Aangelengde kwark van Melkan

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Dickie91
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2020 15:56

Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door Dickie91 »

Melkan heeft denk ik besloten om hun produkt goedkoper te produceren door niet de verpakking aan te passen maar hun half volle kwark met meer water aan te lengen, deze kwark is nu zo dun dat het meer op dikke melk lijkt en je het dus gewoon kunt gieten.
Ik heb al een klacht bij ze ingediend en wacht af wat hun reactie is.

rwolters
Berichten: 1478
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door rwolters »

Is het niet per ongeluk een slechte batch? Ik kan me niet voorstellen dat ze gietbare kwark leveren. Dan is het immers geen kwark meer.

En waarom direct aan de schandpaal nagelen voordat ze een reactie hebben kunnen geven? Redelijk hufterig gedrag. Vind je zelf waarschijnlijk ook niet leuk als anderen dat met jou doen.

Dagkoers
Berichten: 541
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Heeft u al terugkoppeling gekregen?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dickie91 schreef:
07 mei 2023 12:39
… denk ik …
Topic op basis van aannames dus..

Waarom wacht je niet gewoon even het antwoord af?

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Beetje off-topic maar Keuringsdienst van waarde heeft ooit een uitzending besteed aan kwark. Meeste wat in de winkel staat valt eigenlijk niet onder kwark vanwege de manier waarop het gemaakt wordt. Ik kan het hier niet goed uitleggen maar de uitzending was voor mij wel een eye-opener

jannelesen
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2023 15:02

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door jannelesen »

Heb ook een ervaring gehad met de Kwark van "Nestlé" was kompleet melk, heb toen gebeld en kreeg niet alleen excuses maar ook nog eens een pakket met verschillende producten van het bedrijf wat ze verkopen.

Dus niet direkt mekkeren en het bedrijf de gelegenheid geven om zoiets op te lossen, Amen....

jannelesen
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 apr 2023 15:02

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door jannelesen »

Lisa29 schreef:
07 mei 2023 22:18
Beetje off-topic maar Keuringsdienst van waarde heeft ooit een uitzending besteed aan kwark. Meeste wat in de winkel staat valt eigenlijk niet onder kwark vanwege de manier waarop het gemaakt wordt. Ik kan het hier niet goed uitleggen maar de uitzending was voor mij wel een eye-opener
Ben het met je eens, dacht dat ik ook dit heb gezien dat het in de fabriek binnen 30 minuten gemaakt werd en de Boer doet er een paar dagen over, ben een liefhebber van kwark en zoek nog steeds een Boer waar ik het kan kopen.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Aangelengde kwark van Melkan

Ongelezen bericht door Nevyn »

https://www.youtube.com/watch?v=IDCE54qZuMY

Denk dat jullie deze bedoelen

Plaats reactie