het DRIEDUBBELE VAN DE NIEUWPRIJS! Een luchtmassametertje voor een Opel durven ze 175 euro voor te vragen (kost nieuw ca. 60 a 70 euro), een draagarm voor een BMW vragen ze 250 euro voor (kost nieuw 89 euro), motorsteunrubber BMW 150 euro, voorscherm BMW 850i 1500 euro, stappenmotortje voor een Tigra 200 euro en ga zo maar door.
Ik heb zelf zeer veel relaties in de autobranche (garages, occasiondealers) en het enige wat ik over dit bedrijf hoor is dezelfde ervaring als wat ik zelf meegemaakt heb: belachelijk duur (2 a 3 keer duurder dan een origineel nieuw product via de officiele dealer!!) of men is voor niets afgereisd naar Vlaardingen voor een onderdeel wat NIET op voorraad was.....erg jammer, dat je jezelf als bedrijf zo te schande zet of is dit een idiote manier om aandacht te krijgen? Op deze manier lijkt het mijn insziens onmogelijk dat hier iemand tevreden is weggegaan, misschien familie of vrienden?
Voor mij is het heel duidelijk: Altijd raak??? Nooit raak!!! Ik blijf ver, heel ver uit de buurt van Vlaardingen.

p6319
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2013 13:14

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door p6319 »

Eveneens een reactie nav "Altijd Raak Penders" - ter waarschuwing: 2x spatborden besteld via onderdelenzoeker.nl (ongespoten/met grondlaag). Per post ontvangen en ongeopend bij garage/spuiterij bezorgd. Kreeg melding van garage: spatborden zitten vol oneffenheden, moeten eerst voorbewerkt/geeffend worden - te kostbaar. Conclusie: spatborden niet bruikbaar.
Email van garage met bevindingen doorgegeven aan Penders, reactie:
"De kwaliteit van de schermen is prima en daar worden dagelijks en landelijk auto’s mee gerepareerd.
Dus deze klacht is ongegrond." (Citaat). Verder aanbod 2 nieuwe schermen te leveren tegen inkoopsprijs.

Er wordt niet ingegaan of onderzocht of de klacht terecht is of niet, maar het bestaan van een defect wordt DIRECT simpelweg ontkend. Heb juist daarvoor email garage bijgevoegd naar Penders, als bewijs. Discussie aangaan levert niets op - wordt tegengesproken met hun ervaring dat de spatborden dagelijks en door heel NL zonder problemen worden gebruikt - mijn tegenargument was dat dit niet betekent dat enkele spatborden niet aan de kwaliteitseisen voldoen en dat deze dan teruggenomen dienen te worden. Hier wordt niet op ingegaan. Ik krijg geen geld terug, kan enkel meer geld uitgeven door 2 nieuwe spatborden te kopen.

Botte reactie - zaak voorgelegd aan advocaat wat mijn rechten zijn, conclusie: Penders zit volledig fout, levert wanprestatie, maar is niet af te dwingen wegens te gering te betwisten schadebedrag. Volsta dus met andere spatborden te kopen en Penders van nu af te vermijden. PLUS mijn ervaring te melden aan anderen.

Correspondentie volledig op te vragen indien gewenst - volledige openheid. Zou dergelijke klacht niet openbaar maken zonder eea volledig te kunnen bewijzen.

vaannl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2013 20:09

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door vaannl »

hallo ik ben bert
ik was op zoek naar een complete tweedehands uitlaat voor mijn suzuki jimny let wel compleet
ik had al op nieuw gezocht dus ik wist de prijzen wel dus ik reageerde op dit ::
ONDERDELENZOEKER.NL

Onderdeel gevonden voor uw Suzuki Jimny 1.3 JLX Cabrio
Referentienummer: 2619870

Altijd Raak Penders Demontage B.V. in Vlaardingen heeft de volgende onderdelen voor u:

--------------------------------------------------------------
- komplete uitlaat plus kat.


