altijd raak de penders

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Klaas$vaaK
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2020 11:05

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Klaas$vaaK »

Ik dacht in de eerste instantie laat gaan maar toch wil ik mijn ongenoegen kwijt omdat ik nu twee keer hetzelfde verhaal heb meegemaakt, toen een derde remlicht maar nu met een mistlamp-unit.

Mistlamp-unit nodig voor mijn Daihatsu. Er waren twee bedrijven die deze op voorraad hadden (twee identieke units)

Eerste bedrijf vroeg 150 euro inclusief btw voor de mistlamp (wat ik al veel geld vind voor een gebruikt onderdeel) dus toch nog even prijzen vergelijken en contact opgenomen met Altijd Raak Penders.

Ik werd netjes geholpen door een hele aardige dame aan de telefoon. Geen klachten over klantvriendelijkheid maar de prijs. 350 euro ex. Btw!!!!!

Meer dan het dubbele van de prijs. Wat mij betreft echte pure oplichterij.

sake1987

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door sake1987 »

Wat is er oplichting aan een vraagprijs?
Neem aan Dat u zich hebt verdiept in wat de nieuwprijs is?
En zelfs al zou dat hetzelfde zijn, dan nog is oplichting toch iets heel anders.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Al 9 jaar klachten hier en ze hebben zelfs een record bij De Rijdende rechter. En toch nog steeds mensen die daar heen gaan?

sake1987

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door sake1987 »

NeoDutchio schreef:
27 sep 2020 19:53
Al 9 jaar klachten hier en ze hebben zelfs een record bij De Rijdende rechter. En toch nog steeds mensen die daar heen gaan?
Je kan daar prima heen gaan, zolang je maar weet wat je koopt en de prijzen.
Heb je er totaal geen verstand van, laat je het repareren bij een vakman.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Erthanax »

Laten we wel wezen, Penders werkt wel elke keer keurig mee met die RR-uitzendingen, hoewel de uitspraken voor hem niet altijd gunstig uitpakken. Dat neemt me wel voor hem in.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door madfred »

Het is geen oplichterij, maar wel belachelijk om voor gebruikte onderdelen veel meer dan de nieuwprijs te vragen.
Ik had een EGR klep nodig voor een Audi. Nieuwprijs rond de 250 Euro. Ik heb op de onderdelenlijn een verzoek voor de klep gezet.
komt er een reactie van onze vrienden, prijs notk. Dus ik bel ze, krijg ik te horen dat ze 400 Euro vragen voor die klep!
Ik heb de klep bij een bedrijf in Waalwijk gehaald, 45 Euro. En dan kreeg ik ook nog drie maanden garantie.

Nato
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2021 11:57

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Nato »

In november 2020 een BMW 330i motor laten plaatsen door Penders. Dit is prima en volgens afspraak verlopen. Ik kan alleen maar aangeven dat Penders een hele goede service heeft verleend. Bedankt hiervoor.

Emcede
Berichten: 302
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Emcede »

En je bent speciaal lid geworden van dit forum om dat met de wereld te delen?

Je doet deze club geen plezier, want hiermee rakel je een bericht dat al 4 maand onder het stof zat weer op.

prosperreke
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2022 18:12

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door prosperreke »

Altijd Raak inderdaad, alle klanten genaaid.
Onderdeel gezocht van een BMW/Mini krijg aanbod voor een redelijk bedrag, stuur mijn akkoord en maak afspraken voor ophaling.
Volgens Nederlandse wetgeving is de koop rechtsgeldig en afdwingbaar gesloten.
Bij ophaling - na meer dan 100 km gereden - blijkt het onderdeel 2x zo duur en duurder dan het nieuwe onderdeel.
Politie Vlaaardingen weigert klacht te noteren (Penders zal een goeie sponsor zijn van de pensioenkas ...)
Klacht ingediend plots is het onderdeel beschikbaar voor de afgesproken prijs , of het opgehaald kan worden wegens te breekbaar ( de reden dat ik het wou ophalen) wegens de nutteloze rit geëist dat het onderdeel voor hun rekening en op hun risico geleverd wordt in België en dat betaling zal geschieden NA aflevering en controle dat het gaat om een een onbeschadigd en werkend onderdeel ...
Ik wacht na 6 maanden nog steeds op de levering

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En wat zou de politie in Vlaardingen er mee moeten? En dan nog een beschuldiging van corruptie?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een bedrijf die de twijfelachtige eer heeft om al 4 keer bij de Rijdende Rechter te komen zou ik niet meer bij willen kopen. Ook al heeft hij een aantal keer gewonnen, het is te erg dat klanten al de rechter inschakelen omdat je de klant niet serieus neemt.
Ik heb 1 keer een aanbieding van hun gehad voor een hoedenplank. Vier keer de prijs dan wat ik er nu voor betaald heb dichtbij huis. Een lachtertje dat bedrijf.

