LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door sjohie »

kweenie schreef:Precies, alleen de hoeveelheid telt voor de mensen in zo'n Facebook groep, kwaliteit is van ondergeschikt belang.

Wat de discussie over vegetarisch vlees ( :wink: ) hiermee te maken heeft is mij een raadsel.
Dat is 2 pagina's geleden begonnen, toen iemand zich afvroeg of ze het ook voor elkaar kregen om voor zo weinig geld nog vlees met een beter leven ster, of meerder sterren konden leveren. Vandaar ging het naar biologisch, en uiteindelijk vegetarisch.. :wink:

pds010
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2017 17:30

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door pds010 »

Mochten jullie vlees willen testen Tros Radar ik heb nog wat liggen van wie bedrijf.

Benoman
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2018 03:58

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Benoman »

Goed bedrijf heerlijk vlees van goeie kwaliteit voor een mooie prijs. Het is natuurlijk goedkoper omdat een slager ook nog zijn winkel huur etc moet betalen. Hun hoeven dat niet.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Moneyman »

Benoman schreef:
26 okt 2018 20:47
Goed bedrijf heerlijk vlees van goeie kwaliteit voor een mooie prijs. Het is natuurlijk goedkoper omdat een slager ook nog zijn winkel huur etc moet betalen. Hun hoeven dat niet.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Benoman schreef:
26 okt 2018 20:47
Goed bedrijf heerlijk vlees van goeie kwaliteit voor een mooie prijs. Het is natuurlijk goedkoper omdat een slager ook nog zijn winkel huur etc moet betalen. Hun hoeven dat niet.
En u heeft speciaal hier een account aangemaakt om reclame te maken op een topic van een jaar oud?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En verkoop je na dat jaar nog steeds hetzelfde?

Nog mensen ziek geworden?


rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door rvjapio »

Vlees kopen op facebook?

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Moneyman »

sake1987 schreef:
27 okt 2018 16:36
Hier kopen wij

https://www.facebook.com/biologischnatuurvlees/
Als ik op de bijbehorende website kijk, lijkt me dit van een heel andere (betere) orde dan de groep waar het hier over gaat.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Hunnie op vleesboek

sake1987

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door sake1987 »

Moneyman schreef:
27 okt 2018 20:44
sake1987 schreef:
27 okt 2018 16:36
Hier kopen wij

https://www.facebook.com/biologischnatuurvlees/
Als ik op de bijbehorende website kijk, lijkt me dit van een heel andere (betere) orde dan de groep waar het hier over gaat.
Is ook een heel andere, wilde even laten zien dat er bedrijven (ook op Facebook) die het wel heel goed doen. En al is dit Topic al op leeftijd :D Ts er op te wijzen waar hij/zij/het wel goed terecht kan.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Firma Roy vis en vlees bestelt altijd online bij zichzelf.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door sjohie »

Moneyman schreef:
27 okt 2018 20:44
sake1987 schreef:
27 okt 2018 16:36
Hier kopen wij

https://www.facebook.com/biologischnatuurvlees/
Als ik op de bijbehorende website kijk, lijkt me dit van een heel andere (betere) orde dan de groep waar het hier over gaat.
Ik zie wel wat lekkers erbij staan,daar kon ik v/d zomer wel eens wat lekkers voor op de BBQ gaan kopen. :D

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Lady1234 »

€ 7,08 voor twee schouderkarbonaadjes? Maar ja met die prijzen zit je gauw zo hoog dat het bezorgen gratis is.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door sjohie »

breien schreef:
28 jan 2019 16:56
Ik koop bederfelijke waren als vlees en vis in een stenen winkel. Niet online.
Als ze het goed, dus in polystyreen en met droogijs, verpakken, is de kans groot dat dié koelketen minder onderbroken wordt dan dat je zelf vlees zeg bij de supermarkt koopt. Maar het is wel wat een gok inderdaad, en bij de facebookgroep waar dit topic over gaat, zijn er in het verleden ook al wel wat problemen geweest met de koeling van de producten, vooral op de afhaallocaties icm mooier/warmer weer.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Moneyman »

sjohie schreef:
28 jan 2019 19:34
Als ze het goed, dus in polystyreen en met droogijs, verpakken, is de kans groot dat dié koelketen minder onderbroken wordt dan dat je zelf vlees zeg bij de supermarkt koopt.
Inderdaad. Als je af en toe ziet hoe lang de bakken met vlees buiten de koeling staan tijdens het vullen...

Die "stenen winkel" is voor mij alleen mijn plaatselijke keurslager.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door sjohie »

Moneyman schreef:
29 jan 2019 08:47
sjohie schreef:
28 jan 2019 19:34
Als ze het goed, dus in polystyreen en met droogijs, verpakken, is de kans groot dat dié koelketen minder onderbroken wordt dan dat je zelf vlees zeg bij de supermarkt koopt.
Inderdaad. Als je af en toe ziet hoe lang de bakken met vlees buiten de koeling staan tijdens het vullen...

Die "stenen winkel" is voor mij alleen mijn plaatselijke keurslager.
Ik prijs me gelukkig met onze biologische slager in de stad hier, zij heeft echt topvlees. En als ik daar niet kan slagen, is er mijn eigen familie, met generaties aan slagers in het noorden, nog om op terug te vallen. :D

levenslust46
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2013 10:09

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door levenslust46 »

Uhmmm ff voor de duidelijkheid voordelig vlees levert ook aan de jumbo enz ik bestel elke week vlees en geen problemen met de kwalitieit van het vlees .....................maar helaas zijn er altijd mensen die klagen moeten voordelig vlees is voordelig voor mensen met een kleine portomonee dus handen af ik ben er blij mee nooit ziek geweest of verkeerd vlees gehad.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Heb je de foto's gezien? En je gelooft nog dat Jumbo daar inkoopt? Dan waren ze al lang geleden gesloten! Eerder wat bij Jumbo over de datum gaat misschien daar naar toe.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Facebookgroep 'Voordelig vlees voor iedereen'

Ongelezen bericht door kuklos »

levenslust46 schreef:
08 mar 2019 20:00
Uhmmm ff voor de duidelijkheid voordelig vlees levert ook aan de jumbo enz ik bestel elke week vlees en geen problemen met de kwalitieit van het vlees .....................maar helaas zijn er altijd mensen die klagen moeten voordelig vlees is voordelig voor mensen met een kleine portomonee dus handen af ik ben er blij mee nooit ziek geweest of verkeerd vlees gehad.
Eerste bericht, direct positief, iets claimen zonder bewijs te leveren en slecht Nederlands. Ik ben direct overtuigd. :mrgreen:

Gesloten