Opmerking: Indien u nog niet voorzien bent neem dan even kontact met ons op wij kunnen u dan misschien wel van dienst zijn. Vriendelijke groet het penders team.
Prijs: N.O.T.K.
ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat het kwam op 280 euro
dus ik zeg akkoord redelijke prijs voor een tweedehands uitlaat .
ik wachte een paar dagen en belde weer op ja sorry meneer we hadden de uitlaat gemonteerd maar hij was niet goed
dus we hebben uit een ander filliaal een andere gehaald en verzonden .
ik weer wachten totdat de postbode kwam en wat blijkt ik ontvang een tussen pijp en een eind demper
tweedehands ten eerste was er een bevestigingsstang afgebroken en ook geen catalysator.
ik weer gebeld nu beweren ze dat ik geen cat heb besteld'
nieuw kost een tussenpijp 57.55 euro en een eind demper 117 euro dit deelde ik hen ook mede.
waarop hun antwoord was ( dan had umaar moeten kijken wat de nieuwprijs was )
ik zei dat heb ik ook gedaan ik dacht dat alles compleet was voor 280 euro
nee meneer de cat komt er nog opnieuw bij voor 150 euro
dus ik betaal voor een hoopje oud ijzer 280 euro terwijl de nieuwprijs 174 euro is .
lekker verdienen zo
en ik kon het ook niet terugsturen dus ik heb van armoede de eind demper maar eronder gehangen
want ik had geen geld meer
groetjes en altijd raak bij penders is waar het deed me flink zeer .

vaannl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2013 20:09

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door vaannl »

hallo hier bert nog eens
ik ben vergeten te vragen of het mogelijk is om penders van de onderdelen service te verwijderen
penders ziet het als reclame als mensen klagen

Prometheus_W201
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2013 12:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Prometheus_W201 »

Dan maak ik ook maar even reclame :evil:
Penders Altijd Raak is iig Altijd Bot, arogant en bijzonder klantONvriendelijk en als je deze firma iets toe laat sturen weet je vrijwel zeker dat het niet aan de verwachtingen voldoet en derhalve jezelf verzekerd van een financiele kater. Had dit forum eerder moeten opzoeken, nu kan ik de ervaring(en) alleen maar bevestigen :(

thecure
Berichten: 2704
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door thecure »

Prometheus_W201 schreef:Dan maak ik ook maar even reclame :evil:
Penders Altijd Raak is iig Altijd Bot, arogant en bijzonder klantONvriendelijk en als je deze firma iets toe laat sturen weet je vrijwel zeker dat het niet aan de verwachtingen voldoet en derhalve jezelf verzekerd van een financiele kater. Had dit forum eerder moeten opzoeken, nu kan ik de ervaring(en) alleen maar bevestigen :(
Vertel??

HetisechtWaar!
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2013 17:59

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door HetisechtWaar! »

Beste lezers,

FEIT 1 is: Penders zijn oplichters

Als eerste zal ik zeggen dat de mensen die hier goede ervaringen hebben met deze sloperij en of demontage bedrijf gewoon mazzel hebben of (en dat zal het hem wel zijn) daar werken of bekenden zijn en dan recensies schrijven om de negativiteit de kop in te steken.

Uit mijn eigen ervaring en de ervaring van mijn andere garage collega`s kan ik zeker vaststellen dat ze hogere prijzen hanteren dan de dealers zelf zoals hier al eerder werd aangekaart. En klantvriendelijkheid is zeker ver te zoeken.

Bij zoekopdrachten via onderdelenzoeker reageren zij altijd zonder de prijs te noemen.
Dan ben je dus verplicht te bellen wat al erg irritant is. Andere demontage bedrijven die reageren op jou zoekopdracht via onderdelenzoeker.nl vermelden namelijk wel de prijs. En naar mijn mening is dit ook de bedoeling achter deze zoekopdracht. Duidelijkheid in prijs voor de klant.

ALs je dan belt het referentienummer doorgeeft en vraagt naar het onderdeel weten ze niks en wordt je altijd in de wacht gezet, komt de gene weer aan de lijn en dan hoor je tot je schrik de prijs. En altijd let op ALTIJD schrik je je de......(inderdaad we houden het netjes, maar dat kost veel moeite).

Het verbaasd mij en al mijn collega`s in de garage branche dat ze dit durven te vragen want ze zetten zich gigantisch voor schut. De prijzen liggen gewoon veel hoger als het nieuwe onderdeel bij de dealer en bij Penders zijn ze gebruikt en dus zeker niet nieuw.

Ik ben door Penders benaderd via onderdelenzoeker voor onderdelen van BMW, Mercedes, Opel etc. en bij alle verzoeken waren de prijzen gewoon kansloos hoog niet normaal gewoon.
Het is gewoon brutaal en beledigend wat zij doen.