J. Deltoer
Berichten: 3031
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heb zelf enige tijd BMWgereden, kost wat, maar dan heb je ook wat. Ga voor onderdelen naar de officiële dealer. Inderdaad duur, maar je wil toch BMW rijden.... En zeker niet naar charlatans die je keer op keer de rijdende rechter halen.

RH van Leeuwen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2022 17:03

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door RH van Leeuwen »

Onze Mercedes E-350 had een beschadigde motor en ik zocht een ruilmotor. Dat viel niet mee omdat deze motoren het vaker opgeven.
Uiteindelijk kwam ik terecht bij het autosloop bedrijf van Penders.

Ik had zo mijn bedenkingen vanwege sommige negatieve reviews op internet over dit bedijf. Maar bij het persoonlijk contact met [naam verwijderd door moderator] bleek dat ik te maken had met serieuze en kundige man. Ik heb toen een jonge ruilmotor gekocht, die het garage bedrijf heeft ingebouwd.

Toen ik de auto kwam ophalen bleek alles 100% in orde en nu - na 3 maanden - rijdt de auto nog steeds als een zonnetje.
Mijn respect voor het advies en het vakmanschap van de monteurs.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 dec 2022 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door de auditu »

Toe maar. Een tevreden klant. Je zou er bijna wat van gaan denken. :lol:

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door kuklos »

En daar speciaal een account voor aangemaakt en verder in geen enkel topic actief zijn.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door Erthanax »

Eerlijk gezegd geloof ik best dat Altijd Raak Penders ook wel tevreden klanten heeft. Daarvan mag er toch ook wel eens één wat van zich laten horen?
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat dit bedrijf zelf zijn omzet of reputatie probeert op te krikken door hier een positieve reactie te plaatsen.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door kuklos »

Dat ze ook tevreden klanten hebben geloof ik wel. Wat ik niet geloof is dat een willekeurige klant ineens een account aanmaakt op het Tros Radar forum om een positieve review achter te laten.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zelf het slechtste bedrijf heeft tevreden klanten maar die gaan inderdaad niet makkelijk een account openen om het tevredenheid te uiten.

anzrp
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2023 18:42

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door anzrp »

Helaas kan ik me alleen maar aansluiten bij de slechte recensies die al op het net te vinden zijn en waarschuw ik dringend tegen dit bedrijf!
Toen ik op zoek was naar een wielsensor voor de Peugeot 607, kwam Altijdraakpenders.nl in contact. Zij beweerden zo'n sensor op voorraad te hebben en wilden mij deze gebruikte ABS wielsensor verkopen voor 250€, plus 30€ verzendkosten (nieuwprijs meestal tot max. 50€!). Aangezien deze sensor momenteel niet meer wereldwijd verkrijgbaar is, bestelde ik hem en betaalde de prijs. Ik heb de goederen niet ontvangen! Ze vroegen toen om foto's van de originele sensor enzovoort....
Ondertussen kon ik het probleem oplossen met een nieuwe, bijna identieke ABS-sensor (kosten: 30€ voor de sensor) en wilde ik de aankoop annuleren (waar nog geen goederen zijn aangekomen!). Het bedrijf weigert echter de 280€ terug te betalen! Ze lichten geld op van klanten die wanhopig op zoek zijn naar zeldzame reserveonderdelen en runnen een absoluut slecht bedrijf. Ik beweer zelfs dat ze alleen geld verdienen door vals te spelen. Ik waarschuw daarom met klem tegen dit bedrijf! VINGER AF! :oops:
Laatst gewijzigd door Radar op 22 jul 2023 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Stonden haatdragende opmerkingen in

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: altijd raak de penders

Ongelezen bericht door BL2 »

anzrp schreef:
21 jul 2023 18:46
..... Ik waarschuw daarom met klem tegen dit bedrijf! VINGER AF!
Fijn dat je ons waarschuwd, maar na 80 waarschuwingen alhier wisten "wij" het al lang.

Plaats reactie