LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gif mandarijnen

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gif mandarijnen

Ongelezen bericht door sjohie »

hekkem schreef:ARgggghhh...
deze week tot de ontdekking gekomen dat mijn dochter sinds weken al uitslag heeft en klaagt over zich niet lekker voelen door het eten van mandarijnen. Lidl bedankt!
blijkt dus dat die dingen vol gif zitten.
Daar is zelfs in 2013 een uitzending over geweest.
volgens mij wordt het tijd om opnieuw daar aandacht aan te besteden!
Zijn die specifieke mandarijntjes getest daarop in een laboratorium door jezelf of door de Lidl, of heb jij dat gebruld naar ze, en heeft de klantenservice van de Lidl je vervolgens een excuus en een tegoedbon gegeven, en vertaal jij dat meteen naar een schuldbekentenis?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Gif mandarijnen

Ongelezen bericht door berndv »

BL2 schreef:Alleen sinds "hekkem" wat aanvullende vraagjes zijn gesteld, reageert hij jammer genoeg niet meer.
de vorige keer duurde het ook bijna een jaar voordat ts weer reageerde

whchong
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 apr 2014 16:07

Re: Gif mandarijnen

Ongelezen bericht door whchong »

:oops: ik heb 2 weken terug mandarijnen van Lidl gehaald, na het eten was ik dagen ziek. Ik wist in het begin niet wat ik had.
Maar bleek dat elke x als ik van die mandarijnen heb gegeten, weer beroerd voelde.

Ik heb het op de groenten en fruit afdeling verteld, die jongeman keek geschokt maar niet verbaast.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2017 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Gif mandarijnen

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je die mandarijnen in de winkel bekijkt, en ze lijken té oranje, zou ik eerst even naar boven kijken om te zien of er geen gekleurde spots boven hangen. Door te spelen met secundaire en zelfs tertiaire kleuren proberen ze in winkels je wat te beïnvloeden. Bekendste voorbeeld zijn die strookjes groen tussen de schalen met vlees bij de slager, door dat groen lijkt het vlees nl wat roder.

En dat die jongeman niet meteen alles liet vallen om te doen wat jij vroeg, heeft er vermoedelijk mee te maken dat als hij dat doet bij elke klant, hij niet meer aan het vakkenvullen toe komt. :wink:
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2017 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van eerder aangepast bericht verwijderd

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Gif mandarijnen

Ongelezen bericht door BL2 »

Hekkem de TS is weer opgestaan.......?
Vreemd, ruim een jaar niets over de mandarijnen van de Lidl gehoord, de keurinsdienst van waren is nooit ingeschakeld, en nu ineens weer een klacht.
Van de TS nooit meer iets gehoord. Als het allemaal zo erg is, zou je toch meer klachten verwachten......

Gesloten