Maar het is vrij te doen wat zij doen dus laat ze lekker links liggen het bespaard je een hoop moeite.

Dus ik raad je aan niet in te gaan op hun e-mails.

En voor de mensen die mijn verhaal in twijfel trekken en willen reageren.

Krab je eerst eens achter je oren waarom zoveel mensen slechte ervaringen hebben met Penders en besluit om je vriend familielid of kennis niet het plezier te doen een positieve recensie te plaatsen die niet op waarheid is berust.

Succes met zoeken naar je onderdeel.

Groeten..

HetisechtWaar!

Frank15
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 feb 2014 18:22

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Frank15 »

:oops:
Laatst gewijzigd door Frank15 op 08 jul 2014 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

bartsscooterservice
Berichten: 287
Lid geworden op: 10 okt 2011 15:36

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door bartsscooterservice »

MpowerM schreef:Ik snap niet hoe het überhaupt mogelijk is, dat iemand zich bij dit "bedrijf" als een tevreden klant heeft kunnen ervaren. Daar geloof ik gewoon geen woord van. Ik moet me bij het uitleggen van mijn ervaringen over dit nepbedrijf echt zwaar inhouden door alle irritaties die ik in de loop der tijd van deze sloperij heb meegekregen. Maar om nog veel meer mensen allerlei teleurstellingen, irritaties en valse hoop te besparen, heb ik het ervoor over om mijn ervaringen met dit belachelijke bedrijf te delen.
Ten eerste is deze sloperij bijna altijd degene die als eerste reageert op een onderdelen zoekopdracht, via de onderdelenlijn, waarbij ze dan aangeven het gezochte onderdeel te hebben.
Vervolgens ga je uiteraard telefonisch contact opnemen, maar dan blijkt vaak het geval dat men dit onderdeel toch niet heeft liggen. Als je dan als klant de vraag stelt waarom ze dan reageren op een zoekopdracht, wordt er ineens op een asociale manier verder gepraat op een manier alsof jij als klant dan de grote zeikert bent. "We hebben het gewoon niet liggen en kunnen het ook niet tevoorschijn toveren" of "ja, wat wil je nu eigenlijk! Ik heb het toch niet?!"
Beste "Altijd raak"....waarom reageer je dan?? Dan ben je toch onnozel bezig?
Maar het komt uiteraard ook voor dat ze het daadwerkelijk hebben liggen, maar dan wel tegen het DRIEDUBBELE VAN DE NIEUWPRIJS! Een luchtmassametertje voor een Opel durven ze 175 euro voor te vragen (kost nieuw ca. 60 a 70 euro), een draagarm voor een BMW vragen ze 250 euro voor (kost nieuw 89 euro), motorsteunrubber BMW 150 euro, voorscherm BMW 850i 1500 euro, stappenmotortje voor een Tigra 200 euro en ga zo maar door.
Ik heb zelf zeer veel relaties in de autobranche (garages, occasiondealers) en het enige wat ik over dit bedrijf hoor is dezelfde ervaring als wat ik zelf meegemaakt heb: belachelijk duur (2 a 3 keer duurder dan een origineel nieuw product via de officiele dealer!!) of men is voor niets afgereisd naar Vlaardingen voor een onderdeel wat NIET op voorraad was.....erg jammer, dat je jezelf als bedrijf zo te schande zet of is dit een idiote manier om aandacht te krijgen? Op deze manier lijkt het mijn insziens onmogelijk dat hier iemand tevreden is weggegaan, misschien familie of vrienden?
Voor mij is het heel duidelijk: Altijd raak??? Nooit raak!!! Ik blijf ver, heel ver uit de buurt van Vlaardingen.
Ja dat klopt. Wij zochten ook iets voor onze BMW via onderdelenlijn. Hun reageerden meteen, maar na heen en weer mailen bleek het er dus niet te zijn. Ze zouden het dan laten weten. Maar heb niks meer gehoord. Zie onderstaand:

Geachte heer/mevrouw,
Dat doen we zeker.


