altijd raak de penders

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door madfred »

Ik zocht een koplamp voor een Audi A4. Penders reageerde, hebben we liggen. De prijs was tamelijk hoog, maar goedkoper dan een nieuwe en dit type koplamp was moeilijk te vinden. Dus ik ga erheen, ruim een uur rijden, kom daar en ........ze hebben de koplamp niet. Geen excuses of wat dan ook, alleen een bot "hebben we niet, ik bel wel zodra we er een hebben". Niet dus, ik wil niks meer met dit "bedrijf" te doen hebben. Wat een stelletje klant-onvriendelijke hufters zijn het.

GregJac
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2014 12:19

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door GregJac »

Oplichters zijn het:
Kachelweerstand van mijn Nissan Almera N16 2004 was stuk. Dus uitgebouwd en naar Penders in Vlaardingen gegaan: “Meneer voor vanaf 90 Euro kunnen we een uitbouwen”. Ik merkte op dat het te duur is voor een gebruikte onderdeel waarvan de levensduur ook niet garandeert is. “Je krijgt 3 maanden garantie, ruilen kan en als je kachelventilator het dan nog niet doet, dan ligt het aan iets anders. Vanaf 90 Euro bouwen we een uit, wil je die nog?”.
Nou nee, te duur voor zo’n gebruikt onderdeeltje!
Bij Nissan dealer Cas Lamens in Berkel en Rodenrijs een NIEUWE “made in Japan” kachelweerstand gehaald voor EUR 52.73 incl. btw.

RCEE
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2011 22:37

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door RCEE »

Ik zocht een Display voor mijn Peugeot 407.

De Penders: Die hebben wij vanaf €250,-

Nieuw bij de Peugeotdealer: €220,-

.......

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door jerwarm »

penders begint steeds gekkere bokkesprongen te maken lijkt het, het bedrijf zou beter een 10tje onder de max marktwaarde nieuwprijs kunnen gaan zitten van een 2e hands of XX hands onderdeel....

e.e.a. met dat prijzenstunten word nu helemaal zo ongeloofwaardig als wat en riekt gewoon naar bedrog en oplichting als men bij de dealer splinternieuwe onderdelen koopt die goedkoper zijn als 2ehands!! . :arrow: :arrow:

Ik ga er ook NOOIT meer heen, een dure les maar wel geleerd.
mijdt dit bedrijf. :arrow:

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door jerwarm »

madfred schreef:Wat een stelletje klant-onvriendelijke hufters zijn het.
exactly. :roll: :shock:

Prometheus_W201
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 okt 2013 12:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Prometheus_W201 »

Arrogant stel oplichters. Sturen spullen op die niet compleet zijn en als je daar dan over belt wordt je als klant ronduit geschoffeerd en verweten dat je had moeten weten dat voor de ontbrekende montagedelen notabene extra moet betalen
Een essentieel bevestigingsdeel die ze er duidelijk bewust hebben afgeschroefd, ontbreekt, en het onderdeel komt dan ook niet meer overeen met de foto.
Ga er in eerste instantie nog van uit dat er een vergissing in het spel is en wellicht vergeten is om de montagebeugel mee te sturen en daarover gebeld. En een bek dat dat viswijf dan aan de telefoon opzet, werkelijk ongelooflijk. Als je belazerd wil worden moet je met Penders "altijd raak" zaken doen. U bent gewaarschuwd !

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik denk dat je onderdelen beter op bv Onderdelenlijn kunt zoeken. Levert Mercedes voor een W201 geen nieuwe onderdelen, of zijn die erg duur?

thecure
Berichten: 2704
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door thecure »

Dat is nou echt altijd raak!

