Slechte loft laminaat vloer vt wonen van karwei

Goede of slechte ervaringen met vloeren? Geef hier jouw mening.
Britb

Slechte loft laminaat vloer vt wonen van karwei

Ongelezen bericht door Britb » 16 jul 2018 17:57

Helaas hebben wij de loft laminaat vloer van vt wonen in onze woonkamer gelegd. Al na enkele dagen ging de vloer werken. Naden komen omhoog terwijl er genoeg ruimte rondom de vloer is. Internet staat vol met klachten over deze vloer én het expertise bedrijf dat Karwei langs stuurt. Karwei Haarlem doet net alsof er niets aan de hand is en reageert niet op mails. Vt wonen stuurt ons door naar de groothandel en daar horen we ook niets meer van. Ik begrijp niet dat deze vloer nog verkocht wordt als er al vanaf 2015 klachten over deze vloer bekend zijn. Wij zijn nu een half jaar verder en de vloer is verschrikkelijk slecht. Karwei wil nog een keer een expertise bedrijf inschakelen, maar wij mogen dan die kosten betalen. Alsof ze nu nog niet weten dat deze vloer niet goed is. Wat nu?

Advocaat De Brouwer

Re: Slechte loft laminaat vloer vt wonen van karwei

Ongelezen bericht door Advocaat De Brouwer » 16 jul 2018 21:40

Nou, dat is me nogal niet wat. Extra beledigend dat ze je klachten niet serieus nemen. Ik zou de koop ontbinden en de aankoopsom terugvorderen via de kantonrechter.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens » 16 jul 2018 21:47

Online besteld of gekocht in de bouwmarkt? Betaald met bankpas of creditcard?

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus » 17 jul 2018 08:27

Als het al na enkele dagen begint te werken en omhoog komt, betekent dat waarschijnlijk dat het laminaat niet geacclimatiseerd is voordat het gelegd werd. Dat heeft niet zo veel met de kwaliteit van het laminaat te maken.

Plaats reactie