LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extreme Prijsverhoging Voedsel 2019 icm BTW-verhoging

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30744
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Extreme Prijsverhoging Voedsel 2019 icm BTW-verhoging

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
01 feb 2019 15:45
witte angora schreef:
01 feb 2019 15:18
Wat ik nog minder snap is: deze nota's zijn van deze maand, dus mét de BTW van 9%. Wat wil je hier nu aan terugkrijgen dan?
Verleden jaar betaalde Jeanne bij elke factuur volgens haar € 9,00 teveel. En daar wil het bedrijf geen verklaring voor geven.
Dat maakt dat ik het nog minder snap.

Dit topic gaat over de Btw-verhoging. De BTW is goed berekend, en de getoonde nota's zijn van dit jaar. Al het andere hoort in dit topic niet thuis.

Het enige wat ik zie is dat er op de factuur 5 maaltijden zijn berekend, waar er blijkens de bestellijst 4 zijn besteld. Zoiets. Dat zou misschien gecorrigeerd moeten worden, maar dat kun je eigenlijk al direct bij de bestelling/aflevering regelen. Maar de nota's van deze maand hebben toch niks van doen met de nota's van vorig jaar? Waarom worden de nota's van dit jaar er dan bij gezet?

Jeanne2
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2017 15:06

Re: Extreme Prijsverhoging Voedsel 2019 icm BTW-verhoging

Ongelezen bericht door Jeanne2 »

Dames het word me allemaal teveel en daarom heb ik weer kontakt met klachtenkompas weer opgenomen. Ik hoop dat ze me daar wel goed kunnen helpen.
Ik weet nog steeds niet hoe ik het hier kan verwijderen, jammer dat jullie daar niks over zeggen.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Extreme Prijsverhoging Voedsel 2019 icm BTW-verhoging

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U hoeft niets te verwijderen, maar dit is gewoon een forum. Wij kunnen niets tegen bedrijven doen.

Gesloten