Jannie60
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2014 17:16

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Jannie60 »

Hallo ik heb een aantal berichten gelezen met veelal negatieve uitspraken.
Wij hebben voor het eerst bij altijd raak een onderdeel besteld (die we nergens anders konden verkrijgen). Wij zijn keurig behandeld ook had ik per abuis de rek dubbel betaald dit is keurig teruggestort . dus de negatieviteit van sommige mensen begrijp ij niet altijd raak is voor mij een top zaak

Vriendelijke Groet
Jannie

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door hawkwind »

Jannie60 schreef:Hallo ik heb een aantal berichten gelezen met veelal negatieve uitspraken.
Wij hebben voor het eerst bij altijd raak een onderdeel besteld (die we nergens anders konden verkrijgen). Wij zijn keurig behandeld ook had ik per abuis de rek dubbel betaald dit is keurig teruggestort . dus de negatieviteit van sommige mensen begrijp ij niet altijd raak is voor mij een top zaak

Vriendelijke Groet
Jannie
En welk onderdeel mocht dat dan zijn?
En wat was de prijs?

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door encore »

Jannie60 schreef:Hallo ik heb een aantal berichten gelezen met veelal negatieve uitspraken.
Wij hebben voor het eerst bij altijd raak een onderdeel besteld (die we nergens anders konden verkrijgen). Wij zijn keurig behandeld ook had ik per abuis de rek dubbel betaald dit is keurig teruggestort . dus de negatieviteit van sommige mensen begrijp ij niet altijd raak is voor mij een top zaak

Vriendelijke Groet
Jannie
Dus van jullie unieke auto waren er geen reserve-onderdelen, maar er lag wel een sloopmodel bij "altijd raak"? Dus zo uniek was jullie auto toch niet. Net zoals je reaktie. Als bedrijf jezelf aanmelden om maar een beetje een positieve "review" te geven is al zo vaak gedaan hier..dit is echt kansloos. zelfs ìk heb in het verleden bij "altijd raak" twee keer iets laten zoeken. en beide keren was "altijd raak" net een paar tientjes goedkoper dan het origineel van de dealer. die het overigens voor dat geld ook nog eens zou installeren omdat-ie het ook wel een enorm bedrag vond. Gelukkig was er elders wel een merk-sloperij die het voor een paar tientjes had...

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door prem »

Jannie60 schreef:Hallo ik heb een aantal berichten gelezen met veelal negatieve uitspraken.
Wij hebben voor het eerst bij altijd raak een onderdeel besteld (die we nergens anders konden verkrijgen). Wij zijn keurig behandeld ook had ik per abuis de rek dubbel betaald dit is keurig teruggestort . dus de negatieviteit van sommige mensen begrijp ij niet altijd raak is voor mij een top zaak

Vriendelijke Groet
Jannie
Ohhhhh Jannie, fijne ervaring he, fijn te weten. Vraagje, ben je de eigenares, man, dochter of nicht/neef.
Hier wordt daar niet meer ingetrapt hoor.

GuidoM
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2014 18:41

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door GuidoM »

Ben onlangs ook bij dit bedrijf geweest. Moest een complete voorkant voor mijn auto hebben. De prijs was wel aan de forse kant maar nog altijd goedkoper dan nieuw en ik kon verder nergens anders iets vinden dus ik heb het gedaan. Ik wist al dat ze belachelijke prijzen hanteren maar ik was helaas nog niet op de hoogte van de rest van de reputatie van dit bedrijf.

Ik had onder andere een radiateur nodig. De radiateur voor mijn auto (en waarschijnlijk ook bij andere auto's) verschilt voor een automatische of handmatige versnellingsbak. Ik heb een automaat en dus ook nadrukkelijk naar een radiateur voor een automatische transmissie gevraagd. Geen probleem, de auto waar de onderdelen vanaf kwamen was een automaat.

Bij de montage blijkt de radiateur niet te passen, het is er een voor een handmatige transmissie. 3 keer gebeld en het probleem uitgelegd, ik zou terug gebeld worden. De 4e keer, als men weer mijn nummer wil noteren om terug te bellen zeg ik dat dit nu de 4e keer is en dat men wel zegt terug te bellen maar dat dat nooit gebeurt. Daarop is er even overleg en kan ik tegen inlevering van de radiateur die ik nu heb, en met bijbetaling van 200 euro (vooruitbetaling !) een 'nieuwe' krijgen.

