Water douche is door de plint door de muur gelekt

Goede of slechte ervaringen met vloeren? Geef hier jouw mening.
veradegroot
Contacteer:

Water douche is door de plint door de muur gelekt

Ongelezen bericht door veradegroot » 20 apr 2018 18:38

Hallo,

Ik huur een oude woning met de douche in mijn slaapkamer, en hier lag tapijt. Na een tijdje schimmelde het tapijt langs de rand van de douche onder het drempeltje , en ik dacht dat het kwam door de gleuf onder de deur en dat het van het drempeltje aflekte.

Vandaag besloot ik het stuk tapijt met schimmel eruit te snijden en ja enorm nat stuk in de houten ondervloer. maar toen kwam ik er achter dat het dwars door de plint binnen bij de douche deur gewoon door de muur lekt en beneden er weer uit komt op het tapijt (eerder dan) . De plint was heel dus ik dacht zit wel goed tot ik er wat kit onder uit wou halen en hij helemaal afbrak, heb er helaas niet zoveel verstand van. Maar nu kan je dus bewijze van spreke een stokje er van binnen in de douche, door de plint en de muur zo naar buiten bij de drempel er weer uit.

Nu ga ik morgen mijn verhuurder bellen. Maar ik weet niet hoe snel dit opgelost word.
Mijn vraag is hoe vul ik dit gat in de plint door de muur op zodat dit weekend nog kan douchen of sneller dan misschien de woningbouw? . Ik dacht misschien kit maar dit is zo'n groot gat?? Valt dit op te vullen überhaup? En zal ik de plint

Alvast bedankt
Bijlagen
image-2018-04-20 (1).pdf
(96.88 KiB) 42 keer gedownload
image-2018-04-20.pdf
(25.41 KiB) 33 keer gedownload

rvjapio

Re: Water douche is door de plint door de muur gelekt

Ongelezen bericht door rvjapio » 28 apr 2018 17:09

met twee componenten staalplamuur van de action (3,95). Je kan er vuistgrote gaten mee vullen en het is binnen 10 minuten keihard (hangt af van de hoeveelheid hardener die je erbij doet).

Plaats reactie