D.C.S. Penders
Autodemontagebedrijf Altijd Raak Penders B.V.
George Stephensonweg 35
3133 KJ, VLAARDINGEN
Email: [email protected]
Tel. +31-10-4345506
Fax. +31–10-4345566
Website : http://www.altijdraakpenders.nl




Er stond wel bij: waarschijnlijk leverbaar zie kopie onderdelenlijn:

Totaal Onderdelen waarschijnlijk leverbaar. Aanbieder verzoekt u contact op te nemen.

Mischien kunnen ze het dus wel beter controleren eerst, voordat ze mailen dat het er is. De prijzen heb ik het verder nog niet over gehad, dus dat weet ik niet.

marcel1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2014 21:38

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door marcel1964 »

Ook,hier te maken met dit bedrijf , ze hadden iets dat ik zocht , bedrag dat ze vroegen was in mijn geval normaal ,maar wat blijkt de volgende dag wordt ik opgebeld en alles wordt 50 euro duurder + nog eens 100 euro borg omdat ik het oude defecte deel terug zou moeten sturen,deze zou ik dan weer terug krijgen zodra het defecte deel aangekomen was.
Nou snappen jullie al ,ik ging hier niet mee akkoord ,zij stelde voor dat ze dan het geld dan terug zou storten,hier ging ik dan mee akkoord,we zijn inmiddels 3 weken en div. mails verder en geld is nog niet overgemaakt,tevens reageren ze ook niet meer op mijn mails.
Wat nu te doen,ze hebben niets geleverd,maar wel 270 euro ontvangen die ze maar niet terug storten.

Iemand advies ?

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door jerwarm »

ik ben zelf voor mijn oude auto uit 1995 inderdaad meerdere malen bij Penders geweest. Ik kan deze ervaringen hierboven niet helemaal omschrijven omdat ik altijd kreeg waar ik voor belde of naar vroeg, ze hadden het onderdeel in ieder geval in huis..

Echter; wat wel bijzonder onbeschoft is... je wilt weten of een motor digitaal ontstekingsonderdeel goed is/past en functioneert voordat je deze koopt aan de balie..-> auto staat voor de deur!
"nee meneer, u moet deze eerst afrekenen voordat u kunt kijken of dit onderdeel uw storing oplost"
"ja, maar als ik er niets aan heb dan heb ik voor niets 300€ uitgegeven!"
"niets aan te doen, u moet hem eerst kopen, we hebben wel bobines liggen voor deze auto deze zijn maar 80€"

dat eerst gedaan en mijn auto deed nog steeds hetzelfde; namelijk niet goed lopen!!! [daar konden hun natuurlijk niets aan doen maar het ging op de onbeschofte manier waarop...] :)
ik kon hem niet teruggeven nadat ik hem 5 min daarvoor gekocht had het onderdeel!! 80€ de sloot in!!

doet die vent nog een keer een voorstel dat ik dan wel een ontstekingsmodule kan kopen voor 300€ en dat hij ZEKER weet ook gezien zijn ervaring dat dat mijn probleem aan mijn auto moest zijn, en vermurwde mij uiteindelijk toch tot deze aankoop. Ik wilde immers van mijn probleem af, ja toch niet dan?.

module moest eerst gekocht worden, u raadt het al.
de module erin gedaan en de auto deed nog steeds precies hetzelfde als met mijn eigen module.
wat ik ook probeerde/voorstelde; de module/bobines werden niet teruggenomen voor 150€, hij wilde ze niet terugkopen met zwaar verlies voor mij met de kassabon.

in 10/15 minuten was ik 380€ armer, met 2 onderdelen waar ik niets aan had, en Penders trok letterlijk zijn handen er vanaf, ging weer op z'n boer'n klompen het bedrijf binnen en dat is het laatste wat ik ooit heb gezien van die vent. Mij witheet achterlatend. :cry: :oops:
geen coulantie te bedingen binnen aan de kassa, helemaal niets.


het is inderdaad echt een ballentent!!
het altijd raak Penders slaat op het volgende; de onbeschofte/onbehouwen manier waarop je behandelt wordt in die tent laat iedereen verbouwereerd achter!!


ik ben een heel rustig mens, en snap heus dat Penders in beginne helemaal niets aan mijn autoprobleem wat ie destijds had, kon doen.
maar de manier waarop men te woord gestaan wordt en behandeld wordt is ten hemel schreiend! :twisted: :twisted: :oops:


mijd dit bedrijf, kan ik u echt ten zeerste aanraden.

Plaats reactie