Navraag bij degene die de auto voor mij repareert: Niet doen, voor 100 euro regel ik een nieuwe voor je. (imitatie weliswaar maar goed)

Dat was dus mijn eerste en laatste ervaring met Penders.

Er wordt hier gevraagd of je in dit soort gevallen van oplichting mag spreken. Als je willens en wetens mensen spullen verkoopt waar ze niet om vragen en vervolgens niet met een correcte oplossing (geld terug) komt, dan zit je er toch zeker heel dicht tegen aan als je het mij vraagt.

nibt
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 jul 2009 21:32

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door nibt »

Het is inmiddels algemeen bekend dat je beter niet af kunt gaan op gejubel over een bedrijf van van een forum gebruiker die maar 1 of 2 posts heeft geplaatst, dat is bijna altijd stiekeme reclame van het bedrijf zelf.

Maar andersom kan natuurlijk ook, voor wie zich de warrige persoon/organisatie kan herrinneren die hier probeerde een fotograaf de grond in te boren door te beweren dat hij een viespeuk is die foto's van naakte meisjes wou maken.

Als je dit topic bekijkt, en je negeert alle posts van zulke vluchtige "1 a 2 posts" figuren, dan blijft er eigenlijk maar heel weinig van de tirade over.

Wie wil dit bedrijf in een kwaad daglicht stellen? en waarom? Daar speelt iets wat wij niet te weten komen.

Nee, ik ben niet van de sloperij, maar ik heb een grondige afkeer van het misbruik van een forum als deze voor stiekeme reclame of laster.

GuidoM
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2014 18:41

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door GuidoM »

nibt schreef: Als je dit topic bekijkt, en je negeert alle posts van zulke vluchtige "1 a 2 posts" figuren, dan blijft er eigenlijk maar heel weinig van de tirade over.

Wie wil dit bedrijf in een kwaad daglicht stellen? en waarom? Daar speelt iets wat wij niet te weten komen.

Nee, ik ben niet van de sloperij, maar ik heb een grondige afkeer van het misbruik van een forum als deze voor stiekeme reclame of laster.
Beste heer/mevrouw nibt,

Ik denk dat veel van deze 1 a 2 posts figuren wel te verklaren zijn. Als ik mijzelf als voorbeeld neem, ik ben na mijn 'confrontatie' met Penders op internet gaan zoeken naar dit bedrijf. Voornamelijk om te kijken of het aan mij ligt of dat er mensen zijn met vergelijkbare ervaringen. En dan kom ja al gauw op forums zoals deze uit. (er zijn er meer !). En omdat ik deels mijn frustratie een beetje van mij af wilde schrijven, en deels hoop dat mijn post wellicht bijdraagt aan het in de toekomst kunnen voorkomen van dit soort praktijken, besloot ik te reageren. Maar dan moet je wel een account hebben, dus die heb ik speciaal hiervoor aangemaakt. Het feit dat er in dit topic zoveel mensen reageren die speciaal hiervoor de moeite hebben genomen om zich aan te melden op een forum waar ze normaal gesproken niet komen, zegt ook wel wat.

En vervolg posts zullen er in dit topic niet komen, want de discussies met Penders hebben zelden een lang vervolg. Nee heb je en vervolgens kun je opdonderen, dat is wel duidelijk.

Ik denk dat er best mensen zijn die het bedrijf in een kwaad daglicht willen stellen, maar dat is dan puur op basis van de ervaring die ze ermee hebben. U zegt als laatste dat er daar iets speelt wat wij niet te weten komen, maar het tegendeel is waar. Er speelt van alles, en mede dankzij dit forum komen we het te weten. Ik heb er in ieder geval iets van geleerd; mocht ik nog eens zaken doen met bijvoorbeeld een autodemontage bedrijf dan zal ik vooraf eens op internet kijken wat er zoal over geroepen wordt.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door madfred »

nibt schreef:Het is inmiddels algemeen bekend dat je beter niet af kunt gaan op gejubel over een bedrijf van van een forum gebruiker die maar 1 of 2 posts heeft geplaatst, dat is bijna altijd stiekeme reclame van het bedrijf zelf.

