Pagina 1 van 1

Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 23 mei 2011 12:49
door stefan1982
Loopt je extra pakket per begin mei af, incasseren ze nu maar alvast voor juni. voor iets wat al begin april is opgezegd, binnenkort maar is alles opzeggen

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 23 mei 2011 12:53
door Pareltje31
niet zo piepen zeg heb je bevestiging gehad dat het is opgezegd? Dan krijg je netjes je geld terug.Die incasso,s staan vaak al weken van te voren klaar kan zijn dat ze die er niet meer uit hebben kunnen halen

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 23 mei 2011 21:40
door comeyer
Ziggo en facturen gaat inderdaad soms mis, 30 Mei heb ik een zitting en zullen we zien of de rechterlijke macht wel onafhankelijk is

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 24 mei 2011 13:56
door Ziggo-webteam_Alex
Wat Pareltje31 aangeeft klopt.

Als u een bevestiging heeft van de opzegging dan wordt het te veel betaalde geld verrekend met de volgende factuur.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 24 mei 2011 21:42
door stefan1982
Dit is al een volgende factuur, dienst loopt al lang niet meer maar nog blijven jullie de dienst berekenen. Als ziggo denkt dat ik hen ga financeren en dit ooit is ga terug krijgen hebben ze het mis.

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 24 mei 2011 21:48
door Gizmo©
Het kan soms tot 2 maanden duren voor je de correcte factuur hebt ontvangen.

Re: Ziggo en een correcte factuur is erg lastig

Geplaatst: 26 mei 2011 15:48
door Pareltje31
je moet gewoon even geduld hebben ze storten het echt wel netjes terug, heb je een bevestiging gekregen van je opzegging?