Maar andersom kan natuurlijk ook, voor wie zich de warrige persoon/organisatie kan herrinneren die hier probeerde een fotograaf de grond in te boren door te beweren dat hij een viespeuk is die foto's van naakte meisjes wou maken.

Als je dit topic bekijkt, en je negeert alle posts van zulke vluchtige "1 a 2 posts" figuren, dan blijft er eigenlijk maar heel weinig van de tirade over.

Wie wil dit bedrijf in een kwaad daglicht stellen? en waarom? Daar speelt iets wat wij niet te weten komen.

Nee, ik ben niet van de sloperij, maar ik heb een grondige afkeer van het misbruik van een forum als deze voor stiekeme reclame of laster.
Ik tel toch vlug acht (!!) posts van mensen (die al langer actief zijn op dit forum) met klachten. Dus stellen dat er nadat de "ééndagsvliegen" zijn verwijderd, niets meer over blijft is toch wel heel erg kort door de bocht.

RCEE
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 mei 2011 22:37

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door RCEE »

Wie wil dit bedrijf in een kwaad daglicht stellen? en waarom? Daar speelt iets wat wij niet te weten komen.
....een ieder met enige hersenactiviteit begrijpt dat altijdraak de enige is die zichzelf in een "kwaad daglicht" stelt. Gewoon oplichterspraktijken! Prijzen vragen voor tweedehands delen die hoger zijn als de nieuwprijs KAN GEWOON NIET. De mensen met soortgelijke ervaringen -en hier reageren- doen volgens mij niets anders dan hun sociale plicht....en dat is anderen waarschuwen voor dit soort bedrijven....de keuze om ermee in zee te gaan is uiteraard aan de consument zelf.

GuidoM
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2014 18:41

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door GuidoM »


jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door jerwarm »

Gedeeltelijke sluiting voor bedrijven Altijd Raak Penders

Burgemeester Bert Blase heeft op 23 oktober 2014 de bedrijven Altijd Raak Penders voor de duur van zes maanden gedeeltelijk gesloten. Dat betekent dat er geen bezoekers aanwezig mogen zijn en er geen handelsactiviteiten mogen plaatsvinden. Bij het bedrijf zijn tijdens diverse controles gestolen goederen aangetroffen en de administratie bleek onvolledig. Zo werd er bijvoorbeeld geen door de burgemeester gewaarmerkt inkoop- en verkoopregister bijgehouden. Eerder dit jaar werden al twee panden van Penders Vastgoed BV gesloten vanwege een overtreding van de Opiumwet.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 nov 2014 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Scheldwoorden verwijderd.

jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door jerwarm »

nibt schreef:Het is inmiddels algemeen bekend dat je beter niet af kunt gaan op gejubel over een bedrijf van van een forum gebruiker die maar 1 of 2 posts heeft geplaatst, dat is bijna altijd stiekeme reclame van het bedrijf zelf.

Maar andersom kan natuurlijk ook, voor wie zich de warrige persoon/organisatie kan herrinneren die hier probeerde een fotograaf de grond in te boren door te beweren dat hij een viespeuk is die foto's van naakte meisjes wou maken.

Als je dit topic bekijkt, en je negeert alle posts van zulke vluchtige "1 a 2 posts" figuren, dan blijft er eigenlijk maar heel weinig van de tirade over.

Wie wil dit bedrijf in een kwaad daglicht stellen? en waarom? Daar speelt iets wat wij niet te weten komen.

Nee, ik ben niet van de sloperij, maar ik heb een grondige afkeer van het misbruik van een forum als deze voor stiekeme reclame of laster.

ff goed lezen voordat je verder gaat met je tirade; handelt in gestolen goederen en heeft er waarschijnlijk nog een kwekerijtje naast lopen ook...


ehm? de Burgemeester misschien? :shock: :shock:

Plaats reactie